طراحی سایت


تگ عنوان در طراحی سایت چیست

در زمانی که از یک صفحه اینترنتی در طراحی سایت بازدید می کنیم معمولا در عنوان پنجره مرورگر آموزش سئو درج شده باشد. آموزش صفحه در طراحی سایت باید دقت داشت عبارات کلیدی اصلی در طراحی سایت خود را حتما باید در این تگ استفاده کنید والبته قانونی وجود ندارد که تگ H2که در ادامه راجع به آن بحث خواهیم کرد حتما باید با تگ عنوان ما یکسان باشد و انتخاب عنوان صفحه در طراحی سایت باید با منظر کلی نگری باشد.
به عنوان مثال اگر صفحه ای ازطریق عبارات کلیدی آموزش فتو شاپ به صورت حرفه ای برای تازه کار ها می توان ترافیک بیشتری جلب نمود زیرا هم شامل عبارتی مرتبط با کلمه کلیدی ماست و هم کاربر راترغیب به بازدید از صفحه می کند .همان طور که ذکر شد این تگ ها در عنوان صفحه مرورگر نمایش می یابد و در لیست نتایج جستجو درموتور جستجو عنوان صفحه انتخابی شما از همه مهمتر است و به طراحی سایت شما لینک داده می شود که مشخصا با آبی پر رنگ نمایان است .

طراحی سایت

نکته مهم در طراحی سایت

علاوه بر اینکه باید از عبارت کلیدی خود استفاده کنیم باید عنوان را نیز طوری انتخاب نماییم که باعث جذب کاربر نیز بشود. البته موتور های جستجو تنها تا 120 کارکتر را در لیست نتایج جستجو نمایش می دهند که البته برای گوگل این رقم 70 کارکتر است اگر طولانی شود مابقی عنوان با در طراحی سایت جایگزین خواهد شد. جستجوی طراحی سایت در گوگل که از بهترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت سایتکد می باشد را نیز مطالعه نمایید.
نکته اگر از سیستم های مدیریت محتوا سی ام اس در طراحی سایت استفاده می کنید حتما از افزونه هایی استفاده نمایید که علاوه بر انتخاب عنوان مطلب امکان انتخاب عنوان صفحه را نیز فراهم آورند .عناصر متا که با تگ متا در طراحی سایت شروع می شوند ساختار اطلاعاتی صفحه وب سایت را مشخص می کنند که برای کاربران قابل مشاهده نیست و حتما برای مشاهده آنها به منبع صفحه باید مراجعه کرد متا تگ ها برای درک صحیح روبات ها از صفحات طراحی سایت طراحی شده اند .

طراحی سایت

تگ کلمات کلیدی در طراحی سایت

طبق مستنداتی که شرکت های گوگل ، بینگ و یاهو در وبلاگ های خود منتشر کرده اند این تگ در طراحی سایت منقرض شده است. علت این انقراض هم سوء استفاده افراد از این تگ در طراحی سایت بوده است که کلماتی رادرج می کرده اند که ربطی به صفحه نداشته است به همین دلیل این شرکت ها تصمیم به نادیده گرفتن این تگ کرده اند.
ضرب المثل هر چیز که خار آید یک روز به کار آید طبعیت نمی کند در نتیجه شما با استفاده از این تگ در طراحی سایت تنها باعث ایجاد خطر سقوط درلیست نتایج جستجومی شوید تگ توضیحات در طراحی سایت این تگ یکی از تاثیر گذار ترین موارد در سئو طراحی سایت است شکل کلی این تگ به صورت زیر است که وظیفه اصلی آن ارائه توضیحات مختصر پیرامون صفحه در طراحی سایت است .

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید