طراحی سایت


آشنایی با طراحی سایت های الکترونیکی

ما اخیرا در مورد مفهوم طراحی سایت پاسخگو صحبت کرده ایم و با ابزارهایی برای تصاویر پاسخگو و دیگران، حتی بیشتر از آن استفاده کردیم. به زودی نیز مقاله ای راجع به موضوع تایپوگرافی پاسخ خواهیم داد اما تا آن زمان بر روی طراحی سایت خبرنامه های الکترونیکی تمرکز می کنیم و چطور می توانیم آنها را به طرح های طراحی سایت پاسخگو تبدیل کنیم تا بتوانند روی صفحه نمایش دستگاهی که در آن مشاهده می شوند متناسب باشند.
بنابراین هر پنجم از خوانندگان بالقوه خود هنگام دسترسی به صندوق ورودی خود از یک دستگاه قابل حمل در طراحی سایت استفاده می کنند. چند سال پیش مردم از ایجاد این ایمیل ها در و چشم پوشی کردند. در حال حاضر این مسئله حل شده است، و این که آنها را در دستگاه های قابل حمل خوب نگاه می کند، به همان اندازه مهم است و نیاز فوری به توجه دارد. با استفاده از این دستگاه های قابل حمل به سرعت در حال گرفتن، روشن است که ارائه تجربه خواندن منفی در یک صفحه کوچک طراحی سایت به احتمال زیاد شما را از دست دادن برخی از پیروان، شاید حتی اکثریت آنها است.

طراحی سایت

دلایل اهمیت طراحی سایت پاسخگو

بسیاری از ما ایمیل هایی را از گوشی های هوشمند ما و در اتومبیل، قطار یا حتی هواپیما می خوانیم. ما سعی می کنیم تا آنجا که ممکن است با حرکت به جلو برویم، بنابراین می توانیم از وقت بیشتری با خانواده، در سالن ورزش یا سرگرمی در طراحی سایت لذت ببریم. اگر شما ایمیل های خود را از گوشی هوشمند یکبار بخوانید، می دانید که در حالیکه این می تواند یک تجربه مثبت باشد، می تواند به یک منفی در طراحی سایت تبدیل شود. ما فونت های کوچک، ستون های باریک و طرح بندی شکسته را بیش از حد بارها تجربه کرده ایم.
اما ما در حال تغییر در حال حاضر است که طراحی سایت پاسخگو در آستانه تبدیل شدن به یکی از مهم ترین مفاهیم در تاریخ طراحی سایت است. اگر شما یکی از کسانی هستید که خبرنامه های ایمیل را می فرستید و شما آن را نمی دانید، من اطلاع دارم که حدود درصد از ایمیل های ارسال شده در سراسر جهان بر روی یک گوشی هوشمند یا رایانه لوحی در طراحی سایت خوانده می شود نظرسنجی از سال تقریبا بیش از سال به طور شگفت انگیز یا نه، تقریبا درصد از این دستگاه ها در در طراحی سایت اجرا می شوند.

طراحی سایت

بررسی دستگاه های هدفمند در طراحی سایت

شما ممکن است از خودتان سوال کنید که دستگاه هایی که می توانید طراحی کنید و من می توانم به شما بگویم که، بیشتر یا کمتر، شما می توانید برای همه آنها طراحی سایت کنید. دستگاه های دارای سیستم عامل iOS باید هیچ موضوعی نداشته باشند؛ چرا که آنها برای HTML و CSS در طراحی سایت بهینه شده اند. در حالی که شما ممکن است برخی از مسائل را با دستگاه های آندروید روبرو می شوند، این نیز از طریق به روز رسانی به طور منظم از گوگل است.
اساسا هیچ محدودیتی برای شما در طراحی سایت وجود ندارد. یکی برای دسکتاپ و دیگری برای موبایل. به خاطر داشته باشید که در تلفن همراه شما فضای بسیار کمتری نسبت به فضای خود دارید و این جایی است که همه عناصر مهم باید قرار داده شود، از جمله دکمه (همچنین دکمه تماس به عمل). گیرنده نباید به منظور مشاهده آن در طراحی سایت حرکت کند. ساخت سایت از بهترین و کارآمد ترین خدمات شرکت نونگار پردازش می باشد که در کمترین زمان و با کمترین هزینه برای مشتری های عزیز به راحتی قابل اجرا می باشد.

طراحی سایت

عناصر ضروری در طراحی سایت

قبل از پریدن به کمی برنامه نویسی، ما باید نگاهی به برخی از عناصر طراحی سایت که مناسب تلفن های همراه هستند و آنهایی که باید اجتناب شود. مفاهیم مشابه طراحی سایت پاسخگو برای ساختن خبرنامه های پاسخدهی مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که در مورد طراحی سایت بسیار نفهمید، این مقاله ممکن است برای شما خیلی حساس باشد، بنابراین شما باید به عقب برگردید و چیزی درباره اصول مفهوم بخوانید. ایده اصلی این است که، طبق معمول، ما دو پوسته CSS از یک محتوا را ایجاد خواهیم کرد و یکی از آن ها مناسب مشتریان دسکتاپ و پست الکترونیک خواهد بود و دیگر در صفحه کوچکتر در طراحی سایت به نظر می رسد.

طراحی سایت

ویژگی های CSS در طراحی سایت

ستون: هرگز نباید بیش از یک ستون باشد، نه بیش از تا پیکسل در طراحی سایت لینک ها و دکمه ها طبق برخی از دستورالعمل های اپل، این ها باید دارای حداقل هدف مورد نظر پیکسل در طراحی سایت باشند. این اطمینان حاصل خواهد شد که شما قادر خواهید بود در واقع بر روی لینک ها کلیک کنید و از طریق آن در طراحی سایت حرکت کنید. اندازه فونت شما قطعا چیزی برای گفتن دارید، بنابراین از کلمات و حروف استفاده می کنید. اطمینان حاصل کنید که حداقل اندازه فونت شما 13 پیکسل در طراحی سایت است.
با توجه به غول آمریکایی همان، هر چیزی کوچکتر خواهد شد و می تواند طرح را شکستن. طول پیام های نمایش داده شده در دستگاه های قابل حمل معمولا باید بسیار کوتاه و مختصر در طراحی سایت باشد. عناصر مهم باید در قسمت بالایی باشند و پیمایش باید تا حد ممکن در طراحی سایت کاهش یابد. پنهان کردن عناصر: در دسکتاپ شما می توانید به استفاده از فضای بسیار بیشتر از یک پلت فرم تلفن همراه استطاعت. بنابراین یک ایده هوشمند است که از یک ویژگی ساده CSS برای مخفی کردن عناصر مختلف در طراحی سایت استفاده کند.

طراحی سایت

مشاهده برنامه ها در طراحی سایت

به منظور کمک به شما در شروع خوب، به شما کمی در مورد چگونگی شروع برنامه نویسی چنین طراحی سایت خبرنامه پاسخگو خواهم داد. هنگامی که پیشتر گفتیم دو شیوه نامه داریم، منظور من دو مورد متفاوت نیست. شما فقط یک شیوه در طراحی سایت دارید، اما از نمایش اطلاعات رسانه ای برای نمایش عناصر مختلف در برخی از دستگاه ها استفاده می کنید. اندازه های مختلف صفحه نمایش در طراحی سایت از اینجا به بعد، شما همانطور که همیشه انجام دادید، در طراحی سایت کد را کد کنید. این آسان است!
نمایش: هیچ کدام. اگر می خواهید یک نمونه از چیزی که باید پنهان شود، دکمه های رسانه های اجتماعی این چیزها هستند. در حالی که آنها ممکن است روی دسکتاپ عالی و مفید باشند، آنها طرح را در تلفن همراه در طراحی سایت قرار می دهند. برای ایجاد یک راه حل مناسب برای دستگاه های قابل حمل، ایده خوبی است که ابتدا دو طرح بندی را از ابتدا در طراحی سایت شروع کنید.

طراحی سایت

انواع ترفندها جهت طراحی سایت

با طراحی یک طرح بندی با یک ستون و محدود کردن آن بسیار ساده تر می شود، شما همچنین می توانید یکی با دو ستون برای استفاده از دسکتاپ طراحی کنید و آن را برای تلفن همراه با قرار دادن ستون ها در بالای یکدیگر با کمک CSS در طراحی سایت سفارشی کنید. چیز دیگری که شما می توانید استفاده کنید روش به اصطلاح افشای مترقی است. ویکیپدیا آن را در دستگاه های تلفن همراه در طراحی سایت بسیار استفاده می کند. این اساسا به معنی پنهان کردن محتوا در عناصر خاصی است که هنگامی که آنها را پخش می کنید، آن را نمایش می دهد.
اگر دوباره پخش شود، محتوای را پنهان می کنند. این تضمین می کند که کاربر نباید بیش از حد به جست وجو برای قرار گرفتن در محتوا در پایین خبرنامه در طراحی سایت برسد. این روش برای ایمیل های خبرنامه بسیار خوب عمل می کند، جایی که شما می توانید تمام اخبار و توضیحات کوتاهی از هر کدام را نشان دهید و سپس در صورت لزوم، هر پیوند محتوای مربوطه را در طراحی سایت نشان می دهد.

طراحی سایت

بررسی تمرکز و سیالیت در طراحی سایت

آنچه که بسیاری از مردم از آن آگاه نیستند این واقعیت است که پرس و جوهای رسانه ای، که من در مثال های بالا از آنها استفاده کرده ام، می تواند کاملا در طراحی سایت متمرکز باشد. این به این معنی است که شما هر دو را می توانید برای جهت گیری چشم انداز و پرتره طراحی کنید و برای قطعنامه های دقیقی که می خواهید. کد بالا به شیوه نامه می گوید که صفحه نمایش باید عرضی بیش از پیکسل در طراحی سایت داشته باشد، اما نه بیش از پیکسل برای این شما می توانید یک قانون دیگر اضافه کنید.
یکی دیگر و غیره. شما می توانید به عنوان بسیاری از دستگاه ها و اندازه صفحه نمایش به عنوان شما می خواهید طراحی سایت کنید. پرس و جو رسانه همچنین می تواند برای ایجاد پوسته های مایع استفاده می شود، که اساسا بدان معنی است که شما نباید در مورد اندازه های مختلف صفحه نمایش دقیق باشد، اما شما در عنصر درصد اندازه صفحه نمایش در طراحی سایت تعریف می کنید، محدود کردن آنها با توجه به صفحه نمایش .

طراحی سایت

بهینه سازی تصاویر در طراحی سایت

بعضی از طراحان طراحی سایت توصیه می کنند تغییر اندازه تصاویر در اندازه دقیق صفحه نمایشی که آن را نمایش می دهید. من، با این حال، توصیه می کنم یک تصویر جدید برای اندازه های کوچک در طراحی سایت ایجاد کنید. یک تصویر بزرگ کوچک شده ممکن است خیلی مفید یا قابل مشاهده باشد، بنابراین ایجاد یک تصویر که در آن شما می روید، یک راه حل است. اگر شما برای دستگاه های اپل طراحی می کنید، من توصیه می کنم یک تصویر را در ابعاد دو اندازه ای که می خواهید روی صفحه نمایش داده شود در طراحی سایت توصیه می کنید.
به سادگی به دلیل نمایش صفحه نمایش در دستگاه های اپل. این ترفند کوچک باعث می شود که تصاویر تیز و واضح در طراحی سایت ظاهر شوند و در نتیجه تجربه کاربر را بهبود بخشند. تغییر اندازه تصاویر برای طرح بندی های مایع به سادگی باید با استفاده از اندازه پس زمینه انجام شود با این حال، به نظر می رسد برخی از مزایای بیشتر به اندازه پس زمینه وجود دارد پوشش، بنابراین کمی تحقیق و ببینید که کدام یک برای شما در طراحی سایت مناسب تر است.

طراحی سایت

ضرورت تست طراحی سایت خبرنامه در دستگاه های مختلف

برای قرار دادن و پایان دادن به این مقاله، می خواهم به شما بگویم که چقدر اهمیت دارد که در حقیقت اخبار را در طراحی سایت به همان اندازه که ممکن است دستگاهها را آزمایش کنید، و نه فقط در مرورگرهای دسکتاپ با اندازه تغییر یافته یا مرورگر. دستگاه های قابل حمل معمولا چیزهای مختلف را به شیوه ای متفاوت از کامپیوترها تفسیر می کنند، بنابراین شما باید اطمینان حاصل کنید که نسخه خبرنامه موبایل شما واقعا شبیه به آن است که در طراحی سایت خواستید.
به زودی اکثر ایمیل ها از یک دستگاه قابل حمل به جای صفحه نمایش دسکتاپ خواندنی خواهند بود. من مطمئن هستم که میخواهید این مطلب را خوانایی کنید و تجربه کاربر خوبی را برای کسانی که بخواهید در حال حرکت باشند را در طراحی سایت ارائه دهید. اگر شما لیستی با چنین ایمیل هایی ارائه می کنید، باید کمی بیشتر درباره برای خبرنامه های الکترونیکی تحقیق کنید و از طراحی سایت و توسعه برای این دستگاه های قابل حمل استفاده کنید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید