طراحی سایت


چطور در صفحه اول گوگل باشیم؟

چطور در صفحه اول گوگل باشیم؟ یکی از آرزو و اهداف صاحبان طراحی سایت ، بودن در صفحه اول گوگل می باشد اگر شما صاحب طراحی سایت می باشید ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چطور در صفحه اول گوگل باشیم؟ ما پاسخ این پرسش را که چطور در صفحه اول گوگل باشیم را برای شما بگوییم. گوگل به عنوان یکی از قوی ترین موتور های جستجو با زیر نظر گرفتن تمام جزئیات طراحی سایت ها یک سایت ایده ال و مورد نظر را در اولویت خود قرار می دهد.عواملی که کمک ویژه ای به این پرسش می کند که چطور در صفحه اول گوگل باشیم؟ عبارتند از:
•ایجاد محتوای با کیفیت
•داشتن سئوی داخلی خوب
•به ترتیب قرار دادن محصولات فروشگاه
•تبلیغ محتوا در شبکه های اجتماعی
•تبلیغ محتوا در سایت های مرتبط و انواع کلمات کلیدی بیش تر از رقبا

طراحی سایت

آوردن سایت به صفحه اول گوگل

برای اینکه آوردن سایت به صفحه اول گوگل را پبدا کنید در کل دو راه پیش رو دارید:

•تبلیغات گوگل : در این روش از آوردن سایت به صفحه اول گوگل که تبلیغات گوگل می باشد با استفاده از کلمات کلیدی که انتخاب می کنید از گوگل در خواست می کنید تا در صورتی که بازدید کننده با استفاده از این کیورد و کلمات به جستجو پرداختند طراحی سایت شما در صفحه اول نمایش دهند.

•سئو و بهینه سازی: در این روش دیگر آوردن سایت به صفحه اول گوگل که سئو و بهینه سازی است با گذشت زمان کمی رفته رفته طراحی سایت رشد کرده هدف شما یعنی آوردن سایت به صفحه اول به اول گوگل می آید.

آوردن سایت به صفحه اول گوگل کار بسیار دشواری نیست زمانی که شما هر کاری را برای جلب رضایت مشتری انجام دهید شک نکنید در صفحه اول گوگل هم قرار خواهید گرفت چرا که خواسته ی گوگل تنها همین موضوع می باشد آن هم جلب رضایت و اعتماد مشتری به طراحی سایت. از آن جایی که الگوریتم های گوگل دائم در حال تغییر می باشد پس آوردن سایت به صفحه اول گوگل نمی تواند دائمی باشد برای همین افرادی که این کار را می کنند باید هر لحظه به روز باشند کارهایی که کمک ویژه ای به آوردن سایت به صفحه اول گوگل می کند.

طراحی سایت

مهم ترین روش های بهبود طراحی سایت عبارتند از:

ارتقا سرعت طراحی سایت : یکی از مهمترین عوامل موجود در طراحی سایت که بسیار در نظر بازدید کننده و به خصوص موتور های جستجو مهم می باشد داشتن سرعت بالای طراحی سایت می باشد اگر می خواهید که آوردن سایت به صفحه اول گوگل شما به راحتی انجام گیرد سرعت طراحی سایت خود را چه در کامپیوتر و چه در موبایل به کمتر از 3 ثانیه ببرید.

بررسی رقبا : یکی دیگر از مهمترین کارهایی که لازم است برای آوردن سایت به صفحه اول گوگل انجام دهید بررسی رقبا می شود ببینید آن ها در سایت خود از چه روش هایی استفاده می کنند که به موفقیت بالایی می رسند شما هم با گرفتن ایده و تغییراتی کارها در این راستا انجام دهید.

تولید محتوا : همانطور که شما این جمله ی معروف را بارها شنیده اید که محتوا پادشاه می باشد این کار تولید محتوا از کارهایی می باشد که اهمیت بسیار زیادی را در آوردن سایت به صفحه اول گوگل می کند چرا که افراد به دنبال مطالب و محتواهای مفبد می باشند و زمانی که محتوای شما رضایت افراد را جلب کند می تواند تاثیر بسیار مهمی را در طراحی سایت شما داشته باشد.همیشه به یاد داشته باشید که هروقت خواستید به راحتی آوردن سایت به صفحه اول گوگل با موفقیت انجام شود به تولید محتوای غیر کپی یعنی نوشتن محتوای جدید حتی از تجربیات خودتان و قرار دادن آن به سایت تا افراد بیش تر جذب سایت شما و مطالب سایت شما شوند.

بک لینک : اگر سایت هایی را که در اولویت گوگل می باشند را چک کنید میبینید که علاوه بر داشتن محتواهای عالی دارای لینک های با کیفیت و مرتبط هم می باشند پس روش دیگر آوردن سایت به صفحه اول گوگل بک لینک های با کیفیت از سایت های بزرگ معتبر گرفته می شود و این بک لینک ها کمک بسیاری در آوردن سایت به صفحه اول گوگل می کنند به خاطر داشته باشید که زود زود هم به چک کردن لینک ها بپردازید تا جایی با مشکلی مواجه نشود.

فعالیت در شبکه های اجتماعی : راه دیگری که به آوردن سایت به صفحه اول گوگل منجر می شود فعالیت زیاد در شبکه های اجتماعی می باشد.یکی از مهمترین فضایی که افراد بیش تر وقت خود را در آن سپری می کنند و فعالیت زیادی دارند شبکه های اجتماعی می باشند برای همین صفحه جدا داشتن کسب و کار شما در شبکه های اجتماعی می تواند خیلی کار شما را راحت تر کند و به آوردن سایت در صفحه اول گوگل کمک کند.

طراحی سایت

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل

برای این که یک قیمت کلی را در بیابیم میبینیم که هزینه آمدن به صفحه اول گوگل به عواملی مانند بزرگ بودن طراحی سایت و رقیب ها و بزرگ بودن کلمه های کلیدی تعداد رقبای موجود در کار بستگی دارند هر چند از کدام روش در بالا آمدن هم استفاده می شود در هزینه آمدن به صفحه اول گوگل بسیار مهم است سئو سایت کوچک باشد یا بزرگ دارای هزینه های مختلفی می باشد اگر طراحی سایت مانند دیجی کالا باشد قظعا از هزینه آمدن به صفحه اول گوگل دارای هزینه ی بالایی می شود.

چگونه سایت را در گوگل سرچ شود

اولین سوالی که هر صاحب طراحی سایتی از برای او پیش می آید این است که چگونه سایت را در گوگل سرچ شود اولین قدم در پاسخ این پرسش چگونه سایت را در گوگل سرچ شود باید به ایندکس شدن آن اشاره کرد و همچنین روش هایی وجود دارد که به گوگل معرفی می شود تا طراحی سایت را ببیند راحت ترین روش های پاسخ این پرسش چگونه سایتمان در گوگل سرچ شود برسیم عبارتند از:
داشتن نقشه طراحی سایت ، دریافت لینک از طراحی سایت های دیگر با داشتن این موارد زمانی که بازدید کننده به جستجوی مطلبی در گوگل می روند صفحاتی که در بین صفحات از ارزش و اعتبار بالایی برخوردار می باشند را بر روی اولویت خود قرار می دهند و می تواند کمک زیادی به این پرسش شما کند که چگونه سایت را در گوگل سرچ شود .

چگونه سایت را تقویت کنیم

اگر مدام این سوال که چگونه سایت را تقویت کنیم دغدغه ی ذهن شما می باشد باید بگوییم که می توانید با رعایت چک لیست هایی به تقویت سایت خود بپردازید. بهترین روشی که می توانید برای سوال چگونه سایت را تقویت کنیم انجام دهید آن هم تولید محتوا با تعداد زیاد و کیفیت بالا می باشد شما می توانید با تحقیق و بررسی این که کاربران شما با چه کلمات و تیتر هایی به جستجو می پردازند و جذب طراحی سایت می شوند علاوه بر آن می توانید با منتشر کردن محتوا در شبکه های اجتماعی و همچنین فروم ها جذابیت بازدید کنندگان طراحی سایت خود را چند برابر کنید.با خواندن این بخش از محتوا متوجه شدید که چگونه سایت را تقویت کنیم و همچنین با روش های آن آشنا شدید پس می توانید با کمک گرفتن از فرد متخصص کارهای مربوط به آن را انجام دهید تا به اهداف خود برسد.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید