طراحی سایت


مجازات های گوگل برای طراحی سایت

امروزه گوگل در تلاش است تا بهترین طراحی سایت ها را در نتایج برتر نمایش دهد و سایت هایی که با سئو کلاه سیاه می خواهند آمار بازدیدکنندگان خود را بالا ببرند مجازات کند به همین منظور الگوریتم های گوگل دائما در حال تغییر و تحول و به روز رسانی است تا گستره ی اصول و استاندارد های خود را تنگ تر کند. به این ترتیب مدیران طراحی سایت هایی که خلاف استاندارد ها و قواعد گوگل سئو و بهینه سازی سایت خود را انجام می دهند نه تنها رتبه ی سایتشان بالا نمی رود بلکه افت نیز کرده و توسط گوگل جریمه خواهند شد.
البته باید توجه داشته باشید که الگوریتم ها و اصول سئو دائما در حال آپدیت می باشد و ممکن است فرآیندی که تا چند ماه پیش رتبه ی شما را در موتورهای جستجو افزایش دهد امروزه باعث افت رتبه و رنک طراحی سایت شود پس همواره به بررسی قوانین جدید گوگل برای نمایش طراحی سایت بپردازید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

طراحی سایت

گوگل چه طراحی سایت هایی را جریمه می کند؟

•ارائه مطالب تکراری در طراحی سایت
گوگل وب سایت هایی که مطالب تکراری و کپی شده از سایر سایت ها را ارائه می دهند را جریمه می کند تا رتبه خوبی کسب نکنید و در تلاش باشید مطالب منحصر به فرد ارائه دهید.
•نسخه موبایلی ضعیف طراحی سایت
از آن جا که نیمی از نرخ ترافیک توسط کاربران موبایلی است گوگل نیز اهیت ویژه ای به این ویژگی داده است. در صورت داشتن نسخه موبایلی ضعیف نه تنها مخاطبان زیادی را از دست می دهید بلکه طراحی سایت شما توسط تبلیغ در گوگل گوگل جریمه خواهید شد.
•محتوای بی کیفیت طراحی سایت
تمامی مدیران سایت ها به خوبی از اهمیت محتوا در طراحی وب سایت آگاه هستند. محتوایی با کیفیت است که مطالب به روز و معتبر ارائه دهید و تنها توسط واژه ها پر نشده باشد و البته که کلیدواژه ها در بهینه سازی سایت بسیار موثر است ولی عبارات کلیدی می بایست به صورت معنا دار و متناسب با متن جای گذاری شده باشد.
•لینک های طراحی سایت
خرید و مبادله لینک باعث دستکاری و فریب ربات ها گوگل می شود از این رو طراحی سایت هایی که این فعالیت ها را انجام می دهند در صورت شناسایی جریمه خواهند شد همچنین اگر لینک هایی غیر مرتبط با موضوع طراحی سایت ارائه دهید گوگل متوجه فریب شما خواهد شد که هدفتان افزایش آمار بازدیدکنندگان است و سایت را جریمه خواهد کرد.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید