طراحی سایت


آشنایی با آیکن های کاربردی طراحی سایت

امروزه میان مدیران وب سایت ها رقابت زیادی به وجود امده تا هر کدام با افزایش جذابیت و زیبایی طراحی سایت خود مخاطبان بیشتری کسب کنند. یکی از مواردی که بسیار مورد توجه قرار گرفته استفاده از آیکن ها در طراحی سایت تهران می باشد. آیکن ها و تبلیغ در گوگل باعث می شوند تا مخاطبان با سهولت بیشتری با مطالب و محتوای سایت ارتباط برقرار کنند و به بیان دیگر می توان گفت برای ارائه اطلاعات از آیکن ها استفاده می شود.

طراحی سایت

آیکون های طراحی سایت به چند دسته تقسیم می شوند

آیکن های اصلی در طراحی سایت به 4 دسته کلی تقسیم می شوند که آیکون های عکسی، آیکون های فونتی، آیکون های CSS و آیکون های SVG نامیده می شوند. آیکون های عکسی همان طور که از نامشان پیداست به صورت تصاویر در فرمت های gif , jpeg ارائه می شوند. آیکون های SVG تفاوت زیادی با آیکون های عکسی ندارند و تفاوت اصلی آن امکان تغییر و تحول در اندازه تصاویر می باشد. آیکون های CSS که در میان سایر آیکون ها بیشتر توصیه می شوند به دلیل این که حجم کمتری دارند با سرعت بیشتری بارگذاری می شوند و همچنین واکنش گرا هستند و کیفیت بالاتری در ریسپانسیو شدن در طراحی سایت را دارند.

طراحی سایت

فونت آیکن در طراحی سایت به چه معناست؟

آیکون های فونتی در طراحی سایت به صورت اشکال متنوعی ارائه می شوند که پر کاربرد ترین و محبوب ترین فونت آیکون Font Awesome می باشد و از آن جایی که امروزه فونت آیکون ها تقش کلیدی در طراحی سایت ایفا می کنند استفاده از آن ها به شکل گسترده ای افزایش یافته است.

طراحی سایت

مزایای فونت آیکن ها در طراحی سایت چیست؟

از مزایای فونت آیکن ها در طراحی سایت می توان به عدم افت کیفیت در سایزهای مختلفشان اشاره کرد به علاوه فاکتور داشتن پشتیبانی در موتورهای جست و جو از دیگر ویژگی های مثبت استفاده از فونت آیکن ها در طراحی سایت به شمار می رود. همچنین به دلیل حجم پایینی که دارند سرعت بارگذاری طراحی سایت را کاهش نمی دهند و به علاوه که سرعت بارگذاری خود آیکن ها نیز از تصاویر بیشتر است. فونت آیکن ها با داشتن قابلیت تعویض رنگ جذابیت طراحی سایت شما را دو چندان می کند و موجب ایجاد تنوع در انتخاب فونت آیکن طراحی سایت می شود. البته در این میان محدودیت تعداد آیکون های طراحی اپلیکیشن را می توان از معایب فونت آیکن ها برشمرد اما لازم به ذکر است که استفاده از تمامی آیکن ها نیاز به آموزش و یادگیری دارد.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید