طراحی سایت


المانهای آزاردهنده در طراحی سایت

شاید تا حالا به این موضوع فکر نکرده باشید که طراحی سایت شما ممکن است از دید برخی از بینندگان تان آزاردهنده و نا مناسب باشد. در واقع فاکتور های بسیار زیادی وجود دارند که باعث می شود تا سایت شما دارای ظاهری آزار دهنده باشد. شاید برخی از طراحی ها در ظاهر زیبا و جذاب باشند اما در حین عملکرد آزاردهنده باشند. در واقع برای نمونه می توان یک هدر سایت را در نظر گرفت که ظاهری زیبا دارد اما پس از هر کلیک مخاطب هدر از ابتدا شروع به کار می کرد.

طراحی سایت

چه ویژگی هایی باعث آزاردهنده بودن طراحی سایت ها می شود

یکی از موضوعاتی که در اکثر موارد از دید مخاطبان سایت شما آزاردهنده به نظر می رسد موسیقی پیش زمینه طراحی سایت تان است. در مواردی که امکان حذف و توقف این موسیقی برای مخاطبان ایجاد نشده باشد باعث می شود که مخاطبان خروج از طراحی سایت را به تحمل موسیقی و استفاده از سایت ترجیح دهند.
استفاده از فونت های خیلی بزرگ و یا فونت های خیلی کوچک که موجب ایجاد نارضایتی در بیننده می شود از جمله موضوعاتی است که باید حتما در سایت تان رعایت کنید . زیرا داشتن رضایت مخاطبان از طراحی سایت تان باعث می شود تا یک طراحی سایت پربیننده و پر مخاطب را در اختیار داشته باشید.
استفاده و به کار گیری لایه ها به صورت زیاد و روی هم افتادن لایه ها از جمله موضوعاتی است که در طراحی سایت ها برای بسیاری از مخاطبان ایجاد مزاحمت می کند و آزار دهنده می باشد.
ظاهر شدن تعداد زیادی از پنجره ها که معمولا با نام پاپ آپ شناخته می شوند یکی دیگر از زمینه های آزاردهنده بودن یک طراحی سایت را ایجاد می کند. بهتر است از این پنجره های ظاهر شونده در سایت تان استفاده نکنید و در صورتی که پیام مهمی دارید آن را در بخشی ازطراحی سایت تان برای مخاطبان تان قرار دهید. البته در حال حاضر برخی از مرورگر ها امکاناتی را ایجاد کرده اند که چنین صفحاتی قابل نمایش نباشد و یا امکان چنین تنظیماتی را در مرورگر برای کاربران فراهم نموده است.

طراحی سایت

طراحی تخصصی سایت داروسازی

در طراحی سایت داروسازی علاوه بر طراحی گرافیکی زیبا و کاربرپسند و ارائه مطالب قابل درک کاربران، می بایست طراحی سایت داروسازی خود را به صورت تخصصی طراحی نمایید. طراحی سایت داروسازی به صورت تخصصی با رعایت قواعد و استانداردهای مورد تایید جهانی بهینه سازی می شود. در موتورهای جستجو طراحی سایت هایی که در صفحه نخست قرار می گیرند کاربران بیشتری را جهت بازدید به خود جذب می نمایند و دلیل آن به خاطر برخورداری از سئو مناسب می باشد. شما هم می توانید با طراحی سایت داروسازی خود براساس سئو و ریسپانسیو مشتریان خود را افزایش دهید و فروش بیشتری از کسب و کار خود داشته باشید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید