طراحی سایت


بررسی پردازش پرداخت آنلاین در طراحی سایت

توانایی پردازش پرداخت بصورت آنلاین یکی از ویژگی های اساسی هر برنامه تجارت الکترونیک یا طراحی سایت است. برنامه های موبایل یا طراحی سایت که دارای برخی از ویژگی های یا خدمات پرداخت می شوند همچنین نیاز به جمع آوری هزینه های یک بار یا تکراری را در طراحی سایت دارند. خدمات پردازش پرداخت آنلاین به شما این امکان را می دهد تا کارت های اعتباری یا بدهی را به همراه فرم های دیگر مانند پای پال یا حتی صورتحساب های دستی به شیوه ای امن و اتوماتیک در طراحی سایت پردازش کنید.
این مقاله یک مرور کلی مقدماتی پردازش پرداخت آنلاین را در طراحی سایت فراهم می کند. حساب های تجاری در طراحی سایت جریان معامله معمول هنگام استفاده از یک سرویس پرداخت برای پردازش معامله آنلاین در طراحی سایت در نمودار زیر نشان داده شده است. همانطور که می بینید، پردازش پرداخت آنلاین یک زمینه پیچیده در طراحی سایت است. سرویس های زیادی وجود دارند که وعده می دهند که شروع به پذیرش پرداخت ها در طراحی سایت آسان تر شود.

طراحی سایت

اهمیت پرداخت آنلاین در طراحی سایت

بر طبق گفته ویکی پدیا، یک دروازه پرداخت یک ارائه دهنده خدمات کاربردی تجارت الکترونیک در طراحی سایت است که کارت اعتباری و سایر انواع پرداخت برای تجارت الکترونیک، خرده فروشان آنلاین یا فروشگاههای آجر و ملات سنتی را در طراحی سایت تأیید می کند. برای قبول پرداخت توسط کارت، شما به عنوان یک کسب و کار باید یک حساب تجاری در طراحی سایت داشته باشید که نوع خاصی از حساب بانکی است.
برای هر معامله کارت اعتباری و یا نقدی، یک دروازه پرداخت تماس با صادر کننده کارت مشتری برای بررسی کافی پول در طراحی سایت است. اگر وجوه با موفقیت تأیید شود، آنها به یک حساب بازرگان منتقل می شوند، که پرداخت ها را تا زمانی که به یک حساب بانکی تجاری عادی منتقل می شوند، در طراحی سایت منتقل کند. هر بازاری که پرداخت های کارت اعتباری را قبول می کند، باید از قوانین خدمات امنیتی داده های صنعت کارت در طراحی سایت مطابق باشد.

طراحی سایت

خدمات موجود در طراحی سایت

در طول این مقاله، ما در مورد سه سرویس پردازش پرداخت پولی و آنچه که می توانیم برای درخواست شما در طراحی سایت ارائه دهیم را بررسی خواهیم کرد. این خدمات در طراحی سایت عبارتند از انتخاب سرویس پرداخت درست برای درخواست شما ممکن است در طراحی سایت یک چالش باشد. شما باید به قابلیت های ارائه شده، تجربه ادغام و البته قیمت ها و هزینه ها در طراحی سایت توجه کنید. برین تری در طراحی سایت نوار و برین تری شما را با دروازه پردازش و یک حساب بازرگان در طراحی سایت تنظیم شده است.
از سوی دیگر، ریکوئرلی کمی متفاوت از دو طرف است، زیرا هیچ کدام از این ها را در طراحی سایت ارائه نمی دهد. در حالی که هر دو استریپ و برین تری توانایی جمع آوری پرداخت های تکراری را همراه با پردازش یک بار را در طراحی سایت انجام می دهند، ریکوارلی ابتدا قابلیت مدیریت اشتراک را در اختیار شما در طراحی سایت قرار می دهد و به شما اجازه می دهد دروازه پرداخت خود را در طراحی سایت انتخاب کنید.

طراحی سایت

امکانات در طراحی سایت

مجموعه ای از ویژگی های یک سرویس پرداخت خاص فراهم می کند که تعداد مشتریان بالقوه ای را که می توانید به آن در طراحی سایت دسترسی پیدا کنید را تعیین می کند. پذیرش پرداخت در طراحی سایت طیف وسیعی از روش های پرداخت و ارزها را در طراحی سایت پشتیبانی می شود، برای مشتری آسان تر است که برای محصولات یا خدمات خود در طراحی سایت پرداخت شود اشتراک ها در طراحی سایت به غیر از پشتیبانی از معاملات یک بار است.
اکثر خدمات پرداخت صورتحساب تکراری را در طراحی سایت ارائه می دهد. این به شما امکان می دهد یک مدل کسب و کار اشتراک را در طراحی سایت پیاده سازی کنید و مشتریان خود را از سطوح گوناگون طرح های اشتراک ارائه دهید. پردازش پرداخت به طور معمول نیازمند تغییرات هر دو در سمت سرویس گیرنده و سرور در طراحی سایت است. یک برنامه سرویس گیرنده نیاز به ارائه نوعی یو آی برای انتخاب یک محصول یا سرویس و برای ورود اطلاعات پرداخت مانند نام، آدرس و اطلاعات کارت پرداخت در طراحی سایت دارد.

طراحی سایت

سیستم عامل ها در طراحی سایت

در سمت سرور، یک برنامه ممکن است نیاز به کنترل زمان و آنچه تراکنشها دارد، از ویژگیهایی نظیر آزمایشات، تخفیف ها، ساختارهای پیچیده قیمت گذاری، تجزیه و تحلیل و گزارش و غیره در طراحی سایت پشتیبانی کند. برای ایجاد تجربه ادغام به آسانی و سریع که ممکن است، اطمینان حاصل شود که خدمات پرداخت، کتابخانه ها را در طراحی سایت پشتیبانی می کند و برای تمامی برنامه های کاربردی تحت سیستم عامل مشتری و سرور در طراحی سایت پشتیبانی می کند یا ممکن است در آینده اجرا شود.
داشتن یک رست ای پی آی به خوبی مستند شده است، زیرا حتی اگر یک فروشنده کتابخانه های رسمی خود را برای پلتفرم انتخابی شما در طراحی سایت ارائه نمی دهد، به راحتی می توانید خودتان آن را اجرا کنید. همچنین یک فرصت خوب وجود دارد که برخی از پیاده سازی های حفظ شده توسط جامعه در حال حاضر در طراحی سایت وجود دارد. پس از همه، کسب و کار آنهاست. این روش همچنین نیازهای پی سی آی شما را نیز در طراحی سایت کاهش می دهد.

طراحی سایت

جزئیات پرداخت در طراحی سایت

هنگام ادغام با یک سرویس پرداخت، مهم است بدانید که چگونه اطلاعات مشتری جمع آوری شده و به یک ارائه دهنده خدمات در طراحی سایت منتقل می شود. توصیه می شود قبل از ارسال هرگونه اطلاعات مشتری حساس به سرورهای خود در هنگام پردازش تراکنش ها، مگر اینکه منطقی برای کسب و کار شما برای دسترسی به این نوع اطلاعات در طراحی سایت ضروری باشد. بهتر است این داده ها را مستقیما به یک سرویس پرداخت ارسال کنید و ارائه دهنده خدمات ایمن آن را در طراحی سایت مدیریت و ذخیره کنید.
برای اجتناب از این، برنامه سرویس گیرنده شما باید به نحوی به طور مستقیم به ای پی آی سرویس مراجعه کرده و جزئیات پرداخت را در طراحی سایت منتقل کند. این میتواند با دو راه در طراحی سایت انجام شود فرم پرداخت را می توان در سمت ارائه دهنده خدمات میزبانی کرد. در این مورد، برنامه سرویس گیرنده شما باید مشتری را به طراحی سایت سرویس هدایت کند تا مبادله خود را انجام دهد. فروشندگان اغلب گزینه های سفارشی سازی را برای ایجاد این طراحی سایت مناسب طراحی شما می کنند.

طراحی سایت

روش های جمع آوری پرداخت در طراحی سایت

اما معمولا معمولا محدود هستند. در کنار این رویکرد، این روش بسیار ساده و آسان است و نیاز به حداقل تغییرات در کد مشتری در طراحی سایت دارد. فرم پرداخت را می توان در برنامه خود در طراحی سایت میزبانی کرد. این می تواند یک فرم سفارشی یا یک فرم باشد که توسط یک کتابخانه فروشنده تولید می شود. به این ترتیب شما آزاد هستید که ظاهر و احساس فرم را سفارشی کنید و کنترل کامل بر تجربه کاربر در طراحی سایت داشته باشید.
در مورد دوم، فرم که اطلاعات پرداخت را قبول می کند، معمولا به سرویس پرداخت در طراحی سایت ارسال می شود. این سرویس ایمن اطلاعات مشتری را ذخیره می کند و یک نشانه ای را نشان می دهد که این اطلاعات را شناسایی می کند اما نمی تواند برای معکوس نمودن جزئیات پرداخت در طراحی سایت استفاده شود. پس از آن می توانید این نشانه توسط مشتری یا سرور خود برای انجام معاملات به جای آن اطلاعات حساس در طراحی سایت استفاده کنید. هنگام اجرای این رویکرد، مطمئن شوید که تماس ای پی آی دلخواه به سرویس پرداخت به طور مستقیم از سرویس گیرنده در طراحی سایت امکان پذیر نیست.

طراحی سایت

آزمایش کردن در طراحی سایت

توانایی تست کردن کد شما در یک صندوق ذخیره سازی ایمن قبل از انتشار آن به تولید، در طراحی سایت ضروری است، به ویژه هنگامی که به هر چیزی مرتبط با پول در طراحی سایت مربوط می شود. اکثر خدمات پرداخت به شما یک محیط آزمایشی یا حالت را می دهد که در آن شما می توانید پرداخت های موفقیت آمیز و شکست خورده را در طراحی سایت شبیه سازی کنید تا ببینید چگونه برنامه شما شرایط مختلفی را ایجاد می کند.
همچنین مهم است که شما بتوانید منطبق بر مدیریت طراحی سایت و گواهینامه خود را آزمایش کنید، بنابراین هر گونه قابلیتهایی که این فرایند را در طراحی سایت ساده کرده است، خوش آمدید. این امضا را تأیید کند تا مطمئن شود که این پارامترها توسط برنامه شما در طراحی سایت تنظیم شده اند و درست هستند. برآورد هزینه های طراحی سایت که از مقالات کاربردی وب سایت نونگار پردازش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

نتیجه گیری

به ویژه اگر آن یک برنامه طراحی سایت است. مشتری فقط باید مسئول دریافت یک نشانه باشد، در حالی که تمام ارتباطات دیگر مانند تعیین هزینه شارژ باید توسط بقیه در طراحی سایت شما انجام شود. متناوبا، اگر یک مشتری درخواستهای ای پی آی را انجام دهد، باید اطمینان حاصل کنید که استدلال تماس با آن نمی تواند مورد سوء استفاده در طراحی سایت قرار گیرد. تصور کنید که یک کاربر در حال خرید یک کتاب است و یک کد جاوا اسکریپت با قیمت شارژ تماس می گیرد.
سپس آن را به بک اند در طراحی سایت گزارش می دهد تا حمل و نقل را مرتب کند. از آنجا که کد جاوا اسکریپت بر روی دستگاه مشتری اجرا می شود، یک کاربر مخرب می تواند به طور بالقوه درخواست را به سرویس تغییر دهد، و از آن درخواست می کند که به جای دلار در طراحی سایت هزینه کند. در یک وضعیتی مثل این، یک سرور باید پارامترهای رمزنگاری را امضا کند، و یک سرویس پرداخت باید بتواند.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید