طراحی سایت


نحوه افزودن برگه ها در طراحی سایت وردپرس بخش اول

ایجاد برگه و چگونگی مدیریت آن ها در طراحی سایت یکی دیگر از موضوعات مهم در طراحی سایت می باشد. با ما همراه باشید تا شما را با مراحل و نحوه عملکرد افزونه در طراحی سایت بیشتر آشنا سازیم.

منظور از برگه ها در طراحی سایت چیست؟

برگه ها از نظر ظاهری همانند نوشته ها در طراحی سایت می باشند اما یک تفاوت کلی با نوشته ها در طراحی سایت دارند. برگه ها در طراحی سایت برخلاف نوشته ها فاقد دسته بندی بوده و به صورت یک صفحه در طراحی سایت نمایش داده می شوند. به طور مثال درباره ما، تماس با ما و.. هر کدام به صورت یک صفحه در طراحی سایت قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید

مراحل ایجاد یک برگه در طراحی سایت

در پنل مدیریتی بر دکمه برگه ها افزودن برگه در طراحی سایت وارد شوید. با توجه به تصویر، صفحه ی افزودن برگه ها مشابه صفحه ی افزودن نوشته ها در طراحی سایت است. بنابراین همین امر می تواند نقش موثری در تسریع انجام این فرآیند در طراحی سایت شما داشته باشد.

ساخت محصول در وردپرس

بر این اساس از یک مثال تستی در طراحی سایت شروع می کنیم. ما می خواهیم یک برگه تماس با ما در طراحی سایت ایجاد نماییم بنابراین برگه ما باید دارای:
1- انتخاب عنوان مناسب جهت ایجاد برگه در طراحی سایت
2- درج توضیحی در رابطه با برگه مورد نظر در طراحی سایت
3- استفاده از دکمه پیش نمایش قبل از ثبت تغییرات در طراحی سایت جهت اطمینان از عدم ایجاد به هم ریختگی در طراحی سایت
4- کلیک بر دکمه ی انتشار جهت ذخیره ی تغییرات اعمال شده در طراحی سایت
نکته: پیوند یکتا در واقع همان لینک عنوان برگه ی ایجاد شده در طراحی سایت است. ایجاد تغییرات در پیوند یکتا موجب نمایش لینک های طراحی سایت به صورت شکسته به کاربران می گردد و تاثیرات منفی بر سئوی طراحی سایت شما به دنبال خواهد داشت.
نکته: ((توضیحات ارائه شده در این مقالات آموزشی فقط مختص پروژه های طراحی سایت شرکت نونگار پردازش است)).

ساخت محصول در وردپرس

نحوه ایجاد محصولات در طراحی سایت وردپرس بخش اول

امروزه با گسترش نقش اینترنت و افزایش کاربران اینترنتی، افراد هر آن چه را که در ذهن دارند می توانند در این دنیای مجازی پیدا کنند و نسبت به خرید آنلاین محصول مورد نظر خود در طراحی سایت اقدام نمایند. از این رو صاحبان مشاغل با ایجاد قابلیت فروشگاهی در طراحی سایت، به معرفی محصولات خود به عموم مردم می پردازند.
حال که طراحی سایت شما دارای قابلیت فروشگاهی است توصیه می کنم مقالات آموزشی ما را دنبال کنید. قبل از این که به آموزش ساخت یک محصول جدید در طراحی سایت بپردازیم لازم است با عملکرد برخی افزونه ها در طراحی سایت آشنا شوید.

ووکامرس در طراحی سایت

یکی از افزونه های طراحی سایت وردپرس است که امکان ساخت قابلیت فروشگاهی را در طراحی سایت ایجاد می کند.
ووکامرس خود شامل پیوندهایی است که هر کدام از آن ها عملکرد خاصی را در طراحی سایت بر عهده دارد. لازم به ذکر است ووکامرس و محصولات دو افزونه ی وابسته به یکدیگر، در طراحی سایت می باشند.

ساخت محصول در وردپرس

سفارشات در طراحی سایت

در پنل مدیریتی بر افزونه ی ووکامرس/ سفارشات وارد شوید.

ساخت محصول در وردپرس

تمامی سفارشات دریافت شده از مشتریان با استفاده از این افزونه در طراحی سایت قابل مشاهده است.

ساخت محصول در وردپرس

کوپن ها در طراحی سایت

در پنل مدیریتی بر افزونه ی ووکامرس/ کوپن ها در طراحی سایت کلیک کنید.

ساخت محصول در وردپرس

با استفاده از این افزونه شما می توانید برای هر یک از مشتریان در طراحی سایت یک کد تخفیف اختصاص دهید. برای ساخت کد تخفیف، از دکمه ی "اولین کد تخفیف خود را بسازید" استفاده نمایید.

گزارشات در طراحی سایت

در پنل مدیریتی بر افزونه ی ووکامرس/ گزارشات در طراحی سایت کلیک کنید.

ساخت محصول در وردپرس

با استفاده از این افزونه، شما می توانید از عملکرد قابلیت فروشگاهی در طراحی سایت گزارش تهیه کنید. این گزارش نقش مهمی در افزایش کیفیت مدیریت طراحی سایت دارد.

ساخت محصول در وردپرس

این ها تنها مقدمه ای از موضوع مورد بحث در طراحی سایت می باشند. با ما همراه باشید تا شما را با اصول ساخت یک محصول جدید در طراحی سایت آشنا سازیم.
این مقاله ادامه دارد...


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید