طراحی سایت


شناسایی مشکلات طراحی سایت

امروزه اهمیت تجارت آنلاین و کسب و کار اینترنتی بر کسی پوشیده نیست بسیاری از شرکت ها برای پیشبرد مقاصد مالی اقدام به طراحی سایت فروشگاه و راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود می کنند اما در این بین مشکلاتی وجود دارد که باعث پایین آمدن نرخ سود فروشگاه اینترنتی شما می شود در این مقاله سعی بر این است تا این مشکلات را به شما معرفی کنیم تا در برطرف کردن آنها به شما کمک کرده باشیم. تصورات غلط در رابطه با طراحی سایت از جمله کاربردی ترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

مشکلات طراحی سایت که بر تجارت شما اثر مخرب می گذارند

در ابتدا بیاید ببینیم یک طراحی سایت خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد : اولین نکته ای که در طراحی سایت خود باید آن را رعایت کنید قرار دادن قسمت هایی از قبیل درباره ی ما و تماس با ما است در قسمت درباره ی ما به معرفی خود و پرسنل بپردازید و تلاش کنید تا کاربر با شما و محصولی که ارایه می کنید بیشتر آشنا شود در قسمت تماس نیز شماره های شرکت خود را قرار دهید توجه داشته باشید که حتما افرادی را مسئول پاسخگویی و تبلیغ در گوگل به تلفن کنید.
داشتن یک منوی مرتب نیز یکی از عوامل مهم در نظر کاربران است امکانی فراهم کنید تا کاربر در هر زمان که خواست به صفحه اصلی دسترسی داشته باشد و با استفاده از کلمات کلیدی به سرعت به مطالب مورد نیاز خود دست پیدا کند گرافیک طراحی سایت نیز عامل بسیار مهمی برای طراحی سایت شما محسوب می شود و تا حد امکان باید با زمینه شغلی شما همخوانی داشته باشد نکته دیگر آن که طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن باید به گونه ای باشد که با مرورگر های رایج به خوبی نمایش داده شود و قابل اجرا باشد. حالا برویم سراغ چند نمونه از مشکلاتی که کاربران شما را آزار خواهد داد امید واریم با ذکر این مطالب کمکی هر چند کوچک در جهت بهبود طراحی سایت تان کرده باشیم.

طراحی سایت

برخی از مهم ترین مشکلات طراحی سایت به شرح زیر می باشد:

1-جانمایی نامناسب : وقتی کاربرنتواند به سرعت از جانمایی سایت شما مطالب مورد نیازش را بیابد به سرعت آمار بازدید شما پایین خواهد آمد طراحی سایت را ساده بگیرید معمولا یک منوی افقی ساده با 6 یا 7 آیتم با سطح کشویی گزینه ی مناسبی به حساب می آید.
2-در طراحی سایت ها استفاده ی بیشتراز دویا سه رنگ وفونت خیلی معقول نیست ترکیبی متناسب از فونت ها و رنگ ها می تواند تاثیر به سزایی در جلب مخاطب داشته باشد.
3-استفاده از متن در تصویر هم یک ایده بسیار بد برای طراحی سایت و سئو محسوب می شود متن شما باید توسط موتورهای جستجوگر ردیابی شوند تا رتبه شما به تدریج بهبود یابد.
4-استفاده از عکس و فیلم با حجم بالا سرعت طراحی وب سایت شما را کم می کند ابزار های رایگانی زیادی در اینترنت وجود دارد که به کمک آنها می توانید حجم فایل های خود را بدون کاهش کیفیت کم کنید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید