طراحی سایت


اهمیت ایجاد صفحات ریسپانسیو در طراحی سایت

اگر در صنعت بازاریابی دیجیتال هستید افزودن صفحه تیم به طراحی سایت خود بسیار مهم است. بازدید کنندگان معمولاً به دنبال این صفحه هستند تا درباره آژانس شما ایده ای کسب کنند. ما پرتره ها و نام های زیادی را می بینیم اما صفحات جذاب آنهایی بی نظیر هستند که تیم خود را با افتخار در طراحی سایت معرفی می کنند. عناصر مهم جهت ساخت صفحات طراحی سایت اول از همه صفحه درباره ما یا صفحه تیمی باید به شما در ایجاد ارتباط با مخاطبان خود کمک کند.
بازدید کنندگان معمولاً به دنبال این صفحات هستند تا درباره شرکت شما ایده ای کسب کنند. از آنجا که عصر دیجیتال شفافیت را ترغیب می کند بهتر است اطلاعات بیشتری در مورد شغل خود در طراحی سایت ارائه دهید. از آنجا که اعتماد یک مؤلفه اصلی روابط تجاری است ، کسب اطلاعات بیشتر در مورد افراد پشت شرکت می تواند در طراحی سایت اعتماد ایجاد کند. علاوه بر این ، مردم اغلب لمس انسان را دوست دارند.

طراحی سایت

درباره ما در طراحی سایت

صفحات درباره ما و تیم معمولاً اولین مکانهایی هستند که بازدید کنندگان به آن نگاه می کنند. بنابراین ، آنها بخش مهمی از طراحی کلی طراحی سایت شما هستند. بنابراین ، شما باید از تصاویر یا گرافیکی با کیفیت استفاده کنید که تیم شما را برجسته کرده و نمایه آژانس خود را بیان کند. همچنین ، از یک طراحی سایت جذاب متناسب با شرکت خود استفاده کنید. علاوه بر این ، برخی از کارمندان بالقوه ممکن است از طراحی سایت شما بازدید کنند.
این اطلاعات ارزشمند در مورد شغل شما را به آنها می دهد همچنین با افتخار به نمایش گذاشتن تیم خود به صورت حرفه ای می تواند در طراحی سایت تأثیر مثبتی بر آنها بگذارد. علاوه بر این نشان دادن کارمندان و مسئولیت های آنها بسیار مفید خواهد بود زیرا دیدن استعدادهای تیم شما ممکن است چیزی باشد که بازدید کنندگان شما به دنبال آن هستند. به صورت اختیاری ، می توانید لینک پروفایل های اجتماعی ، طراحی سایت ها یا وبلاگ های آنها را درج کنید.

طراحی سایت

بررسی بهترین نمونه های طراحی سایت

اکنون بیایید دریابیم که این آژانس ها به درستی چه کاری انجام می دهند در زیر آژانس هایی را انتخاب کرده ایم که برای الهام بخشیدن در تبلیغ در گوگل طراحی سایت انتخاب شده اند. و در صورت داشتن یک شرکت بزرگ نیز می توانید از نمودارهای سازمانی استفاده کنید. آخر اینکه ایجاد صفحه دیدار با تیم هویت شرکت شما را بیان می کند. در حین ایجاد شخصیتی برای شرکت خود شما نیز در حال افزایش آگاهی از برند هستید و مطمئناً این چیزی است که به رشد برند شما در طراحی سایت کمک می کند.
طراحی سایت میموزا مستقر در برلین یک آژانس خلاق دیجیتال یکپارچه است که در زمینه برندسازی ، بازاریابی ورودی ، تحقیق و مشاوره در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن تخصص دارد صفحه درباره ما ساده است ، اما مطمئناً مورد توجه است. آنچه این صفحه را متفاوت می کند ، به وضوح تصاویر نئون درخشان اعضای تیم است. همچنین ، می توانیم اطلاعات مفصلی در مورد هر کارمند پیدا کنیم. در بالای این صفحه مظهر آژانس از جمله رویکرد تجاری آنها در طراحی سایت قرار دارد.

طراحی سایت

طراحی سایت ادونتیکس دیجیتال

یک آژانس بازاریابی دیجیتال با سرعت بالا و در حال رشد است که در دالاس واقع شده است. آنها تبلیغات برنامه نویسی سئو اس ام ام و طراحی سایت را ارائه می دهند. صفحه تیم کاریکاتور آن ها قطعاً یک سرگرم کننده است. با کلیک بر روی تصویر یک عضو تیم ، با یک شرح حال کوتاه از آنها به صفحه دیگری بروید. این صفحات شامل جزئیات شخصی و حرفه ای و همچنین پیوندهای پروفایل لینکدین آنها در طراحی سایت می باشد.
این یکی دیگر از ویژگی های خوب است زیرا به ما امکان می دهد آژانس و نقاط قوت آنها را در طراحی سایت بشناسیم. شرکت طراحی سایت جستجو و جمع آوری یک آژانس بازاریابی دیجیتال مستقر در تورنتو است. آنها بر روی جستجوی پرداخت شده ، پرداخت اجتماعی و تبدیل بهینه سازی صفحه فرود در طراحی سایت متمرکز شده اند. این صفحه تیم از طراحی بسیار زیبا و تمیز برخوردار است. اگرچه آنها فقط اطلاعات محدودی را در مورد اعضای تیم به دست می آورند.

طراحی سایت

طراحی سایت شمال

با توجه به شمال یک آژانس بازاریابی دیجیتال با تجربه گسترده صنعت واقع در ملبورن است. آنها به شرکتها کمک می کنند تا با هزینه های پایین تر رشد و سود بیشتری در طراحی سایت کسب کنند. آژانس ترجیح می دهد از طراحی ساده و حداقل در طراحی سایت و بهینه سازی سایت خود استفاده کند. عکس های سیاه و سفید این تیم جلوه ای حرفه ای و تمیز ایجاد می کند. علاوه بر این ، می توانید اطلاعات شخصی دقیق درباره اعضای تیم را با کلیک کردن روی تصاویر در طراحی سایت مطالعه کنید.
اما می توانیم عکس های طبیعی و صادقی مشاهده کنیم که آنها را در طراحی سایت منعکس کند. این همان چیزی است که صفحه را خاص می کند ، زیرا باعث ایجاد احساس گرم و دوستانه در مورد آژانس جهت طراحی سایت می شود. طراحی سایت مکعب نینجا یک آژانس خدمات خلاق با خدمات کامل در شیکاگو است. آنها با ترکیبی از طراحی و فناوری ، تجربیات یک نوع را در طراحی سایت ایجاد می کنند. صفحه درباره ما جزئیات جالبی سرگرم کننده دارد.

طراحی سایت

طراحی سایت مگانی

مگانی یک شرکت طراحی و استراتژی تجربه است که در شیکاگو واقع شده است. آنها تجربه ها و مارک های دیجیتالی را در تقاطع طراحی انسان و استراتژی تجاری را در طراحی وب سایت ایجاد می کنند. این یک مثال عالی از طراحی صفحه دیدار با تیم حداقل و شسته و رفته است. این صفحه تصور یک شرکت حرفه ای و قابل اعتماد را به شما می دهد. می توانیم با کلیک کردن بر روی تصاویر تیم ، اطلاعات دقیقی در مورد کارهایی که هر یک از آنها در شرکت جهت طراحی سایت انجام می دهند بیابیم.
بخش تیم نیز در این صفحه قرار دارد. در مرحله اول ، یک فیلم مقدماتی پر انرژی در بالای صفحه وجود دارد که ویژگی های آژانس را در طراحی سایت منعکس می کند. علاوه بر این ، ما می توانیم تخصص و توصیفات آنها را ببینیم. نگاه کردن به صفحات آنها باعث می شود فکر کنیم که این ممکن است یک محیط کار سرگرم کننده باشد. آنها با قرار گرفتن در دفتر خود را در طراحی سایت می نامند و مکانی که در آن هنرهای رزمی تمرین می شود.

طراحی سایت

طراحی سایت دیجیتال دیوانه ماهی

یک آژانس بازاریابی با محوریت ماموریت است که تجربیات بالایی را برای کارمندان ، مشتریان و مشتریان از طریق محتوا ، قیمت طراحی سایت ، رسانه های پرداخت شده و سئو فراهم می کند تصاویر تیم همچنین ما را به صفحات بیوگرافی شخصی آنها در طراحی سایت ارسال می کنند. این تیم خود را با یک طراحی ساده و در عین حال واقعی معرفی می کنند. آنها ادعا می کنند که آنها یک آژانس درجه اول ارزش ها هستند و به کد اخلاق آنها در طراحی سایت پیوند می خورند.
در مورد هر عضو متون طولانی وجود ندارد. با این حال ، هنگامی که روی یک عکس شناور هستید ، می توانید نام ، عنوان و پیوندی را به پروفایل لینک دین در طراحی سایت آنها مشاهده کنید. طراحی سایت ادنسپیکرمن یک آژانس بین المللی طراحی و ارتباطات چند رشته ای است. آژانس مستقر در آمستردام متمرکز بر نوآوری مارک ها و طراحی تجربیات هوشمندانه و پرمعنا از برند جهت طراحی سایت است.

طراحی سایت

طراحی سایت هاگز مدیا

یک آژانس بازاریابی دیجیتال بوتیک در آتلانتا است آنها در زمینه توسعه وب ، سئو و رسانه های اجتماعی در طراحی سایت تخصص دارند. طراحی سایت آنها به طور کلی از طراحی مشخص و قابل توجه در طراحی سایت برخوردار است. این یک اثر قابل اعتماد نیز دارد. همچنین به دلیل این که این یک آژانس واقعا بزرگ است ، صفحات تیم شامل پرتره های زیادی هستند. بر روی تصاویر کلیک کنید ، و عناوین و اطلاعات تماس افراد را در طراحی سایت مشاهده خواهید کرد.
وقتی روی عکس ها معلق می شوید زندگی نامه کوتاه اعضای تیم را نشان می دهد و به صفحات شخصی دقیق در طراحی سایت پیوند می زند. اما سرگرم کننده ترین عضو ، عضو تیم خزدار آنها است و روی راجرز ، که طلسم آژانس است! طراحی سایت پوند یک آژانس دیجیتالی در تورنتو و ونکوور است. آنها از سال راه حل های خلاقانه بازاریابی ارائه می دهند. بخش دیدار با تیم آنها نیز در همین صفحه است. نمایش تیم رهبری دارد.

طراحی سایت

نتیجه گیری

شرکت در عکسهای به سبک پولاروئیدی یک لمس ظریف جهت طراحی سایت است ، اما باعث تغییر می شود. علاوه بر این ، هنگامی که روی یک عکس شناور هستید ، به یک خنده دار از آنها تغییر می کند. آنها اطلاعات خود را با اضافه کردن فقط عنوان و پیوند به پروفایل لینک دین خود حداقل اطلاعات را نگه داشتند. اما این صفحه هم از نظر متن و هم از لحاظ دیداری رضایت بخش در طراحی سایت است. رابطه طراحی سایت با بازاریابی مطلوب که از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه