طراحی سایت


نماد شناسی در لوگوی طراحی سایت

نماد ها نشانه هایی هستند که بیان گر نشان کسب و کار می شوند و هویت هر تجارتی را در قالب تصاویر کوچک بیان می کنند. نماد ها در طراحی سایت نیز بسیار پر کاربرد هستند و به عنوان لوگو شناخته می شوند. لوگوی طراحی سایت می بایست خاص و منحصر به فرد باشد به طوری که کاربران حتی اگر نام طراحی سایت را فراموش کنند به محض نمایان شدن لوگو طراحی سایت را شناسایی کنند.
همچنین لوگو ها از نظر بصری نیز تاثیر مثبتی در جذب کاربران خواهد داشت و مفهوم کلی سایت را بیان می کند. از آن جایی که در زمان های گذشته نیز نماد شناسی وجود داشته به این معنا می باشد که تصاویر و طرح ها به صورت ناخودآگاه مفهومی را در ذهن افراد تشکیل می دهد و همچنین اشکال هندسی و خطوط به تنهایی معنایی را بیان می کنند که از نظر روان شناسی نیز در بازخورد ها بسیار تاثیر گذار است بنابراین نباید به سادگی از این موضوع گذشت.

طراحی سایت

لوگوی طراحی سایت چیست؟

در طراحی سایت تهران لوگو ها توسط طراحان حرفه ای و با توجه به موضوع وب سایت به صورت عناصر گرافیکی و طراحی خاص ایجاد می شوند که طراحی سایت یا طراحی اپلیکیشن کارفرما در ذهن مخاطب ماندگار شود. از آن جایی که لوگو طراحی سایت هویت هر کسب و کار و برندی می باشد به همین ترتیب از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که به شناخته شدن تجارت ها نیز کمک شایانی خواهد کرد. لوگو ها به سه دسته تقسیم می شوند چه شامل لوگوها نوشتاری، تصویری و ترکیب هر دوی این ها یعنی نوشتاری و تصویری می باشند و انتخاب هر کدام از این ها به نوع تجارت و برند و خدماتی که ارائه می شود بستگی دارد.
لوگوهای نوشتاری که متنی نیز شناخته می شوند و شرکت هایی که نام خاصی دارند از این لوگو استفاده می کنند و گاها از فونتی خاص استفاده می کنند. برخی شرکت های بزرگ از نماد های تصویری به عنوان لوگو طراحی سایت خود استفاده می کنند که تمامی افراد بدون در نظر گرفتن سطح سواد و یا زبان امکان بر قراری ارتباط با آن ها را دارند. در آخر لوگو های ترکیبی هستند که طرفداران زیادی هم دارند در واقع نام برند با تصویری مرتبط به عنوان لوگو طراحی وب سایت انتخاب می شود.

طراحی سایت

ویژگی های لوگو طراحی سایت

تیم طراحی سایت تهران در تلاش است تا بهترین لوگو را برای کارفرمایان طراحی کند به این ترتیب همواره لوگویی را پیشنهاد می کند که ساده و مرتبط با موضوع باشد تا در عین حال منحصر به فرد و واضح باشد. لوگوی مناسب برای طراحی سایت لوگویی است که در زمان طولانی نیز کاربرد داشته باشد بنابراین می بایست با ظرافت و دقت خاصی طراحی شود به این ترتیب ارزشش را دارد که زمان بیشتری را صرف کنید اما نتیجه ای بهتر دریافت کنید. کمپین های تبلیغاتی طراحی سایت که از جدید ترین و بروز ترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید