طراحی سایت


کامنت مارکتینگ با هدف بهبود سئو داخلی

کامنت مارکتینگ با هدف بهبود سئو داخلی امروزه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا استفاده از روش های مدرن و جدید برای بهبود سئو سایت شما را از رقیب هایتان جلو می اندازد. کامنت مارکتینگ به معنای بازاریابی دیداری می باشد اما اگر به طور دقیق بخواهیم شرح دهیم کانت مارکتینگ معانی بسیار زیادی دارد. کامنت مارکتینگ و سئو سایت ارتباط پیچیده ای با یکدیگر دارند در رشد و پیشرفت یکی از آن ها در رشد دیگری بسیار تاثیر گذار است کامنت مارکتینگ با هدف بهبود سئو داخلی به درآمدزایی بیشتر کارفرمایان کمک های زیادی کرده است فواید کامنت مارکتینگ به قدری است که کسب و کار شما را در مدت زمان بسیار کمی بهبود می بخشد برای اجرا و پیاده سازی کامنت مارکتینگ در سئو سایت راهکارهای بسیار زیادی وجود دارد که در ادامه مقاله به آن ها پرداخته ایم با ما همراه باشید تا اطلاعات خود را در زمنیه کامنت مارکتینگ با هدف بهبود سئو داخلی افزایش دهید.

طراحی سایت

کامنت مارکتینگ چیست؟

کامنت مارکتینگ چیست؟ از لحاظ لغوی کامنت مارکتینگ به معنای بازاریابی دیداری می باشد اما به طور کلی کامنت مارکتینگ معنای بسیار زیادی دارد. برای درک بهتر معنای کامنت مارکتینگ چیست؟ شما را با یک مثال ساده آشنا می کنیم مثلا به یک سایت مراجعه کرده اید که در این وب سایت امکان درج کامنت وجود دارد با درج کامنت در این وب سایت می توانید برای سایت خود بک لینک سازی کنید به این کار کامنت مارکتینگ می گویند. حتی برعکس این موضوع یعنی اگر در وب سایت خود قابلیت درج کامنت و نظر را قرار دهید تا دیگران در سایت کامنت بگذارند شما کامنت مارکتینگ انجام داده اید از طریق به راحتی می توانید به کمک کامنت مارکتینگ به بهبود سئو سایت خود بپردازید. کامنت مارکتینگ به دو بخش درون سایت و بیرون سایت تقسیم می شود که در ادامه مقاله درباره آن ها توضیحات کامل را شرح می دهیم.
اما ممکن است این سوال برای شما پیش آید که چطور ممکن است کامنت مارکتینگ به بهبود سئو سایت شما کمک کند؟ با یک مثال ساده به راحتی می توانید جواب سوال خود را دریافت کنید. مثلا شما در وب سایت خود سیستم درج کامنت را قرار می دهید وقتی کاربران و مخاطبان از وب سایت شما استقبال می کنند و تعداد کامنت ها در وب سایت شما افزایش می یابد این موضوع به بهبود سئو سایت شما کمک می کند و رتبه سایت شما افزایش پیدا می کند و دلیل این افزایش رتبه فقط یه مورد می باشد و آن هم این است که هر چه تعداد کامنت ها در وب سایت شما بیشتر باشد گوگل صفحه شما را به عنوان یک صفحه محبوب درنظر می گیرد و به بالا آمدن وب سایت شما کمک می کند.

طراحی سایت

تاثیرات کامنت مارکتینگ بر سئو سایت

• بروز رسانی مداوم صفحات وب سایت و بهبود سئو داخلی
اگر هرروز تعداد کاربرانی که برای درج کامنت به سایت شما وارد می شوند بیشتر باشد تعداد این کامنت ها روزانه بیشتر می شود و هر روز صفحات وب سایت شما را آپدیت می شود در این صورت گوگل تصور می کند که شما مدام در حال بروز رسانی صفحه خود هستید و در حال ایجاد محتواهای جدید برای سایت خود هستید. نکته مثبت کامنت مارکتینگ این است که به کمک کامنت مارکتینگ به راحتی می توانید جایگاه خود را در گوگل ثابت کرده و هر روز این جایگاه را ارتقاء دهید یکی از تاثیرات کامنت مارکتینگ بر سئو سایت بروز رسانی صفحات سایت می باشد.

• افزایش کلمات کلیدی طراحی سایت
تاثیرات کامنت مارکتینگ بر سئو سایت یکی دیگر از مواردی است که با افزایش کلمات کلیدی در محتوای طراحی سایت خود می توانید به بهبود سئو سایت خود کمک کنید. اما سوالی که در این بخش ممکن است با آن مواجه شوید این است که چگونه از طریق کامنت مارکتینگ می توان کلمات کلیدی وب سایت را افزایش دهیم؟ پاسخ این سوال بسیار واضح است ، وقتی یک کاربر در وب سایت شما کامنت میگذارد با این کار تعداد کلمات کلیدی زیادی را به وب سایت شما وارد می کند با همین روش ساده تعداد کلمات کلیدی وب سایت شما افزایش پیدا می کند و باعث بهبود سئو داخلی وب سایت شما می شود. با یک مثال ساده از تاثیر کامنت مارکتینگ آشنا شوید: فرض کنید کاربری در وب سایت شما یک سوال را قرار داده است که ممکن است این سوال برای یک کاربر دیگر در خارج از سایت شما پیش آمده باشد کاربر دوم با جستجو سوال خود در گوگل با سایت شما موجه می شود. این موضوع یکی از تاثیرات مثبت کامنت مارکتینگ در سئو داخلی می باشد.

• الگوریتم Rank Brain
تاثیرات کامنت مارکتینگ بر سئو سایت به گونه ای است با الگوریتم Rank Brain گوگل به راحتی می تواند به آنالیز سایت بپردازد. اگر در وب سایت خود سیستم نظرسنجی و کامنت گذاری را فعال کنید این موضوع باعث می شود تا کاربران مدت زمان بیشتری را در وب سایت شما سپری کنند که باعث می شود الگوریتم Rank Brain مدت زمانی که کاربران در وب سایت شما هستند را بسنجند هرچه مدت زمانی که یک کاربر در وب سایت شما سپری می کند بیشتر می باشد به همان اندازه در بهبود سئو سایت شما تاثیر مثبت خواهد داشت.

طراحی سایت

چگونه کامنت مارکتینگ را در وب سایت خود پیاده سازی کنیم؟

1. ترغیب کاربران به ارسال کامنت در وب سایت شما
طبق تحقیقات برای بهبود کامنت مارکتینگ کاربران تمایلی به ارسال کامنت و نظرات خود در وب سایت ها ندارند، با ترفند ها و روش های مختلف باید قادر باشید تا کاربران را به درج کامنت در وب سایت خود ترغیب نمایید. یکی از روش های کاربردی برای ترغیب کاربران به درج کامنت دروب سایت این است که در انتهای هر مقاله از آن ها بخواهید تا سوالات خود را از شما بپرسند و شما از این طریق سوالات آن ها را پاسخ دهید همچنین یکی دیگر از روش های ترغیب کاربران درج سوالات یا جملات چالش برانگیز باشد از این طریق آن ها مشتاق می شوند تا به سوالات شما پاسخ دهند.

2. سوالات کاربران را به درستی پاسخ دهید
برای کامنت مارکتینگ بهتر اگر کاربری در بخش نظرات از شما سوالی را می پرسد پیشنهاد می شود که این سوال را به صورت کامل و مفید پاسخ دهید. چرا که چنین کاری سبب جلب اعتماد بازدیدکنندگان وب سایتتان می شود، و دیگر کاربران هم سعی می کنند سوالات خود را در بخش نظرات از شما مطرح کنند. همچنین ممکن است محتوای یک صفحه از وب سایت شما آنقدر غنی نباشد، یا به عبارت دیگر شما نتوانید حجم زیادی از مطالب را در یک صفحه از وب سایتتان قرار دهید. اگر محتوای صفحه ی وب سایتتان غنی نباشد. بر روی سئو داخلی سایت شما هم تاثیر می گذارد. در این زمان است که پاسخ دهی کامل در بخش نظرات وب سایت می تواند کمبود های موجود در محتوای وب سایتتان را پوشش دهد، و سبب بهبود سئو داخلی وب سایت شما شود.

3. اولین نظر را خودتان ثبت کنید
کاربران به سایتی که در آن هیچ نظری ثبت نشده باشد هیچ توجهی نمی کنند و نظرات خود را در آن درج نمی کنند، بهترین روش برای جلوگیری از این کار و بهبود کامنت مارکتینگ این است که بعد از درج صفحه خودتان اولین نظر را در وب سایت ثبت کنید سعی کنید سوال یا نظری که در صفحه خود قرار می دهید چالش برانگیز باشد تا کاربران دیگر ترغیب به ثبت نظرات خود در سایت شما باشند.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید