طراحی سایت


اهمیت بک لینک ها در طراحی سایت

لینک مانند یک رای برای طراحی سایت شما می باشد در صورتیکه از یک طراحی سایت قابل احترام به طراحی سایت شما لینک بشود این یک توصیه و پیشنهاد برای طراحی سایت شما می باشد اما اگر یک طراحی سایت کوچک و ناشناخته به طراحی سایت شما لینک بکند پس این رای نمی توانید به اندازه یک رای از یک طراحی سایت معتبر حساب شود با این حال اگر شما بتوانید تعداد زیادی ازاین رای ها ی کوچک را بدست آورید آنها واقعا می توانند متفاوت باشند.
به همین دلیل است که در گذشته سئو کاران تلاش می کردند تعداد زیادی لینک از هر جایی که امکان پذیر بود دریافت کنند. چیز دیگری که در الگوریتم های گوگل در طراحی سایت اهمیت دارد تکست می باشد. تکست متنی است که برای توضیح و نمایش لینک استفاده می شود مثلا در لینک نقش سئو در طراحی سایت جمله نقش سئو در طراحی سایت می باشد .

طراحی سایت

دستکاری الگوریتم در طراحی سایت

این سخت نیست که ببینید چگونه مردم این بخش ازالگوریتم در طراحی سایت را دستکاری می کنند به عنوان مثال فرض کنید که من کار سئو طراحی سایت برای یک شرکت محوطه سازی در تهران انجام می دهم . در گذشته یکی از راههایی که من می توانستم الگوریتم را فریب دهم تا فکر کند شرکت مورد نظر من باید رتبه بالایی داشته باشد این بود که یک دسته لینک های خود ساخته در طراحی سایت بسازم و از انچور تکست در این لینک ها استفاده کنم که حاوی عباراتی مانند شرکت محوطه سازی تهران و محوطه سازی درتهران باشند.
در حالی که یک لینک معتبر ازیک طراحی سایت شناخته شده مناسب می باشد در حالی که یک لینک معتبر ازیک طراحی سایت شناخته شده مناسب می باشد. چیزی که مردم کشف کرده بودند ساختن تعداد زیادی لینک از طراحی سایت های با کیفیت پایین بود که کاملا هم موثر بود به این ترتیب آنچه سئو کاران در طراحی سایت انجام می دادند ساختن لینک های آسان در مکان هایی مانند لیست های دایرکتوری مقالات خود ساخته و قسمت نظرات و پست های انجمن ها بود .

طراحی سایت

فاکتور لینک ها در طراحی سایت

با اینکه ما دقیقا نمی دانیم که الگوریتم طراحی سایت چه فاکتورهایی رادرنظر می گیرد، اما آنچه از آن مطمئن هستیم این است که این الگوریتم تلاش می کند تا این گونه لینک ها ی خود ساخته و بی کیفیت را پیداکند به نظر من لینک نوعی الگوریتم است که یک فاکتور اعتماد را روی لینک شما قرار می دهد قبلا تصور می شد که پنگوین بروی یک طراحی سایت یا یک فاکتوراعتماد را روی لینک شما قرار می دهد. الگوریتم پنگوئن در طراحی سایت چیست از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می باشد که مطالعه آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید