طراحی سایت


آشنایی کامل با صفحه اصلی طراحی سایت

همانطور که می دانید و مطلع هستید که وجود طراحی سایت برای یک کسب و کار و مشاغل چقدر دارای اهمیت می باشد. از آنجا که هدف شما شناساندن خود به افراد و معرفی محصولات و خدمات خود و جذب مشتری می باشد حال اگر می خواهید که به هدف خود برسید و بازدید کننده های زیادی را جذب سایت خود کنید باید از صفحه ی اول آن شروع کنید چرا که بازدید کننده معمولا اولین موردی را می بیند و با آن برخورد می کند صفحه اول طراحی سایت شما می باشد و اگر هم در صفحه اصلی نباشد به دنبال صفحه اصلی شما خواهد گشت .
بنابراین باید در صفحه اول خود به معرفی خدمات و محصولات خود بپردازید چرا که بازدید کننده می خواهد در یک نگاه ببیند که فعالیت شما در چه حوزه ای می باشد.اول باید مشخص کنید که سایت شما چه هدفی دارد آیا طراحی سایت فروشگاهی برای فروش محصولات می باشد و یا طراحی سایت شرکتی برای ارائه خدمات خاصی است سپس در رابطه با هر کدام موارد ویژه مخصوص آن ها را رعایت کنید.

طراحی سایت

معمولا صفحه اصلی هر طراحی سایت از بخش هایی تشکیل شده که عبارتند از:

• لوگو طراحی سایت
معمولا هر کسب و کار و مشاغلی لوگوی مختص به خود را دارد که در صفحه اصلی طراحی سایت می باشد و جای آن در بالای صفحه است حال در طراحی سایت های فارسی در بالای صفحه سمت راست و در زبان های انگلیسی و دیگر زبان ها در سمت چپ می باشند.

• عنوان طراحی سایت یکی دیگر از مهمترین موردی که وجود آن در طراحی سایت مهم است عنوان آن می باشد عنوان در واقع موردی است که به بازدید کننده بیان می کند آن کار مربوط به چه کاری است.

• منوی طراحی سایت
وجود منو که در طراحی وب سایت ها یکی از مهمترین اجزای آن است که بازدید کننده از آن قسمت به بخش مورد نظر خود دست میابد

• بخش درباره ی ما
شما حتما باید قسمتی را درباره ی خود و کارتان توضیحات لازم را در طراحی سایت قرار دهید تا اگر کسی خواست با شما همکاری کند و یا خریدی انجام دهد رزومه ای از کار شما بداند.

• بخش تماس با ما
بخش دیگری به نام تماس با ما باید در صفحه اصلی طراحی سایت باشد تا راه های ارتباطی خود را در آن جا قرار دهید و اگر کسب خواست حضوری به فروشگاه شما بیاید و یا تماس بگیرد و سوالی مطرح کند را به راحتی با استفاده از این بخش به شما دسترسی پیدا کنند.

• بخش جستجو
از آنجایی بازدید کننده نمی خواهد زمان خود را صرف گشتن قسمت مورد نظر خود کند می خواهد به راحتی با یک جستجو به بخشی که می خواهد دسترسی پیدا کند. پس قرار دادن قسمت جستجو نیز یکی دیگر از عوامل مهم طراحی سایت می باشد .

• قرار دادن لینک به شبکه های اجتماعی
در این زمان با به بازار آمدن و همه گیر شدن اینترنت و شبکه های اجتماعی اکثر بیش تر افراد در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند و وقتی که شرکت طراحی سایت یا طراحی سایت فروشگاهی شما نیز دارای شبکه های اجتماعی باشد و فعال باشد شک نکنید که با قرار دادن لینک شبکه های اجتماعی بازدید کننده های زیادی جذب صفحه شما می شوند .

• فوتر
وجود یک فوتر یکی از عناصر اصلی در طراحی سایت است که نبود آن گویی سایت ناقصی را دارید خود فوتر نیز از بخش های مختلفی تشکیل می شود که می توانید بسته به سلیقه خود اطلاعات لازم برای بازدید کننده را در آن جا قرار دهید.

• گرافیک سایت (عکس زمینه )
وجود عکس ها و گرافیک های جذاب و زیبا می تواند در جذب بازدید کننده بسیار مهم باشد برای این که کار خود را بیش تر نشان دهید باید از عکس های خوب و جذابی استفاده کنید که با احساسات بازدید کننده کار کند و آن ها را برانگیزد.

• نمایش نمونه کارهای طراحی سایت
اگر حوزه ی کسب و کار شما طوری است که دارای نمونه کار هستید حتما باید در صفحه اول طراحی سایت خود آن ها را قرار دهید چرا که بازدید کننده به دنبال دیدن نمونه کارهای شما می باشند

• ویژگی و مزایای طراحی سایت
اگر طراحی سایت فروشگاهی دارید و می خواهید محصولات خود را به فروش برسانید باید از ویژگی های آن محصول و معایب و مزایا برای بازدید کننده بیان کنید با این کار شما اعتماد بازدید کننده را به خود جلب می کنید.

طراحی سایت

معمولا اطلاعاتی را که در فوتر استفاده می کنند عبارتند از:

•اطلاعات تماس
•فرم هایی که برای ثبت نام قرار می دهند
•آیکون های شبکه های اجتماعی
•گواهی نامه ها و جوازهای مربوطه
•گالری

نتیجه گیری:

این مواردی که گفته شد بخشی از اجزای تشکیل دهنده صفحه اصلی طراحی سایت یا طراحی اپلیکیشن می باشد که با قرار داذن آن ها در جذب بازدید کننده تاثیر گزار خواهد بود و هر کدام در جایگاه خود اهمیت به سزایی دارند.پس به راحتی از کنار آن ها رد نشوید.

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید