طراحی سایت


اهمیت صفحه اصلی طراحی سایت

صفحه طراحی سایت و طراحی وب سایت فشار داد اگر همه شما می خواهید یک تماس اولیه یا یک آدرس ایمیل از یک مشتری باشد، نیازی به فروش سخت نیست. در این مثال، یک فرصت بدون تعهد برای تعامل، مشتری را به یک مینی طراحی سایت هدایت می کند. چه مارکتینها یک قیف را فراخوانی می کنند، این صفحات ساده فشرده تبدیل به یک زیر رده از صفحه اصلی طراحی سایت شده اند. مفهوم صفحه فشار دادن این است که چیزها را بسیار ساده نگه دارید، زیرا همه چیز که میخواهید، یک تماس اولیه از طراحی سایت است یا معمولا یک آدرس ایمیل است. برای انجام این کار، کسب و کارها یک راهنمای قابل دانلود رایگان را ارائه می دهند؛ نسخه آزمایشی؛ یا یک مشاوره بدون تعهد، به عنوان مثال. برای یک صفحه طراحی سایت فشرده برای کار، باید روشن شود که چه چیزی ارائه می شود، رایگان است. پیوند به جستجوی یک رویکرد دیگر برای خدمات پیچیده تر وجود دارد و این به سادگی شروع جستجوی مشتری در طراحی سایت برای آنها است. خطوط هوایی و بوو آنلاین شرکت های پادشاه این کار را انجام می دهند تصور کنید که اگر هتل را جستجو می کنید، چگونه بر روی صفحه نمایش خود بارگذاری می شود، و سپس بر روی آگهی شرکت کلیک کنید. لینک های فرود صفحه نمایش صفحات طراحی سایت صفحه اصلی، درصد از آنها، اگر شما باور دارید آخرین شمارش که منطقی به نظر می رسد. اما یک سری از آزمایشات توسط ، با استفاده از صفحات طراحی سایت فرود خودشان، نشان می دهد که در بهترین لینک ها هیچ تفاوتی نداشته و در بدترین حالت منحرف کننده ناخواسته بود زمانی که به آزادی و آزمایشی رسید ، نسخه های بدون لینک ها در طراحی سایت بهتر شده اند.

طراحی سایت

چگونگی پیاده سازی صفحه اصلی در طراحی سایت

تست های شرکت های دیگر حتی زمانی که طراحی سایت و طراحی وب سایت حذف می شوند، جهش بیشتری را در نرخ تبدیل نشان می دهد. اما این تست ها هیچ راهی برای حسابداری برای مشتریان بالقوه محتاط نیست که می خواهند قبل از خرید به طراحی سایت خود فهرست خود را مرور کنند چرا که این افراد بالقوه بزرگ در نهایت با یک صفحه دیگر یا شاید با یک تماس تلفنی با شما تماس می گیرند. ورود یا عدم استفاده از لینک ها حتی به صفحه اصلی طراحی سایت خود باقی می ماند یک موضوع داغ مورد بحث برای کارشناسان صفحه فرود است. بازاریابی آنلاین نیل پاتل معتقد است که تنها لینک قابل کلیک در صفحه اصلی طراحی سایت باید تماس شما با عمل باشد و احتمالا یک پیوند به اطلاعات بیشتر برای افرادی که تصمیم نگرفته اند را فراموش کنید در مورد پیوندها به همه چیز دیگر را فراموش کنید همه کارهایشان این است که صفحه طراحی سایت را پر می کنند و افزایش احتمال این که بازدیدکنندگان شما بدون تغییر صفحه خود به صفحه اصلی طراحی سایت شما رها شوند. صفحات باید متناسب با آنچه که به نظر می رسد واضح است این است که صفحات فرود شده در طراحی سایت تکامل یافته اند، آنها متنوع تر شده اند. علی رغم آزمایش زنده ی بی رحمانه، هیچ یك فرم مخفی ایجاد نشده است. در واقع، چندین رویکرد متفاوت در پاسخ به بسیاری از کسب و کارهای مختلف که از آنها در طراحی سایت استفاده می کنند، رشد کرده اند. کارلا کوک، نوشتن برای در سال جاری، گفت بهترین شیوه ها به شما می گوید که هر دو فرم کوتاه و بلند، خوب عمل می کنند، این بستگی به اینکه آیا شما می خواهم تولید بسیاری از فرم های طراحی سایت به طور بالقوه با کیفیت پایین تر و یا تعداد کمی از ارسال های با کیفیت بالاتر. اگر شما یک کسب و کار آنلاین است که می تواند چیزی فوری ارائه، بنابراین، صفحات طراحی سایت فرود کار می کنند و شما می خواهید آنها را ساده نگه دارید.

طراحی سایت

ویژگی های صفحه اصلی طراحی سایت

به نظر می رسد طراحی سایت اما آمار نشان می دهد که اگر شما می توانید یک محاکمه آزاد، نسخه نسخه آزمایشی، و یا اگر محصول اساسی است که اساسا رایگان است، پس همه آنچه که شما نیاز دارید یک صفحه جذاب است که به نظر می رسد خوب، بارها طراحی سایت به سرعت و بسیار کاربردی و بصری.اگر شما در یک بخش پیچیده تر هستید و می خواهید این کار را بکنید، ارزش ایجاد یک طراحی سایت معمولا یک طراحی سایت کتاب الکترونیکی یا راهنمای به عنوان راهی برای جمع آوری آدرس های ایمیل با این روش است. از سوی دیگر، اگر شما محصولات پیچیده و اساسا امیدوارند که مشتریان مشاوران طراحی سایت متخصص خود را و یا شما، اگر شما یک کسب و کار کوچک و نیازهای خود را در عمق بیشتری در مورد آنها در مورد نیاز خود صحبت کنید، شما می خواهید آنها را قادر به بررسی شما را در کامل. مسلما، آنچه شما پس از آن ساخت خواهید شد صفحه اصلی واقعی طراحی سایت نیست. اما اگر طراحی سایت شده است برای رفع ترافیک خاص، قوانین اساسی هنوز هم قابل اجرا هستند. نیل پات آن را تکمیل می کند کپی شما باید روشن و مختصر باشد. باید متقاعد کننده نیز باشد. صفحات طراحی سایت جایی برای نشان دادن خلاقیت شما نیستند، مگر اینکه خلاقیت روشن، مختصر و متقاعد کننده باشد. نوشتار خلاقانه برای وبلاگ خود را ترک کنید. سال گذشته، طراحی سایت راه برای سازماندهی پروژه های موفق خلاق به اشتراک گذاشت. این یک مقاله بسیار مفید است که مهمترین چیزهایی است که باید انجام دهید اگر میخواهید کنترل و سازمان بیشتری را در جریان گردش کار طراحی سایت خود داشته باشید.

طراحی سایت

نکته مهم در طراحی سایت صفحه ی اصلی

نکته استفاده از یک ابزار مدیریت پروژه در طراحی سایت، این است که من می خواهم امروز تمرکز کنم. به طور خاص، من می خواهم به برخی از بهترین ابزار برای طراحی سایت مراجعه کنید، چگونگی انتخاب مناسب برای شما، و همچنین به شما یک درس سریع در مورد چگونگی استفاده از قالب های مدیریت پروژه برای بهبود گردش کار خود را چگونه بهترین ابزار مدیریت پروژه طراحی سایت برای شما را انتخاب کنید با در نظر گرفتن یک پلت فرم مدیریت پروژه برای کسب و کار شما در طراحی سایت در اینجا چند مورد برای توجه به ابزار طراحی سایت اینها چهار ابزار مدیریت پروژه هستند که من توصیه می کنم از آنها شروع کنید از چهار مورد، تنها محصولی است که برای طراحی سایت طراحی شده است. به این ترتیب، تاکید بیشتری بر مدیریت کار طراحی سایت وجود دارد. در اینجا می توانید ببینید که چگونه در طرح های آپلود شده، نمونه های اولیه، فریم ها و غیره همکاری کنید همکاری و این یک مثال است که چگونه شما را قادر می سازد تا گردش کارهای خاص طراحی سایت خود را برای خود ایجاد کنید گردش کارمحدودیت هایی وجود دارد که می توانید با یک ابزار مدیریت وظیفه طراحی کنید، بنابراین اگر یکی از گزینه های شما طراحی سایت بهتر برای کنترل پروژه ها، ارتباطات مشتری و همکاری تیم باشد، یکی از گزینه های دیگر را انتخاب کنید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید