طراحی سایت


طراحی سایت رایگان

به دلیل اینکه کار طراحی سایت کاری تخصصی و حرفه ای می باشد و نیازمند به علوم و دانش بسیار حرفه ای مثل گرافیک، دانش و خلاقیت چیدمان رنگ ها، زبان های برنامه نویسی، اصول و علوم مربوط به سئو سایت و موتورهای جستجوگر و ماژول نویسی و... می باشد، پس قطعا طراحی سایت به صورت رایگان امکان پذیر نخواهد بود.
در هیچ جای دنیا طراحی سایت رایگان وجود ندارد و وب سایتی را که به صورت رایگان طراحی می شود و در اختیار شما قرار می گیرد در اصل همان وبلاگ می باشد که تمامی خدمات آن ها نظیر هاست و دامنه و نوع قالب آن ها توسط شرکت های وبلاگ نویسی به صورت رایگان ارائه می شود.
بسیاری از شرکت های طراحی سایتی هستند که به شما وعده ی طراحی سایت رایگان را داده و سیستمی سایت ساز که همانند سیستم وبلاگ نویسی می باشد را به شما ارائه می دهند، در واقع این نوع سیستم ها نبودنشان بسیار بهتر از بودنشان می باشد زیرا کارایی کامل و کافی را برای رفع نیاز های شما را نخواهند داشت.

تفاوت بین طراحی سایت و وبلاگ

تفاوتی که بین طراحی سایت های رایگان و وبلاگ وجود دارد بسیار اندک و ساده غیر قابل تشخیص می باشد و فقط افرادی که تجارب بالا در این زمینه را دارند می توانند آن ها را از یکدیگر تشخیص دهند.
مثلا سیستم های وبلاگ نویسی به جای آنکه چند قالب کلی را طراحی کنند و آن ها را به مشتریان خود ارائه دهند، صدها قالب آماده رایگان را در سیستم های خود قرار می دهند و مشتری با دیدن این همه قالب قطعا قانع می شود و حتی به جای آنکه دامنه وب سایت شما را زیرا دامنه ی خود قرار دهند، پسوند خود را از دامنه ی اصلی حذف کرده و آن را در اختیار شما قرار می دهند. این تفاوت ها زمانی صورت می پذیرد که شرکت طراحی سایت مورد نظر شما رایگان و واقعی و دارای یک سیستم سایت ساز واقعی باشد.
توجه داشته باشید اگر اقدام به طراحی سایت رایگان می کنید اصلا انتظار یک وب سایت کامل و حرفه ای را نداشته باشید و هرگز نمی توانید به عنوان یک سایت جامع و کامل روی آن حساب باز کنید. ولی در صورتی که قصد پرداخت هزینه ای را برای طراحی سایت خود ندارید طراحی وبلاگ به کمک شرکت های وبلاگ ساز بهترین راه برای شما خواهد بود.

معمولا برخی از امکانات و ویژگی هایی که در طراحی سایت اشتغال و کاریابی می توان به کار برد عبارتند از:

• امکان ثبت و قرار دادن شغل‌ها توسط کارفرمایان در بخش های جداگانه ای از طراحی سایت
• امکان قرار دادن آخرین اخبار و اطلاع‌رسانی‌های مرتبط از طریق طراحی سایت
• امکان قرارد دان نظرات در صفحه های شغلی از طریق طراحی سایت
• امکان مشاوره کردن به صورت آنلاین با متخصصان هر حوزه به کمک طراحی سایت
• امکان انجام تبلیغات و آگهی‌های شغلی از طریق طراحی سایت
• امکان پشتیبانی کاربران و پاسخ به پرسش‌های آن‌ها از طریق طراحی سایت
• امکان گفتگو میان کارجویان در قالب فروم های اینترنتی در طراحی سایت
• امکان گزارش تعداد رزومه‌های و فرصت‌های شغلی از طریق طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید