طراحی سایت


آشنایی با عناصر کاربردی طراحی سایت

درباره عناصر طرح بیشتر بدانید عناصر طراحی سایت دوره بخش یاد بگیرید چگونه از بخش ها برای ایجاد بلوک های جداگانه ای از محتوا استفاده کنید، و این صفحه را به بخش های معنی دار تقسیم کنید. کانتینر یاد بگیرید چگونه از کانتینرها استفاده کنید تا تمام محتوای طراحی سایت خود را در یک منطقه قابل خواندن و منطقی در مرکز صفحه خود حفظ کنید ستون ها ستون ها به شما کمک می کنند مکان را به صورت افقی کنار هم قرار دهید در شما می توانید ستون طراحی سایت اضافه کنید.
طراحی سایت خود را تغییر دهید، و طرح های پاسخگو را ایجاد کنید بلو بلوک یک بلوک یک عنصر اساسی و همه کاره است که در هنگام ساخت یک وب سایت استفاده می شود صفحه فعلی بلوک لینک یاد بگیرید چگونه از بلوکهای لینک استفاده کنید تا هر عنصر طراحی سایت مانند یک تصویر یا هر طرح، مانند یک بنر، را به یک پیوند تبدیل کنید دکمه یک دکمه یک عنصر طراحی سایت است که به صفحات، بخش ها، لینک های خارجی، ایمیل ها، دارایی ها و شماره تلفن ها پیوند می دهد.

طراحی سایت

آشنایی با لیست های طراحی سایت

لیست های طراحی سایت یاد بگیرید چگونه یک عنصر لیست را می توان برای ایجاد لیست های عددی یا گلوله ای از محتوا استفاده کرد دکمه یک دکمه عنصر طراحی سایت است که به صفحات، بخش های صفحه لنگر لینک های خارجی، ایمیل ها، دارایی ها و شماره های تلفن پیوند می دهد عنصر دکمه افزودن یک دکمه شما می توانید یک دکمه را بر روی صفحه طراحی سایت خود اضافه کنید از پانل اضافه جداول عناصر بخش پایه سفارشی کردن دکمه می باشد.
شنا به بازی طراحی سایت شما می توانید دکمه را توسط پیوند دادن آن تغییر متن یک ظاهر طراحی شده پیوند دادن دکمه شما می توانید هر نوع پیوند به دکمه را از پنجره تنظیمات اضافه کنید که وقتی دکمه به بوم اضافه می شود یا با باز کردن پانل تنظیمات عنصر طراحی سایت در نوار کناری سمت راست، ظاهر می شود. درباره تنظیمات لینک بیشتر بدانید تنظیمات لینک طراحی سایت تنظیمات پیوند تغییر متن دکمه برای تغییر متن داخل یک دکمه، روی دکمه دوبار کلیک کنید.

طراحی سایت

مطالعه متون طراحی سایت

متن را که میخواهید طراحی سایت تایپ کنید شما همچنین می توانید با انتخاب دکمه و وارد کردن متن را وارد کنید شنا به بازی دندانه دار کردن دکمه اگر قصد دارید یک دکمه طراحی سایت را دوباره استفاده کنید، می توانید یک کلاس ایجاد یا اضافه کنید تنظیم اندازه اندازه دکمه توسط سه عامل تعیین می شود متن داخل دکمه پد در داخل دکمه عرض و ارتفاع مقادیر دکمه اندازه دکمه تغییر می کند به عنوان تغییر متن در داخل و یا زمانی که شما را به تغییر نوع تایپوگرافی طراحی سایت می باشد.
اندازه فونت طراحی سایت ارتفاع خط، فاصله نامه هر تغییری که در داخل دکمه ایجاد می کنید نیز روی اندازه دکمه تاثیر می گذارد شما می توانید این اندازه را با تنظیم مقادیر سفارشی برای عرض و ارتفاع تغییر دهید، اما در بیشتر موارد این توصیه نمی شود طراحی سایت تثبیت موقعیت اگر دو دکمه را کنار هم قرار دهید، متوجه خواهید شد که آنها در برابر یکدیگر فشرده شده اند هیچ اتاق تنفسی ندارد با اضافه کردن حاشیه چپ و راست، شما بین آنها فاصله طراحی سایت ایجاد می کنید.

طراحی سایت

طراحی سایت حالت دندانه دار

طراحی سایت حالت دندانه دار کردن حالت شما می توانید کنترل کنید که چگونه یک دکمه در حالت های مختلف نمایش داده می شود یا درباره ایالات بیشتر بدانید. اضافه کردن آیکون به دکمه شما با استفاده از یک تصویر پس زمینه و قرار دادن آن در یک طرف دکمه طراحی سایت می توانید یک نماد را به یک دکمه اضافه کنید. سپس، در کنار دکمه ای که نماد آن را قرار داده اید، لایه ای اضافه می کنید تا متن متناسب با تصویر باشد عنصر طراحی سایت دکمه خود را انتخاب کنید.
یک تصویر پس زمینه طراحی سایت اضافه کنید و تصویر خود را انتخاب کنید کاشی را به هیچ کدام کاشی عرض را تغییر دهید موقعیت را تنظیم کنید از پیش تعیین شده در مرکز سمت چپ کلیک کنید. سپس موقعیت را از سمت چپ تنظیم کنید اضافه کردن برخی از سمت چپ طراحی سایت به دکمه تنظیم یک آیکون دکمه با استفاده از یک تصویر پس زمینه اکنون، از آنجا که آیکون یک تصویر پسزمینه است، شما می توانید آن را در طراحی سایت تغییر دهید.

طراحی سایت

تصویر فلش طراحی سایت

به عنوان مثال، اگر شما یک تصویر فلش طراحی سایت را در سمت راست دکمه اضافه کنید، می توانید موقعیت پیکان را در حالت شناور تنظیم کنید تا آن را به سمت راست حرکت دهید، هنگامی که روی دکمه حرکت کرده اید. شما می توانید انتقال را با اضافه کردن یک گذر موقعیت طراحی سایت پس زمینه به صورت نرمتر انجام دهید. برای ظاهر دکمه های بیشتر، ظاهر دکمه پیشرفته طراحی سایت را ببینید اشتراک گذاری این درس چگونه مفید است نیاز به کمک بیشتری دارید.
میخواهید یک مشکل طراحی سایت را گزارش دهید پشتیبانی تماس بازخورد در مورد این ویژگی دارید ارسال بازخورد ویژگی لیست دلخواه برای درخواستهای ویژگی را جستجو کنید درباره عناصر طرح بیشتر بدانید عناصر وب دوره بخش یاد بگیرید چگونه از بخش ها برای ایجاد بلوک های جداگانه طراحی سایت از محتوا استفاده کنید، و این صفحه را به بخش های معنی دار تقسیم کنید. یاد بگیرید چگونه از کانتینرها استفاده کنید تا تمام محتوای طراحی سایت خود را در یک منطقه قابل خواندن است.

طراحی سایت

عناصر اساسی طراحی سایت

منطقی در مرکز صفحه طراحی سایت خود حفظ کنید ستون ها به شما کمک می کنند مکان را به صورت افقی کنار هم قرار دهید در شما می توانید ستون اضافه کنید، طرح خود را تغییر دهید، و طرح های پاسخگو را ایجاد کنید بلو بلوک یک بلوک یک عنصر اساسی طراحی سایت و همه کاره است که در هنگام ساخت یک وب سایت استفاده می شود بلوک لینک یاد بگیرید چگونه از بلوک های لینک طراحی سایت استفاده کنید تا هر عنصر، مانند یک تصویر یا هر طراحی سایت مانند یک بنر، را به یک پیوند تبدیل کنید.
لیست های طراحی سایت عنصر لیست می تواند برای ایجاد لیست های شمارشی یا لیست شده از محتوای استفاده شود در این درس افزودن یک لیست تنظیم نوع لیست اضافه کردن مطالب طراحی سایت به یک لیست یک لیست یک ظاهر طراحی شده افزودن یک لیست برای اضافه کردن یک لیست به پروژه خود، بر روی میانبر کلیک کنید و لیست را بکشید شنا به بازی این لیست از عنصر اصلی طراحی سایت و سه آیتم لیست تشکیل شده است.

طراحی سایت

تنظیم نوع لیست بسته طراحی سایت

تنظیم نوع لیست بسته طراحی سایت به تنظیمات، عنصر لیست اصلی یک فهرست بدون حاشیه لیست گلوله ای یا فهرست مرتب شده می باشد به طور پیش فرض، لیست تنظیم نشده است که نقاط گلوله در سمت چپ هر آیتم لیست در داخل نمایش داده شود. برای تغییر بین لیست های مرتب طراحی سایت به تنظیمات لیست در یکی از روش های زیر دسترسی پیدا کنید عنصر لیست اصلی طراحی سایت را انتخاب کنید و وارد کنید عنصر لیست اصلی را انتخاب کنید.
طراحی سایت را فشار دهید تا پنل تنظیمات عنصر باز شود، نوع لیست را در زیر تنظیمات لیست تغییر دهید شنا به بازی گلوله ها و اعداد را می توان با تنظیم هیچ گلوله در تنظیمات لیست حذف کرد شنا به بازی اضافه کردن مطالب به یک لیست با طراحی سایت آیتم های لیست هیچ محتوای پیش فرض، ساختگی ندارند. این به این دلیل است که آیتم های لیست می توانند انواع مختلفی از عنوان های محتوا، پاراگراف ها، تصاویر، فیلم ها و حتی لیست های دیگر طراحی سایت را نگهداری کنند.

طراحی سایت

اضافه کردن محتوای طراحی سایت

برای اضافه کردن محتوای طراحی سایت به یک لیست، به سادگی آن را به یک آیتم لیست بکشید. شما همچنین می توانید در داخل آیتم های لیست دوبار کلیک کنید تا شروع به تایپ کردن کنید، اگر همه شما می خواهید یک لیست متن ساده است راه دیگر برای ورود به حالت ویرایش طراحی سایت متن آیتم لیست را انتخاب کنید و را فشار دهید شنا به بازی فهرست نویسی شما می توانید لیست ها را فقط با اضافه کردن یک لیست طراحی سایت درون یک آیتم لیست قرار دهید.
طراحی سایت آخرین جمله این می گوید یک عنصر لیست در داخل یک آیتم لیست اضافه می کند، بله، شما نمی توانید یک عنصر لیست در یک عنصر لیست طراحی سایت اضافه کنید، فقط در یک آیتم لیست ایجاد موارد لیست جدید برای ایجاد یک آیتم لیست جدید، یک آیتم لیست موجود را انتخاب کنید و کپی و جای گذاری کنید. به طور خلاصه، شما می توانید بر روی یک آیتم لیست طراحی سایت راست کلیک کرده و را از منو انتخاب کنید.

طراحی سایت

آیتم های لیست طراحی سایت

طراحی سایت یک لیست یک ظاهر طراحی شده هر دو لیست و آیتم های لیست را می توان با استفاده از پنل با استفاده از سبک فهرست عنصر لیست اصلی عنصر طراحی سایت لیست مرتب شده و مرتب شده می تواند با ایجاد یک کلاس یا با یک ظاهر طراحی شده، تگ شده باشد. هنگامی که شما برچسب مرتب شده یا برچسب را سبک می کنید، به طور پیش فرض یک ظاهر طراحی شده برای این عناصر در طول پروژه طراحی سایت خود تعریف می کنید.
عنصر لیست اصلی طراحی سایت را انتخاب کنید روی فیلد را کلیک کنید همه لیست های مرتب شده یا فهرست لیست غیر ارادی را انتخاب کنید سبک های خود را سفارشی کنید شما می توانید فضایی که یا را با انتخاب لیست و تنظیم سمت چپ می توانید افزایش یا کاهش دهید شنا به بازی لیست طراحی سایت مورد شما می توانید همان کلاس را به تمام اقلام لیست اعمال کنید تا آنها یک نگاه سازگار داشته باشند شایع است که حاشیه پایین را تغییر دهید تا فضای بین آیتم های طراحی سایت است. نقش کدها در طراحی سایت که جدید ترین مقاله وب سایت نونگار پردازش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید