طراحی سایت


طراحی سایت فروش آنلاین طلا و جواهر

اگر شما صاحب مشاغل مربوط به طلا و گالری جواهری هستید و نیاز دارید که زیبایی های جواهرات خود را به دیگران نمایش دهید ، قطعا یک طراحی سایت اینترنتی میتواند کمک به سزایی در راستای به نمایش گذاشتن طلا و جواهرات شما وعموم مردم کند یک طراحی سایت جذاب و زیبا می تواند تمامی کالاهای گران قیمت شما را به دیگران به صورت همیشگی نشان دهد. یکی از مزیت های طراحی سایت اینترنتی طلا و جواهرات می توان به این نکته اشاره کرد که مدیریت کامل سیستم فروش از طریق اینترنت برای فروشندگان عزیز فراهم می کند. اصول سینماگرافی در طراحی سایت که از جمله جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

مواردی که باید در طراحی سایت طلا و جواهر رعایت کرد می توان به نکات زیر اشاره کرد:

•طراحی صفحه درباره ما در طراحی سایت سوابق تجربه کاری فعالیت ها، مجوزها و مهارت های کسب شده و ویژگی های خاص خود را در این قسمت برای بازدید کنندگان ارائه دهید.
•طراحی صفحه ارتباط با ما آدرس و تلفن های تماس با فروشگاه در این قسمت اعلام می شود تا بازدید کنندگان برای خرید حضوری و... اقدام کنند.
•طراحی بخش گالری در بخش گالری طراحی سایت که بسیار مهم است ، بازدید کنندگان می توانند محصولات جواهری را از زوایای مختلف و با بزرگنمایی به صورت دقیق مشاهده کنند به همین منظور ارائه عکس های با کیفیت بالا بسیار حائز اهمیت می باشد و همچنین توضیحات و جدول مشخصات محصول را نیز در همان قسمت اعلام نمایید و محصولاتی را که به دست تولید رسیده اند را برای بازدید کنندگان معرفی کنید تا اقدام به سفارش آن کنند.
•بخش جداول نرخ طلا و سکه جدول ها و یا نمودارهای لحظه ای و آنلاین قیمت سکه و طلا جهت اطلاع بازدید کنندگان در تبلیغ در گوگل طراحی سایت طلا و جواهر پیاده سازی می گردد.
•طراحی صفحه خدمات طراحی سایت وطراحی اپلیکیشن در این قسمت به خدمات قبل و از پس از فروش می پردازیم. خدماتی مثل: تعمیر طلاجات، جواهرات و نقره جات، کارشناسی سنگ های قیمتی انواع آبکاری و نقره کاری، سایز کردن انگشتر و...
•طراحی صفحه اخبار در طراحی سایت ارائه جدیدترین اخبار مربوط به بازار قیمت سکه طلا ، سنگ های قیمتی و تزئینی و جواهرات، در این صفحه برای بازدیدکنندگان بسیار جذاب خواهد بود.
•طراحی صفحه مقالات مطالب آموزشی در مورد نحوه انتخاب مصنوعات طلا، نقره، جوهرات و روش های تمیز کردن و راه های نگهداری و مراقبت از آنها، مقالات تحلیلی بررسی قیمت جواهر و طلاجات در بازار، ارایه اطلاعات در مورد موزه های مهم جواهرات جهان، معرفی طراحان بزرگ و صاحب سبک، پیش بینی وضعیت خرید و فروش سکه، زیورآلات و سنگ های قیمتی در روزهای آینده موجب افزایش بازدید طراحی وب سایت و جذب مخاطبان بیشتر خواهد شد.
•امکان نظر دهی به محصولات امکان مقایسه چند محصول با هم از نظر قیمت، وزن و سایر موارد دیگر
•گرافیک زیبا و منحصر به فرد برای جذب کاربران بیشتر به شرکت طراحی سایت نونگار پردازش


واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید