طراحی سایت


در طراحی سایت روی یک هدف خاص متمرکز شوید

باید در طراحی سایت یک هدف ویژه داشته باشید کارهایی که تمایل دارید بازدید کنندگان انجام دهند برای ایجاد یک فرم نظر خواهی در صفحه طراحی سایت قرار دهید . قبل از ایجاد صفحه فرود از خود بپرسید که می خواهید باز دید کننده صفحه فرود شما چه کاری انجام دهد. این اقدام تنها کاری است که شما باید راجع به آن صحبت کنید و تنها چیزی است که بازدید کننده صفحه طراحی سایت شما می تواند آن را انجام دهد .
پیام های خود را با اولویت بندی دربالای صفحه ذکر کنید برای فهمیدن چیزی که پیشنهاد شما است در طراحی سایت وچرا به آن اهمیت می دهید کاربررا مجبور به اسکرول کردن صفحه نکنید .مهم ترین پیام های شما بایستی در بالای صفحه قرار بگیرند ،تا افرادی که به طور اتفاقی وارد طراحی سایت می شوند آن را از دست ندهند. انتخاب نام دامنه خوب برای طراحی سایت را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

عنوان قوی و غیر قابل مقاومت برای طراحی سایت

از عنوان اصلی در طراحی سایت در لندینگ پیج برای پاسخ دادن به سوال مهم در کپی رایت استفاده نمایید این سوالی است که هر شخصی که وارد طراحی سایت می شود ،می پرسد آیا اینجا برای من چیز مفیدی وجود دارد یانه شخص بازدید کننده در طراحی سایت باید بلافاصله متوجه شود که اطلاعات موجود در صفحه مشکل او را بر طرف خواهد کرد یا خیر ؟
مزایای ویژه برای مخاطبان طراحی سایت مصرف کنندگان برای برند یا شرکت ها ی طراحی سایت اهمیتی قائل نیستد.آن ها به دنبال این هستند که چگونه برند شرکت می تواند در بهتر کردن زندگی به آن ها کمک کنند .با توجه به این نکته شما باید به وضوح ببینید چه مزایای چشم اندازهایی طراحی سایت شما را برجسته می کند.

طراحی سایت

در طراحی سایت ویژگی مطلوب را توضیح دهید

مطلوب ترین ویژگی های جذب مشتری طراحی سایت شما چیست لیستی از این ویژگی ها را ارائه دهید مانند فهرستی که راجع به فصل کتاب است در طراحی سایت خود ارائه دهید . راه ارتباطی مشخص در طراحی سایت ارائه کرده می خواهید وقتی کاربران در طراحی سایت شما را مشاهده می کنند چه کاری انجام دهید راه ارتباطی با شما باید واضح باشد .
تصاویر و فیلم مربوطه در طراحی سایت ارائه کنید تصاویر وویدئو ها به طراحی سایت شما رنگ و جذابیت می بخشد ،همچنین آنها می تواند پیام های مهم را به صورت تصویری منتقل کنند اطلاعات بیشتری در جذب کابران شما کمک کرده و میزان اعتماد آن ها را نسبت به شما افزایش دهد. استفاده از فرمت مناسب طراحی سایت در طراحی سایت شما نباید هیچ عاملی باعث حواس پرتی کاربر از ارتباط با شما شود بنابراین نوار منوی بالای طراحی سایت ،لینک ها ، تصاویر یا متن های غیر مرتبط را از صفحه حذف کنید .

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید