طراحی سایت


فراگیری اصول طراحی سایت به صورت رایگان

در آخرین مقاله ما درباره بوت استرپ سی اس اس صحبت کردیم در مقاله امروز ما قصد داریم به ادامه با برخی از سی اس اس و گزینه جاوا اسکریپت است که برای هر طراحی سایت بر اساس بوت استرپ ضروری می باشند ناوبار در طراحی سایت یکی از ویژگی های برجسته طراحی سایت مبتنی بر بوت استرپ است. کد اصلی شامل یک ظاهر طراحی شده برای لوگو سایت و پیوندهای ناوبری اولیه است. برای ایجاد نوار ناوبری، این مراحل را در طراحی سایت دنبال کنید.
ایجاد یک برچسب منو با یک کلاس در طراحی سایت در داخل تگ ناو تگ لنگر را با مارک کلاس ناوبار در طراحی سایت قرار می دهیم. این لوگوی پرچمدار خواهد بود. لیست های غیر ارادی را با کلاس ناو همراه با یک کلاس ناوبار در طراحی سایت اضافه کنید. با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از اکنون سعی کنید.

طراحی سایت

طرح رنگی در طراحی سایت

اگر شما می خواهید برای اضافه کردن رنگ پس زمینه های مختلف به نوار پیمایش خود را شما می توانید ترکیبی از یک رنگ لینک کلاس اصلاح و رنگ پس زمینه آب و برق ساده در طراحی سایت استفاده کنید. به صورت رایگان! توجه شما می توانید از کلاس اکتیو برای مشخص کردن یک لینک به عنوان صفحه فعلی استفاده کنید و اضافه کردن یک اسپان در با سید رضا فقط کلاس برای خوانندگان صفحه نمایش در طراحی سایت است.
هماهنگی ناوبار در طراحی سایت اگر شما می خواهید به چین عناصر نوار پیمایش خود را شما می توانید کلاس پول سمت چپ یا راست همچنین در طراحی سایت برای رسیدن به این استفاده کنید ناوبار کشویی در طراحی سایت منوهای کشویی بخش مهمی از هر نوار ناوبری است. شما می توانید با اضافه کردن یک کلاس دراپ دان به یک عنصر لایب در لیست ناوبار در طراحی سایت اضافه کنید. شما همچنین باید ویژگی را همراه با پاپ اپ اضافه کنید تا نشان دهد. درمورد طراحی سایت بیشتر بدانیم .

طراحی سایت

ناوبار ثابت در طراحی سایت

شما همچنین می توانید پیمایشگر خود را در موقعیت ثابت یا بالای صفحه یا پایین صفحه بر روی پیمایش ماوس با استفاده از آن در طراحی سایت است. که آیا این عنصر میتواند یک پنجره پاپ آپ و همچنین در طراحی سایت را نشان دهد وضعیت یک عنصر کشویی برای هر آیتم از لینک کشویی شما باید ایتم را در طراحی سایت اضافه کنید تا سبک را روی آن اضافه کنید. ناوبار پاسخگو در طراحی سایت برای ایجاد یک نوار ابزار پاسخگو، می توانید.
از کلاس ناوبار بر روی دکمه همراه با ویژگی داده ها با شناسه نوار نویسی در طراحی سایت استفاده کنید. سپس می توانید یکی از کلاسهای ناوبار را اضافه کنید. این نوار ناوبری با توجه به اندازه صفحه نمایش شما در کلاس .ناوبار در طراحی سایت تنظیم می شود. شما می توانید از یکی از کلاس ها را استفاده کنید. بوت استرپ در طراحی سایت بوت استرپ گزینه های گوناگونی را برای عناصر ناوبری ظاهر می کند.

طراحی سایت

ناوبری تابلو در طراحی سایت

برای ایجاد یک منوی ناوبری تب، شما باید با یک لیست غیر ارادی اولیه با کلاس ناو همراه با کلاس .در طراحی سایت شروع کنید. شما همچنین باید برای آیتم های لیست و کلاس ناو لینک برای هر یک از لینک ها کلاس ایتم در طراحی سایت اضافه کنید. علاوه بر این، بعدا می توانید کلاس اکتیو را برای مشخص کردن صفحه فعال در طراحی سایت اضافه کنید. همه آنها همان نشانه گذاری و پایه ناو کلاس را در برچسب یا را در طراحی سایت به اشتراک می گذارند.
شما همچنین باید کالای ایتم ناو را برای هر آیتم لیست و کلاس ناو لینک برای هر تگ لنگر در طراحی سایت اضافه کنید. بوت استرپ همچنین یک کلاس کمکی را فراهم می کند، فعال برای مشخص کردن صفحه فعال است. بیایید این را در هر دو برچسب و را در طراحی سایت امتحان کنیم. منوها و نفش آن ها در طراحی سایت منوهای هدایت نیز می توانند یک نحو مشابه با منو های کشویی در طراحی سایت داشته باشند. فقط کلاس دراپ کلاس را به عنصر اضافه کنید.

طراحی سایت

فرم اختیاری در طراحی سایت

شما همچنین می توانید یک رنگ برای هر فیلد اضافه کنید سه کلاس وجود دارد که می توانید در طراحی سایت استفاده کنید و سپس طبقات و ویژگی های داده آن را در طراحی سایت دنبال کنید. یکی از ویژگی های فوق العاده بوت استرپ توانایی ایجاد فرم ها با سهولت است بوت استرپ تنها با استفاده از نشانه گذاری ساده اچ تی ام ال و کلاس های گسترده برای سبک های مختلف فرم ها در طراحی سایت آسان می شود.
برای استفاده از فرم های بوت استرپ، به سادگی کلاس فرم کنترل را به هر یک از اجزای فرم برچسب در طراحی سایت اضافه کنید موفقیت دارد هشدار دهنده است دارای خطا است این کلاس ها می توانند در داخل فایل هر عنصر برچسب در طراحی سایت استفاده شوند. علاوه بر این شما همچنین می توانید با استفاده از کلاس کنترل آیکون ها را در طراحی سایت اضافه کنید. فرم افقی در طراحی سایت تبلیغ در گوگل بوت استرپ با فرمت های فرم افقی با پیش تعیین شده همراه است.

طراحی سایت

فرم درونی در طراحی سایت

برای ایجاد یک فرم که در آن تمام عناصر درون خطی قرار دارند و برچسب ها در سمت چپ قرار می گیرند، به سادگی اینلاین را به تگ فرم در طراحی سایت اضافه کنید و از کلاس کلاس فرم در داخل برچسب دایو یا فیلدست در طراحی سایت استفاده کنید. این یکی جدا از دیگران نه تنها در نشانه گذاری آن، بلکه در نمایش فرم در طراحی سایت است برای استفاده از فرم افقی بوت استرپ، از کلاس شما همچنین نیاز به افزودن کلاس کنترل به برچسب لیبل برای نمایش دارد.
آن به صورت عمودی در مرکز نکته فراموش نکنید که مشخص کنید کدام ستون ها هر کدام از اجزای تشکیل دهنده باید از طریق ان در طراحی سایت قرار داشته باشند. اشیاء رسانه ای در طراحی سایت طراحی سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر از شی رسانه ای استفاده می کنند. هدف شیء رسانه، ایجاد کد برای توسعه این بلوک های اطلاعات کوتاه در طراحی سایت است. بوت استرپ رسانه شیء متن اشیاء رسانه ای را در کنار هم قرار می دهد.

طراحی سایت

نوار پیشرفت در طراحی سایت

نوار پیشرفت، دارایی هایی را که در حال بارگذاری، در حال انجام هستند، نمایش می دهد و یا در داخل یک صفحه در طراحی سایت عمل می کند. نوار پیشرفت پیش فرض بوت استرپ دارای پس زمینه خاکستری روشن و نوار پیشرفت آبی در طراحی وب سایت است. برای ایجاد یک نوار پیشرفت، از تگ اچ تی ام ال با یک کلاس از پیشرفت استفاده کنید. در داخل، یک ویژگی ارزش را از تا وارد کنید تا نشان دهید که نوار پیشرفت در طراحی سایت بود.
این به کاربر در طراحی سایت اجازه می دهد تا به سرعت جسم را به سمت راست یا به سمت چپ بفروشد. شما می توانید یک شیء رسانه ای را در سه مرحله ایجاد کنید تغییر رنگ در طراحی سایت بوت استرپ میله های پیشرفت می توانند از کلاس های مختلفی استفاده کنند که همانند دکمه ها و کلاس های هشدار برای سبک های سازگار با کلاس پروگرس در طراحی سایت استفاده می شود. نوار متحرک در طراحی سایت برای ایجاد یک نوار پیشرفت راه راه، فقط یک کلاس اکسترا در طراحی سایت اضافه شده است.

طراحی سایت

پلاگین در طراحی سایت

جاوااسکریپت به هر طراحی سایت در وب اضافه می کند. راهنمای ابزار، اسلاید تصاویر، منوهای کشویی فقط برخی از نمونه های ویژگی های طراحی سایت محبوب است که می تواند با ترکیب جاوا اسکریپت با سی اس اس ایجاد شود. در این قسمت یاد می گیریم که چگونه از پلاگین های جاوا اسکریپت برای بوت استرپ برای ایجاد ویژگی های طراحی سایت پیشرفته استفاده کنیم. بوت استرپ چرخ فلک یک راه انعطاف پذیر و پاسخگو است برای اضافه کردن یک لغزنده به طراحی وب سایت است.
شما به غیر از پاسخگو بودن، به شما اجازه می دهد تصاویر، فیلم ها یا فقط هر نوع محتوایی را اضافه کنید. به تگ پروگرس اضافه کنید. شما همچنین می توانید یک انیمیشن با استفاده از تکرار متحرک به همان برچسب در طراحی سایت ایجاد کنید. لطفا توجه داشته باشید که در زمان نوشتن این مقاله، بوت استرپ در انتشار آلفا قرار دارد؛ بنابراین، بسیار توصیه می شود که از آن در تولید در طراحی سایت استفاده نکنید.

طراحی سایت

نتیجه گیری

همانند سایر چارچوب سی اس اس، قدرت بوت استرپ نه تنها از سازندگان بلکه همچنین از سایر پلاگین های خارجی در طراحی سایت پشتیبانی می شود. در این مقاله، شما در مورد ویژگی های اضافی که بوت استرپ 4 ارائه می دهد از جمله جاوا اسکریپت یاد می شود. شما همچنین می توانید سبک های پیش فرض سی اس اس هر مولفه را در اینجا در طراحی سایت سفارشی کنید. با این حال توصیه می شود که یک فایل سفارشی سی اس اس یا جاوا اسکریپت اضافی را اضافه کنید اگر می خواهید تغییرات را به جای فایل های هسته ویرایش در طراحی سایت انجام دهید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید