طراحی سایت


اجتناب از محتوای کپی در طراحی سایت

شما ممکن است احساس فشار به طراحی سایت شما را به دریا و قرمز و سبز تبدیل کنید. اما این کار را نکن روش های بسیار زیادی برای ایجاد تغییرات ظریف در طراحی سایت شما وجود دارد که شما را از طریق تعطیلات بدون طراحی سایت می کشد که کلیشه را فرا می گیرد. در اینجا، ما به چند راه برای اضافه کردن یک روح تعطیلات کمی به طراحی سایت شما بدون رفتن بیش از حد نگاه کنید. همانند تقریبا هر تکنیک طراحی سایت دیگر، مهم است که به یاد داشته باشید که کمتر اغلب بیشتر است. شما ممکن است برای تنظیم فصل تعطیلات، که از طریق سال جدید اجرا می شود، رنگ طرح طراحی سایت خود را تضعیف یا خنک نگه دارید.
طرح رنگی که از لحن های خنثی مانند بلوز، بنفش و سبز استفاده می کند می تواند احساس "زمستانی" بیشتری نسبت به رنگ های گرمتر داشته باشد. این ارتباط با تم های آب و هوایی زمستان که اغلب با فصل تعطیلات مرتبط است در طراحی سایت متصل است. با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از 100 جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان! اگر می خواهید کمی عجیب و شادتر احساس کنید، برخی از لکه های نازک قرمز و سبز را در طراحی سایت در نظر بگیرید. تغییر رنگ عناصر کوچک مانند دکمه ها یا اضافه کردن یک برجسته به بخش "تعطیلات" منوی ناوبری خود را تغییر دهید.

طراحی سایت

نقش حروف الفبا در طراحی سایت

یکی دیگر از لمس ساده که می تواند احساسات تعطیلاتی در طراحی سایت ایجاد کند، تایپوگرافی زیبایی است. با استفاده از صرفه جویی، حروف چینی می تواند راه آسان برای تنظیم خلق و خوی بدون تعمیر مجدد طراحی سایت شما و یا اضافه کردن بسیاری از موارد اضافی تعطیلات ویژه به طراحی کلی. انتخاب یک سبک گرانبها با خطوط کلاسیک و احساس سنتی در طراحی سایت. فکر کنید در مورد اضافه کردن یک تعطیلات مبارک، حمل و نقل رایگان یا ویژه بنر در صفحه اصلی خود. از این رنگ ها در راه های مورد علاقه در طراحی سایت استفاده کنید. به جای افزودن قرمز و سبز به چارچوب طراحی سایت شما، محصولاتی را نشان می دهد که از این رنگ استفاده می کنند. استفاده از عکس ها با سبز فصلی و نشان دادن آنچه که طراحی سایت شما در آن قرار دارد را نشان می دهد.

طراحی سایت

استفاده از تصاویر مناسب در طراحی سایت

یکی از چیزهای بزرگ در مورد فصل تعطیلات، همه عکس های زمستانی و خنثی است که در دسترس است. چیزی مانند تصاویر زیبا از سورتمه در برف وجود ندارد، یا بچه ها در کلاه زمستانه و یا برف های برف افتاده اند. همه این تصاویر مناسب برای فصل تعطیلات در طراحی سایت هستند. آنها یک تعطیلات واحد را نشان نمی دهند، اما زمستان را ضبط می کنند، زمانی که همه این تعطیلات در طراحی سایت همگرا می شوند. به عنوان یک جایزه اضافه شده، این تصاویر زمستانی شما را از طریق تعطیلات و همچنین به سال جدید منتقل می کند. (بزرگ است اگر شما در حال برنامه ریزی برای گرفتن زمان کمی پس از تعطیلات است.) علاوه بر عکاسی زمستانه مضمون، تصاویر مستهجن را ملاحظه کنید. به جای بازسازی کل طرح طراحی سایت شما، فقط چند تصویر را به ترکیب اضافه کنید که اقلام تعطیلات را نشان می دهد. ایده های هدیه ای که نشان می دهد کاغذ بسته بندی شده، دکوراسیون تعطیلات یک راه جالبی را ترتیب می دهد.
محصولات شما تحت یک درخت: همه این ها راه هایی برای نشان دادن فصل تعطیلات بدون تغییر محل طراحی سایت شما هستند. این استراتژی به طور فزاینده ای محبوب در میان خرده فروشان است. در حالی که برخی از طراحان مایل به اضافه کردن بسیاری از عناصر به طراحی سایت تعطیلات، شما لازم نیست. چیزی شبیه به یک رشته از چراغهای اطراف آرم خود و یا یادداشت های تعطیلات در منوی ناوبری یا بنر، یا برف در پایین صفحه می تواند به اندازه کافی برای پذیرایی از کاربران در طراحی سایت در طول این فصل باشد. این اثرات کوچک می تواند بسیار آسان برای پیاده سازی و کمتر احتمال دارد باعث مسائل مربوط به انواع مختلف دستگاه. (شما نمی خواهید طراحی سایت خود را با اثرات تعطیلات زیادی از بین ببرید.) این دکوراسیون ساده لازم نیست که به اندازه کافی در طراحی سایت کارآمد باشد.

طراحی سایت

طراحی گرافیکی ساده در طراحی سایت

لمس کردن تعطیلات ساده برای بهترین نتایج. برای اضافه شدن یک فصل تعطیلات به طراحی سایت خود برای فصل اضافه کنید. شما می توانید تزئین کمی بیشتر اضافه کنید و صفحه را بعد از پایان فصل حذف کنید. اجتناب از خودکار تعطیلات موسیقی. استفاده از کلمات تعطیلات مضمون در سراسر طراحی سایت. کریسمس، تعطیلات، برف و غیره می تواند به ایجاد ارتباط بصری با تعطیلات کمک کند. واژه هایی که دارای ارتباطات بصری قوی هستند می توانند به تنظیم یک تن کلی در طراحی سایت کمک کنند. کلید یک طراحی سایت عالی تعطیلاتی، سادگی است. تمام ابزارهایی که هر روز برای ایجاد یک طراحی سایت عالی استفاده می کنید همانند آنهایی هستند که در فصل تعطیلات استفاده می کنید.
برای ایجاد یک سایت که بسیار تعطیل است، در جنون قرار نگیرید. کاربران بیشتر از طراحی سایت شما قدردانی می کنند، اگر به نظر می رسد مشابه و به همان شیوه ای که آنها انتظار دارند، فقط با لمس اضافه شده یا دو روح تعطیلات کار می کنند. در این فصل چه طراحی سایت های تعطیلاتی مضمونی را می بینید؟ آنها را در نظرات خود با ما به اشتراک بگذارید. هر جزئیات با فاصله مطلوب برای ضربه کار می کند. غذا: ساده، زیبا، آسان. فضا در طراحی و آرم این همه اتفاق می افتد و به نظر می رسد در طراحی سایت فوق العاده آسان است.

طراحی سایت

نقش آراستگی های مذهبی در طراحی سایت

از آراستگی های مذهبی در طراحی سایت آگاهی داشته باشید. مراقب باشید مشتریان یا کاربران را با موضوعات بیش از حد مذهبی نادیده نگیرید مگر اینکه این چیزی است که آنها از طراحی سایت شما انتظار دارند. در این فصل چندین تعطیل برای افراد مذهبی مختلف وجود دارد. در هنگام برنامه ریزی تغییرات طراحی سایت، آن را شناخته باشید. نگاهی به روند و استفاده از آنها در طراحی شما. برای مثال، تکنیک های طراحی تخت، خوب است که در طول تعطیلات نیز استفاده شود. حتی با توجه به تعطیلات، شما باید نگاه طبیعی و احساس طراحی سایت خود را حفظ کنید.
هنگامی که کاربران از صفحه شما بازدید می کنند، می خواهید آنها بدانند که آنها به جای درست آمده اند. رابط کاربر باید به شیوه ای آشنا عمل کند و نباید کاملا متفاوت باشد. از تصاویر کلیشه مانند Santas در هر صفحه استفاده نکنید، رقص گوزن شمالی یا درخت کریسمس با چراغ های چشمک زدن. تعداد زیادی از طراحی سایت ها این موارد را انجام می دهند. یک نگاه سفارشی برای تم تعطیلات خود ایجاد کنید. از آثار هنری تعطیلات و عکس های موجود مطلع شوید. طراحی سایت ها اغلب با تصاویر مشابه به پایان می رسند، باعث کاهش شناسایی نام تجاری، هویت و ایجاد احساسات منحصر به فرد و خاص سایت می شوند. در نهایت، برنامه ریزی برای ترافیک اضافی اگر شما در حال برنامه ریزی تبلیغات بهتر و نرمال در طراحی سایت خود هستید. شما نمی خواهید سایت خود را در طول زمان کاهش دهید، زمانی که امیدوار باشید که کسب و کار عالی انجام دهید.

طراحی سایت

نمونه هایی از طراحی سایت های منحصر به فرد

به فاصله بین نوار کناری سمت چپ و کپی اصلی در طراحی سایت نگاه کنید. این فضا در واقع یک جدایی خوب بین عناصر ایجاد می کند و باعث می شود که هر کدام از آنها به شیوه ای متفاوت در طراحی سایت ظاهر شود سادگی پس زمینه در مقابل جسم در مرکز صفحه تمرکز متمایز ایجاد می کند. فضا نیز در کنار تراز بزرگ، به شما کمک می کند تا از تصویر به بلوک متن همراه در طراحی سایت حرکت کنید. در یک طرح مشغول مانند این، فضا به چشمان شما در کجا می رود (و کلیک کنید). گوگل موتور جستجو به مدت طولانی از فضا به نفع آن با یک جعبه ورود اطلاعات و لوگو در دریای فضا در طراحی سایت استفاده کرده است. جک در جعبه: استفاده از فضا در اینجا چشم نواز است، زیرا بسیار از آن وجود دارد.
شما از لوگو (که از فضای کاملا در خود استفاده می کنید) در طراحی سایت گرفته شده است به متن اصلی در گوشه مقابل فضا در سبک یین و یانگ، چشم به آیتم های کوچک این شرکت متمرکز است. تایپوگرافی سفید به زیبایی در برابر فضای سیاه قرار می گیرد. سایه ظریف به اثر طراحی سایت کلی اضافه می کند. متوسط: این یک نمونه عالی از استفاده از فضای سفید است که به طور کلی سفید نیست. مواد مراقبت از پوست فضا محل مناسب برای متن، قاب عکس ها را در طراحی سایت فراهم می کند. فضا توجه شما را به آنچه که این شرکت انجام می دهد، در طراحی سایت جلب می کند. میدان: این طراحی سایت ترکیبی از استفاده عالی از فضای بین اشیاء، به عنوان نقطه کانونی برای تصویر و دکمه و برای جدا کردن ستون است.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید