طراحی سایت


طراحی سایت مدرن 2019

در حال حاضر در حال حاضر در روند طراحی سایت برای موفقیت طراحی سایت شما بسیار مهم است. با توجه به محبوبیت تصاویر، به روز رسانی الگوریتم ها و بهترین شیوه ها، هر دوازده ماه تغییر می کند. یک طراحی سایت که امروز به نظر میرسد امروز با ظرافت و مدرن می تواند در عرض چند ماه به نظر می رسد قدیمی و شیک است. به همین دلیل دانستن تفاوت بین یک روند در صنعت و یک فادای گذرا بسیار مهم است هنگام طراحی سایت شما می باشد

طراحی سایت

طراحی سایت سرعت 2019

انسانها طبيعتي هستند و پروازي ندارند. اگر اینترنت واقعا یک توطئه بیگانه است که طبیعت انسانی را دنبال می کند، مطالعات بیگانه آنها نشان می دهد که ما دوست نداریم انتظار داشته باشیم. در مطالعات انجام شده توسط Akamai و Gomez.com، 50٪ از کاربران انتظار دارند که هنگام کلیک بر روی یک طراحی سایت، آن را باید دو ثانیه یا کمتر بارگذاری کند و اگر یک بار یا چند ثانیه طول بکشد، یک سایت را ترک خواهد کرد. 2019 همه چیز در مورد ارائه تجربه کاربری است: روند طراحی سایت به اولویت سرعت و طراحی تلفن همراه، طرح های ساده چشم نواز با طرح های نامتقارن، زمینه های ویدئو همهجانبه و بیشتر می باشد.
همانطور که می بینید، یک طراحی سایت زیبای یک سایت زیبا است، اما اگر طراحی بسیار اطلاعاتی است که طول می کشد تا بارگیری شود، شما می توانید از دست دادن درآمد ناشی از آنکه هیچ کس در اطراف خود حتی به طراحی سایت شما نگاه کند. حتی بدتر از آن، با به روز رسانی Google Speed که در ژوئیه 2018 به اجرا گذاشته شد، گوگل رتبه اول را برای طراحی سایت هایی که سریعتر از دیگران بارگیری می کند، آغاز کرده است و احتمالا موتورهای جستجو دیگر به زودی پیروی خواهند کرد.
آنچه که همه این بدان معنی است این است که طراحی سایت ها باید سریعتر بارگذاری شوند، بنابراین طراحی سایت باید در طول فرایند طراحی اولویت بندی شود. طراحی سایت نمی توانند به توسعه دهندگان تکیه کنند تا کار خود را به چیزی تبدیل کنند که هر دو خوب به نظر می رسند و رتبه خوبی دارند - سرعت باید یک پارامتر طراحی باشد.روزهای عکس های غول پیکر، فیلم های فشرده و جاوا اسکریپت نفوذ کرده اند. در حالی که تصاویر و ویدیوهای بزرگ از طراحی سایت رد نمی شوند، در سال 2019 آنها به گونه ای گنجانده می شوند که سرعت بارگذاری آنها را کاهش نمی دهد.

طراحی سایت

طراحی سایت فلت به عنوان طراحی سایت پرطرفدار

در سال 2017، طراحان و طراحان طراحی سایت های ساده و ساده ای را برای عملکرد بهتر تلفن همراه ایجاد کردند. از آن به بعد، تعداد جستجوهای تلفن همراه تا کنون افزایش یافته است و اولین طراحی موبایل برای طراحی سایت ها، ضروری است، نه فقط یک گزینه. طراحی سایت های تصویری سنگین به آرامی بارگذاری می شوند و کاربران تلفن همراه را مختل می کنند، همانطور که پیش از این مورد بحث قرار گرفتیم.
طرح های تمیز، مینیمالیستی و یا طرح های مسطح با سرعت بارگذاری مشخص می شوند و در حال حاضر به دو دلیل مهم و مرسوم هستند. اولا هر دو کاربران تلفن همراه و مرورگرهای دسکتاپ می توانند طراحی سایت های سریع دانلود را تجربه کنند. ثانيا، آنها مي توانند ارزش جستجوگري بالا را حفظ کنند. طراحی سایت فلت به سایت کمک می کند تا مقدار زیادی از نیازهای سرعت موتورهای جستجو را شروع کند. به همین دلیل طراحی سایت فلت شروع به محبوب شدن کرد و تا سال 2019 مرسوم خواهد بود.
طراحی سایت فلت به این معنا نیست که همه چیز به دو بعد کاهش می یابد - همه چیز در مورد مینیمالیسم و قابلیت استفاده است. این یک زیبایی شناسی طراحی است که از هرج و مرج خلاص می شود و در بخش های مهم طراحی سایت شما تمرکز می کند. با استفاده از رنگ های روشن، لبه های تمیز و ترد، و بسیاری از فضای باز، طراحی سایت فلت ، تغییر طراوت از طرح های مبتنی بر تصویر مبتنی بر hi-res و حیرت انگیز و آهسته سازی است. متناسب با رنگ های روشن و تصویر با تصاویر ساده و بدون فونت های صاف، مجموع قطعات طراحی سایت فلت همراه با هم به ارائه یک تجربه کاربر عالی است که چشم نواز و جذاب است.
از آنجاییکه طراحی صاف به عکسها وابسته نیست، فاقد مقدار زیادی اطلاعات اضافی برای بارگیری است هنگامی که یک کاربر به صفحه حرکت میکند. این به معنای دو چیز واقعا عالی برای صاحبان طراحی سایت ها است: اول این است که مشتریان و مشتریان، بدون توجه به اینکه آیا در حال مرور در تلفن همراه یا در غیر این صورت، تجربه ای لذت بخش و سریع در طراحی سایت دارند. در مرحله دوم، این طرح های داده ای نور، سریع بارگذاری سرعت و بهینه سازی صفحات طراحی سایت را بسیار سریع تر می کند، که به نظر بسیار مناسب برای گوگل، بینگ و تقریبا هر موتور جستجو دیگر است. همانطور که در بخش سرعت بحث کردیم، زمان بارگذاری سریعتر به این معنی است که سایت شما احتمالا به خوبی رتبه بندی می شود و کاربران با طراحی مناسب و راحت می توانند در سایت شما باقی بمانند و احتمال بیشتری برای تبدیل دارند.

طراحی سایت موبایل فردنلی به عنوان طراحی سایت مدرن

سرعت فقط یک حاکم است که گوگل برای اندازه گیری طراحی سایت از آن استفاده کرده است. در سال 2015، جستجوهای تلفن همراه به طور کلی نتایج جستجوی دایرکتوری را به دست گرفتند، و جستجوی تلفن همراه را در بهترین فرم جستجو در سراسر جهان. مطابق با این، گوگل تغییر کرده است که سایت هایی که ابتدا آنها را رتبه بندی می کنند، اکنون سایت های موبایل را بر روی سایت هایی که دوستانه نیستند، تعیین می کنند.
با توجه به اینکه طراحی سایت های تلفن همراه اولویت بیشتری نسبت به طراحی سایت های دسکتاپ گرفته شده است، جای تعجب نیست که طراحی اولیه تلفن همراه، یک روند است. اولین طراحی سایت موبایل، تغییر در شیوه ای است که طراحی سایت ها اساسا طراحی شده اند. استاندارد مورد استفاده برای این است که یک سایت فقط برای یک رایانه رومیزی یا لپ تاپ طراحی شده و یک طراحی سایت پاسخگو همراه یا تلفن همراه نیز ممکن است اضافه شود. اولین طراحی موبایل، تنها برعکس است: با طراحی سایت برای کاربران تلفن همراه ابتدا قبل از ایجاد یک نسخه که برای کاربر دسکتاپ نیز کار می کند، شروع می شود.
باز هم، این فشار به سمت اول طراحی تلفن همراه، نه فقط بر اساس عوامل رتبه بندی یا جستجوگرها است. نتیجه بصری چیزی است که اول و مهم ترین تجربه کاربر را با طراحی سایت در دستگاه افزایش می دهد که احتمالا از آنها جستجو می شود. این روند طراحی سایت پاسخگویی به تقاضا است که کاربران تلفن همراه به آن نیاز دارند و احتمالا روند آن برای مدت طولانی است.

سایت نامتقارن به عنوان گرایش طراحی سایت جدید

در سال 2019، روند طراحی سایت در مورد تفکر خارج از جعبه، و یا، به جای شبکه. شبکه های شکسته و طرح های نامتقارن به عنوان یک راه بزرگ در صنعت طراحی سایت به چشم می خورد. به رغم فشار بسیاری از طراحان وب به سمت طراحی سایت فلت ، سریع و مینیمالیستی، طراحان زیادی نیز از این موضوع حمایت می کنند که از طرح های شکسته تازه ای برخوردار است.
هنگامی که ما در مورد شبکه های شکسته یا طرح های نامتقارن صحبت می کنیم، این به سیستم شبکه ای است که برای چندین دهه در انواع طرح ها، از صفحات طراحی سایت وب به روزنامه ها برای چاپ و تبلیغات در فضای باز استفاده می شود. یک سیستم شبکه کمک می کند تا طراح به راحتی هماهنگی و هماهنگی را در هنگام اضافه کردن محتوا - تصاویر، سرفصل ها، کپی، تماس ها به عمل - به هر وسیله ای که در آنها کار می کنند، حفظ کند، حفظ ساختار شبکه در طرح اولیه، در حالی که به طور کلی حفظ تقارن نیز هست
از لحاظ تاریخی، استفاده از یک شبکه یا «بالایی کردن آن» موجب شده است که بسیاری از آنها طرحهای ناپایدار یا منحرف شده را دنبال کنند که کاربر را از تمرکز بر مهمترین بخشهای صفحه نگهداری کند. با این حال، نامتقارن و شبکه های شکسته محبوبیت بیشتری به دست آورده اند، احتمالا به این دلیل است که راهی پیدا کرده اید که مانند بسیاری از طرح های دیگر طراحی نشده باشد، در حالی که در عین حال منحرف و یا غافلگیر نشوید.

به رنگ متن را در طراحی سایت توجه نمایید

بیایید در مورد تغییر رنگ متن مانند عنوان ها یا قطعات بزرگ کپی صحبت کنیم. من دو نمونه شگفت انگیز از اینکه چگونه رنگ متن می تواند توجه بازدید کننده را نیز تحت تأثیر قرار دهد، پیدا کردم. اول، طراحی رنگ ارغوانی را در بر میگیرد اما سلسله مراتب نیز دارد. سلسله مراتب یک ابزار طراحی فوق العاده در تعیین دقیق آنچه که مهم ترین به حداقل است. در نگاه اول روشن است که مهم است ابتدا در تصویر بالا نگاه کنید. بقیه متن همان رنگ است، اما مهمتر از اندازه اندازه گیری شده است. در این مثال، رنگ یک عامل متحد است، به جز برای عنوان کردن دوره. در عین حال، رنگ برای جلب توجه از عناصر بی اهمیت تر مانند عددی در سمت چپ سرصفحه استفاده می شود. خوب است بدانیم که منظور از بخش، اما، بیشتر یا کمتر، اعداد به تجربه بی معنی است. بنابراین، آنها سبک تر از رنگ هستند.

رنگ بک گراند را در طراحی سایت خود با توجه به انتخاب نمایید

علاوه بر این، ما یک نمونه از بنیانگذاران داریم. تا زمانی که شما آن را به نیمه راه پایین صفحه اصلی طراحی سایت ، شما حداقل حداقل سه رنگ مختلف فونت دیده می شود. هنگامی که ابتدا به متن قهرمان سبز نگاه می کنید توجه خود را به دلیل جبهه و مرکز آن جلب می کنید. اما دوم شما متوجه می شوید که این در واقع یک رنگ سبز تیره است و می تواند توجه شما را برای مدت کوتاهی حفظ کند. در اینجا سبز کمی غیر منتظره است، بنابراین یک بازدید کننده کمی کنجکاو را نگه می دارد. سرصفحه های آبی تیره هستند در حالی که محتوای پشتیبانی رنگ خاکستری است. کنتراست نور خاکستری بر علیه عنوان آبی توجه زیادی به سرفصل های خود دارد. خاکستری باعث می شود که سرصفحه ها بسیار بیشتر شود. من عاشق آن هستم که چنین دستکاری به ظاهر بی معنی اما بسیار موثر می تواند با رنگ فقط انجام شود.

استفاده از دکوراسیون رنگی برای ایجاد نقطه کانونی

در این بخش و بعدی، ما در مورد چگونگی استفاده از اشکال، الگوهای و رنگ به نفع خود صحبت خواهیم کرد. در حال حاضر، ما در مورد جنبه های تزئینی اشکال بحث می کنیم. متاسفانه، دکوراسیون نام بد در طراحی سایت است که فقط شرم آور است. شما می توانید به راحتی از دکوراسیون استفاده کنید تا یک نقطه کانونی در یک طراحی سایت یا یک بخش خاص بدون اضافه کردن اصطلاح بصری به یک طراحی ایجاد کنید.این دقیقا همان چیزی است که چشم انداز انجام داد. آنها یک آژانس خلاق با یک طراحی سایت فوق العاده و ساده هستند. اگر نگاهی به پایین صفحه اصلی طراحی سایت خود بیاورید، خواهید دید یک بخش وجود دارد که کاملا به عنوان یک نمونه عالی برای این موضوع مناسب است. این بخش همان تصویر تصویر بالا است.

زبان بصری را در طراحی سایت خود توجه نمایید

یک زبان بصری یک سیستم ارتباطی با استفاده از عناصر بصری مانند رنگ ها، اشکال ها، عنوان ها و غیره است. اغلب طراحان یک راهنمای سبک را توسعه می دهند اما یک زبان بصری بسیار فراتر از آن است. زبان بصری روابط دقیقی بین هر نوع عنصر دارد. این مشخص می کند که چه چیزی می توانید و نمی توانید انجام دهید. این توضیح می دهد که چگونه عناصر باید با یکدیگر در نظر گرفته شوند تا بهترین شکل بصری را نشان دهند. یک زبان بصری یک کتابخانه کامل از اجزای بصری را ایجاد می کند و نحوه استفاده آنها را مشخص می کند. رنگ، به طور طبیعی، قسمت بزرگی از هر زبان بصری است همانطور که بخش بزرگی از هر راهنمای سبک است. اگر شما به دنبال یک نمونه از زبان بصری فوق العاده، کامل و عمومی به مستندات طراحی مواد هستید.
با این حال، این موضوع در مورد طراحی مواد نیست. این مربوط به زبان بصری Wyre، سرویس آنلاین انتقال بانکی است. نام تجاری این شرکت به شدت به شکل تکراری برگ مانند شکل می گیرد که لوگو را تشکیل می دهد. شما می توانید این شکل را در استفاده از تمام طراحی سایت های خود از صفحه اصلی طراحی سایت طراحی سایت تا صفحه مربوطه تا صفحه طراحی سایت ثبت نام مشاهده کنید.

هارمونی رنگ ها را در طراحی سایت توجه نمایید

هر طرح هیچکدام از طرح های رنگارنگ رنگی را نمی پذیرد. با توجه به رنگ رنگی محدود خود، توجه خاصی را به خود جلب کرد. بیایید نگاهی به دو مثال داشته باشیم که با حذف رنگ به عنوان نقطه کانونی توجه به عناصر انتخاب شده را جلب می کنند. با این حال، این چیزی است که، این طراحی کاملا رنگی ندارد. در صفحه فرود برخی از قطعات آبی وجود دارد. علاوه بر این، تصویر موجود در آیفون دارای بیت های کوچک از رنگ های دیگر نیز می باشد. ایده اینجا این است که رنگ را حذف نکنیم، بلکه استفاده از غیبت به نفع آن است. مثال دوم نمونه کارها برای فروشگاه لوگو است. این طراحی سایت از یک پس زمینه صورتی شسته شده ساخته شده است و هر چیز دیگری یک رنگ خاکستری تیره است. در حال حاضر، هر دو این طراحی سایت رنگ را به معنای سنتی استفاده نمی کنند. در عین حال، هیچ یک از آنها واقعا خاکستری نیستند. هر کدام از این طراحی ها، سطح بازی برای تأکید بر رنگ است.

لوگو طراحی سایت بسیار مهم می باشد

از آنجایی که تنها یک رنگ نیست که بیشتر از همه برجسته می شود، تمرکز بصری پس از آن به میزان رنگ مورد استفاده یا اندازه عناصر بستگی دارد. در مورد لوگوی فروشگاه، هدر بزرگترین عنصر در بالای صفحه طراحی سایت است. بدیهی است که مهمترین عنصر وجود دارد که بصیرت دارد. اگر متون رنگ های مختلف برای ایجاد یک سلسله مراتب بصری استفاده نکنند، این امر آسان نخواهد بود. همانطور که می بینید فقدان تنوع رنگ یک چیز خوب است. تاکید به راحتی به تصویر متحرک در آیفون می رود. اگر عنوان یا ضبط ایمیل یک رنگ روشن باشد، تمرکز از آن حذف شده است.

برجسته نمودن برخی محتواها در طراحی سایت

در طراحی سایت برجسته، زرد به دو صورت به عنوان یک لهجه استفاده می شود. اول، برای برجسته کردن اطلاعات در هر بخش خاص. دوم، برای برجسته کردن بخش مهم همه آنها. این یک راه خوب برای استفاده از رنگ به شیوه ای هوشمند است. در واقع، در صفحه فرود برجسته، رنگ زرد تنها رنگ سیاه و سفید، سفید و بعضی از دانه ها است. رنگ زرد از آن استفاده نمی شود که غالبا هم باشد. این در موارد استراتژیک به طور مجزا مورد استفاده قرار می گیرد تا بخش های مهمی از اطلاعات را در هر بخش مشخص نمایند. به این ترتیب، بازدید کنندگان دقیقا می دانند که چه اهمیت بصری دارد و چه اول باید به نظر بیاید، البته ناخودآگاه. برجسته زرد به طور محدود در تمام اما یک بخش استفاده می شود. آخرین بخش از صفحه فرود به همان اندازه که استفاده از رنگ می رود، کاملا مخالف است. پس زمینه زرد با یک الگوی زرد بیش از آن است. این بخش مهم ترین بخش همه آنها را نشان می دهد. این تنها بخش است که کاربر می تواند اقدامات را با ارائه یک آدرس ایمیل انجام دهد.

انیمیشن و متحرک سازی را در طراحی سایت خود داشته باشید

با اسلایدها، شما را از یک صفحه خالی شروع نمی کنیم. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که عناصری را که دوست دارید بهترین انتخاب کنید و آنها را ترکیب کنید. هر اسلاید طراحی سایت با دقت ساخته شده برای برآورده شدن سه معیار اصلی: زیبایی شناسی، عملکرد و قابلیت استفاده. به این ترتیب شما می دانید هر عنصر با هم یکپارچه با افزایش تاثیر محتوای طراحی سایت شما کار می کند.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید