طراحی سایت


پست مهمان چیست؟

اگر شما با طراحی سایت سروکار دارید قطعا با کلمه پست مهمان رو‌به‌رو شده اید و این پرسش ذهن شما را مشغول کرده که پست مهمان چیست؟ پست مهمان Guest posting یا وبلاگ نویسی مهمان به فرایندی گفته می شود که به عنوان میزبان متنی را از سایت دیگر به عنوان مهمان در سایت خود قرار می دهد تا بین سایت خود و آن وبلاگ یا سایت ارتباط برقرار کند. در بسیاری از سایت‌ها کاربران اجازه عضویت در سایت و انتشار مطالب را دارند معمولا با استفاده از قرار دادن مطلب مدیر سایت این اجازه را به کاربران می‌دهد تا به سایت خود لینک دهند.

کاربرد پست مهمان در سئو چیست؟

گوگل برای لینک اهمیت بسیاری قائل می شود زمانی که شما بخواهید با استفاده از پست مهمان یا وبلاگ نویسی مطالب معتبری را در سایت‌ها قرار دهید و از آن‌ها برای سایت خود بک لینک بگیرید گوگل ارزش بالایی را قائل می شود. قرار دادن پست مهمان در سایت‌های مختلف به دیده شدن سایت شما توسط کاربران به علاوه گوگل کمک می کند تا از رتبه بالاتری برخوردار شوید همچنین توجه کنید زمانی که مطلبی را در سایت قرار می دهید حتما از قوانین سئو مانند به کاربردن عنوان مناسب، رعایت چگالی کلمات کلیدی،استفاده به جا از کلمات اصلی و.... پیروی کنید.

کاربرد پست مهمان در سئو چیست؟

چه طراحی سایت‌هایی برای قرار دادن پست مهمان مناسب می‌باشند؟

انتخاب طراحی وب سایت میزبان برای قرار دادن پست بسیار مهم می‌باشد. سایتی که انتخاب می‌کنید حتما باید کاربران مشترک را با شما داشته باشد چرا که شما فقط به منظور افزایش ترافیک اقدام به قرار دادن پست مهمان نمی‌کنید بلکه برای جذب مشتریان خود نیز تلاش می‌کنید. دقت کنید سایتی که انتخاب می‌کنید ، تعداد کاربرانش بیش‌تر ازکاربران وب سایت شما باشد تا شانس موفقیت شما بیش‌تر شود. به هیچ عنوان در هر سایتی اقدام به لینک گذاری نکنید چرا که برخی سایت‌ها را گوگل جریمه کرده و از آ‌جایی که شما با خبر نیستید اقدام به قرار دادن پست مهمان می‌کنید و گوگل شما را اسپم شناسایی می‌کند.

نکاتی مهم در مورد پست مهمان

اهداف خود را از قرار دادن پست مهمان تعیین کنید توجه کنید که برای هرکاری قبل از شروع اول باید اهداف خود را تعیین کنیم تا با استفاده از آن اهداف کارهای مربوطه را پیش برد. اهدافی مانند آیا می خواهید کاربران سایت شما بیش‌تر شود؟یا به محبوبیت بیش‌تر برند سازی خود کمک کنید؟
سعی کنید تا از محتوای سایت میزبان بیش‌تر بدانید با این کار شما می‌توانید محتوایی را تولید کنید تا با سلیقا‌ی کاربران آن سایت مورد نظر همخوانی داشته باشد که به جذب کاربران زیادی می انجامد.
به پست خود تصویر و استایل‌های مختلفی بیافزایید تا با آن به جذابیت پست خود بیافزایید. با این روش افراد بسیار زیادی با دیدن تصاویر و ویدیو در پست شما جذب می شوند.
بر روی کیفیت محتوای پست مهمان خود تمرکز کنید تا از مطالب جدید کاربردی استفاده کنید توجه کنید تا مطالبی که قرار می دهید به هیچ عنوان تکراری نباشد چرا که گوگل اهمیتی به محتواهای تکراری نمی دهد.
به تعداد لینک‌هایی که در مقاله قرار می دهید توجه کنید بیش از حد بودن آن‌ها باعث می شود نه تنها کیفیت مقاله شما کاهش یابد بلکه ارزش و اعتبار سایت خود را نیز کاهش دهید.
بهترین زمان برای نوشتن پست مهمان
شما می توانید هر زمان که اراده کردید اقدام به نوشتن پست مهمان کنید. اما برخی زمان‌ها به پیشرفت کسب‌وکار شما بسیار کمک می کند مانند:
زمانی که سایتی شما را در پست شبکه‌های اجتماعی منشن کرده باشد. همچنین سایتی محصول یا کسب‌وکار شما را در سایت خود قرار می دهد علاوه بر آن در صورتی که وبلاگی از شما درخواست نوشتن پست مهمان می کند حتما به ایجاد پست مهمان بپردازید در این زمان‌ها نتیجه چند برابری را دریافت خواهید کرد.
چه سایت هایی برای قرار دادن پست مهمان مناسب می باشد؟
برای انتخاب سایت میزبان باید توجه کنید تا سایت مورد نظر از ترافیک بالاتری نسبت به سایت شما برخوردار باشد همچنین با موضوع سایت و محتوای درون سایت مرتبط باشد. همچنین سایت شما مناسب افرادی که کاربران آن سایت می باشند باشد.
حواستان باشد تا در انتخاب سایت توجه کنید که توسط گوگل جریمه نشده باشد چرا که شما از این موضوع اطلاعی ندارید و زمانی که پست مورد نظر را در سایت قرار می دهید صدمات آن به سایت شما هم وارد می شود.
برای افزایش مخاطبان پست مهمان خود چه کاری لازم است انجام دهید؟
اگر شما مطلب خود را در سایت های پربازدید قرار دادید شک نکنید که مخاطبان جدیدی جذب سایت شما خواهند شد اما باید برای جذب هرچه بیش‌تر کاربران به نکات دیگر توجه کنید که عبارتند از:
مطلبی که به عنوان پست مهمان قرار داده‌اید در شبکه‌های اجتماعی هم به معرفی آن بپردازید. البته باید لینک سایت مورد نظر را لینک سایت مهمان قرار دهید. علاوه بر آن می‌توانید مطالب را در قالب ایمیل و خبرنامه برای مشتریان و کاربران سایت خود ارسال نمایید. همچنین می‌توانید لینک مطلب را در انجمن‌هایی که با وبلاگ نویسان مرتبط می باشد به اشتراک بگذارید.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید