طراحی سایت


آشنایی با بازاریابی ایمیل در طراحی سایت

شما نشان می دهد که تبلیغات ایمیل شما چقدر موفق است بازاریابی ایمیل بالاترین آن را در مقایسه با سایر روش های بازاریابی دارد این فریبنده است این یورو برای هر یورو سرمایه گذاری شده است. خوب ، این چیزی است که من آن را بالقوه می نامم متأسفانه مشکلات اغلب در طراحی سایت بوجود می آیند. به عنوان مثال در صورت عدم رسیدن به فعالیت ها شما پایین خواهد بود. اغلب شما حتی از این مشکل آگاه نیستید.
زیرا پیگیری تحویل نامه های الکترونیکی خود را نمی کنید برای دستیابی به یک خوب ایمیل های شما باید تحویل داده شوند. در این حالت ، آنها نباید گزاف گویی کنند این امر در صورت عدم امکان ارسال ایمیل امکان پذیر است یا به عنوان اسپم علامت گذاری شود. در این مقاله من به این موضوع می پردازم که چگونه می توانید میزان تحویل ایمیل های خود و به تبع آن خود را در طراحی سایت بهبود ببخشید. اما ابتدا می خواهم.

طراحی سایت

آیا ایمیل من در طراحی سایت ارسال شده است

به منظور جلوگیری از پایان یافتن ایمیل در پوشه هرزنامه ، باید از این اطمینان حاصل کنید که مانند اسپم نیست. در آن زمان ، فیلترهای اسپم کلمات و اصطلاحات خاصی را جستجو کردند تا مشخص کنند آیا ایمیل به عنوان اسپم مشخص شده است یا تحویل داده شده است. اگر ایمیل های شما حاوی هیچ یا تعداد کمی از این کلمات نبود در طراحی سایت تحویل داده می شد در غیر اینصورت بلافاصله در پوشه هرزنامه به پایان رسید.
این اصل هنوز هم امروز اعمال می شود اما ارائه دهندگان ایمیل اکنون از روش های خلاقانه تری استفاده می کنند. در حال حاضر ارائه دهنده همچنین در نظر گرفتن میزان تحویل ایمیل ، نرخ باز و پاسخ را نیز در نظر دارد. این هم مزایا و هم مضراتی را در طراحی سایت دارد. به شما نشان دهم که چند ایمیل تحویل داده نمی شود. شما می توانید از برنامه هایی مانند گلاک اپ استفاده کنید تا قبل از ارسال فعالیت بعدی ایمیل خود ، میزان اسپم خود را تعیین کنید.

طراحی سایت

فیلترهای اسپم مشترک در طراحی سایت

طبق گفته لایت موس ایمیل یکی از ارائه دهنده های محبوب ایمیل است اگر کاربر عملکرد بک لینک را فعال کرده است ایمیل ایمیل را حذف می کند. قبل از تحویل این خصوصاً در مورد ایمیل هایی که آشکارا اسپم هستند در طراحی سایت اتفاق می افتد. فیلتر ایمیل فله ، بقیه ایمیل ها را که می تواند اسپم باشد ، جستجو می کند. کاربر می تواند با مارک کردن ایمیل های جدید به عنوان اسپم ، فیلتر اسپم خود را تصحیح و مجدداً تنظیم کند.
با این حال این تنها نوک کوه یخ است کاربر همچنین می تواند تنظیم فیلتر اسپم را بصورت جداگانه در طراحی سایت تنظیم کند. اما اگر ایمیل های شما در پوشه هرزنامه بارگیری شود دیگر فرصتی برای خارج کردن آنها در آنجا ندارید. ایمیل به طور خودکار ایمیل هایی را که بیش از روز در پوشه اسپم هستند در طراحی سایت حذف می کند. اگر کاربر پوشه هرزنامه را بررسی نکند ایمیل های شما خوانده نشده ناپدید می شوند.

طراحی سایت

از فیلتر اسپم در طراحی سایت فرار کنید

برای این کار چندین استراتژی وجود دارد شما باید از برچسب های ادغام استفاده کنید تا ایمیل شما شخصی تر شود. از گیرنده بخواهید که ایمیل شما را در لیست پستی درج کند تا در سریعترین زمان در پوشه هرزنامه تمام نشود. می توانید یک دکمه برای این کار اضافه کنید تا گیرنده بتواند ایمیل های شما را به عنوان ایمن را در طراحی سایت علامت گذاری کند حتی آدرس شما می تواند فیلتر اسپم را شروع کند. بسیاری از ارائه دهندگان باشد.
ایمیل هایی را که قبلاً به عنوان اسپم علامت گذاری شده بودند علامت گذاری کردند و دوباره از همان آدرس آی پی به عنوان اسپم در طراحی سایت برمی گردند. برنامه هایی مانند میل چیمپ می توانند در اینجا کمک کنند ، زیرا آنها ایمیل شما را از سرورهای خودشان ارائه می دهند. این برنامه همچنین دارای قالب های بی شماری است که می توانید از آنها استفاده کنید. لازم نیست ایمیل های خود را خودتان برنامه ریزی کنید.

جذب مخاطبان به طراحی سایت

یک لیست مخاطب باید همیشه به صورت ارگانیک ساخته شود زیرا اگر مشترک داوطلبانه در خبرنامه شما ثبت نام کند ، نرخ باز شدن نیز بسیار بیشتر خواهد بود. گیرندگانی که شرکت شما یا مارک شما را نمی شناسند ، خبرنامه شما را باز نمی کنند. با توجه به کیفیت لیست مخاطب خود می توانید اسپم ها را در طراحی سایت مقابله کنید. در این حالت پیام های اسپم کمتر وجود دارد و ارائه دهنده ایمیل شما را به پوشه هرزنامه ارسال نمی کند.
زیرا یک اشتباه کوچک در کد منبع می تواند آنها را به اسپم در طراحی سایت تبدیل کند. از آنجا که نرخ باز و کلیک نیز روی فیلتر اسپم تأثیر می گذارد شما همیشه باید ایمیل های خود را قبل از تحویل تست کنید. تست به اصطلاح توسط بیشتر ارائه دهندگان از جمله آن ارائه می شود. به سادگی چندین نسخه مختلف خبرنامه خود را ایجاد کرده و آنها را به بخشی از گیرندگان خود در طراحی سایت ارسال کنید. سپس می توانید نتایج کمپین را با یکدیگر مقایسه کنید.

ارائه تخفیفات در طراحی سایت

با این حال ، لزوماً این یک تخفیف نیست از طرف دیگر می توانید کتاب الکترونیکی را نیز با اطلاعات داخلی تهیه کنید. اگر بازدید کنندگان شما دلیل خوبی برای عضویت در خبرنامه شما دارند ، می توانید مشترکین بیشتری را به طراحی سایت جذب کنید. به محض اینکه لیست تماس شما پر شد ، باید از محتوای ایمیل های خود مراقبت کنید. به عنوان مثال خبرنامه شما باید دارای تصاویر باشد ، اما تصاویر زیاد نیز برای در طراحی وب سایت مناسب نیستند.
کاربران باید بتوانند برای خبرنامه شما در طراحی سایت خود ثبت نام کنند. به منظور جذب مشترک بیشتر می توانید به بازدید کنندگان وب سایت خود پیشنهاد ویژه ای بدهید یا انگیزه ای برای ثبت نام در خبرنامه خود به آنها ارائه دهید. اگر کاربر پوشه اسپم خود را بررسی کند ، می تواند ایمیل های شما را بدون هرزنامه را در طراحی سایت علامت گذاری کند بنابراین هنوز امید وجود دارد. استفاده از تصاویر در طراحی سایت اما نباید بیش از حد از آن استفاده کنید.

استفاده از راه حل مناسب در طراحی سایت

خوانایی ایمیل های شما همیشه باید در اولویت باشد همچنین اگر برنامه ایمیل دریافت کننده به درستی تصویر شما را نشان نمی دهد ، باید متن شما حاوی متن آلت در طراحی سایت باشد تا توضیحی نشان داده شود. اگر در ایمیل های خود از عکس ها مراقبت کرده اید ، می توانید به مرحله بعدی بروید. باید نامه های ایمیل خود را تأیید کنید تا بتوانند در طراحی سایت تحویل داده شوند. ایمیل هایی که تصاویر بسیار زیادی دارند به عنوان هرزنامه علامت گذاری شده اند.
اگر دقت نکنید خبرنامه شما در پوشه هرزنامه به پایان می رسد تصاویر نیز نباید خیلی بزرگ باشند ، زیرا این نیز می تواند یک سیگنال هشدار دهنده باشد. بسیاری از تصاویر نیز به درستی نمایش داده نمی شوند زیرا گیرنده عملکرد مربوطه را در طراحی سایت غیرفعال کرده است. اگر خبرنامه شما حاوی تعداد بسیار زیادی از تصاویر است ، ممکن است این موارد به درستی نمایش داده نشوند. به دلیل تصویری که در آن وجود دارد.

دریافت تاییدیه ایمیل در طراحی سایت

اگر از یک برنامه ایمیل استفاده می کنید به عنوان مثال کمپین مانیتور می توانید ایمیل های خود را از طریق دامنه خود تأیید کنید مانند پایپفی در مثال زیر ارائه دهندگان ایمیل دامنه های معتبر را ترجیح می دهند زیرا نشان می دهد که این شرکت واقعی و یک کمپین ایمیل مشروع است احراز هویت به ارائه دهنده می گوید که ایمیل شما اسپم نیست زیرا حاوی نام رسمی شرکت شما در طراحی سایت است. ایمیل به درستی تحویل داده شده است.
می توانید فروش خود را افزایش دهید از کل ایمیل ها مسدود شده است بنابراین باید خود را در هر ایمیل محدود کنید اما این تصویر باید در طراحی سایت جالب باشد. ایمیل تونلت آپ در مثال زیر حاوی گیف است. این یک عکس برای جلب توجه گیرنده کافی است اما گیرنده را تحت الشعاع قرار نمی دهد و آنها را از محتوا در طراحی وب سایت دور نمی کند. گوگل و اوت لوک ایمیل هایی را با یک آدرس پاسخی ترجیح می دهند.

نتیجه گیری

زیرا معمولاً اسپمرها این اجازه را نمی دهند هرزنامه به سادگی نادیده گرفته می شود یا حذف می شود هیچ کاربری پاسخگوی هرزنامه ها نیست. اگر گیرندگان سئو سایت به ایمیل های شما پاسخ دهند ، این یک سیگنال مثبت است و به ارائه دهنده نشان می دهد که ایمیل های شما در طراحی سایت اسپم نیستند. این فرستنده این احساس را به شما می دهد که نمی خواهید با شما ارتباط برقرار شود و این به نوبه خود تأثیر منفی در وفاداری مشتری دارد.

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید