طراحی سایت


استفاده از پس زمینه ویدئویی در طراحی سایت

به دنبال یک رویکرد جدید به طراحی سایت هستید چرا ویدیو را امتحان نکنید درست انجام شده است، با استفاده از یک پس زمینه ویدئویی می توانید یک طراحی خرد کن را در طراحی سایت ایجاد کنید که کاربر را متوقف می کند و آنها را تشویق به تماشا می کند. فقط نگاه کنید به محبوب ، شش ثانیه برنامه به اشتراک گذاری ویدئو با این وجود، استفاده از ویدئو، با چالش هایش همراه است و ممکن است برای هر پروژه طراحی سایت کار نکند. اما استفاده از پس زمینه های ویدئویی شروع به خاموش شدن می کند. در اینجا مقدمه ای بر آنچه شما باید بدانید برای شروع. و اطمینان حاصل کنید که طراحی سایت های زیر را بررسی کنید تا ببینید که چگونه ویدیوها در عمل عمل می کنند.

طراحی سایت

چرا از ویدئو در طراحی سایت استفاده می کنید

ویدیو یک راه عالی برای ایجاد یک نوع متفاوت از علاقه بصری در طراحی سایت است، در حالی که تشویق بازدیدکنندگان طراحی سایت به "چسباندن" به صفحه نمایش. حتی با فیلم هایی که کاملا کوتاه هستند، کاربران برای تماشای چیزی که جالب است تماشا می کنند، افزایش احتمال اینکه کاربر زمان بیشتری را در طراحی سایت خود صرف کند و امیدوارم با محتوای آن ارتباط برقرار کند. همچنین زمان زیادی را برای ادغام ویدئو در طراحی سایت ها فراهم می کند. با استفاده از و استفاده گسترده تر از ویدئو در دستگاه های تلفن همراه و رایانه های لوحی، مشاهده ویدئو روی صفحه نمایش یک تجربه رایج مشترک است. با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید.
شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان با استفاده از یک پس زمینه ویدئویی می توانید یک احساس بسیار متمایز برای طراحی سایت خود ایجاد کنید، یک خلق و خوی ایجاد کنید و حتی یک داستان را بگویید که ممکن است دشوار باشد در غیر این صورت. ویدئو همچنین طراحی سایت خود را جدا از بسیاری دیگر، به دلیل در حالی که روند در حال گرفتن است، هنوز تعداد زیادی از طراحی سایت های با زمینه های ویدئویی وجود دارد. ویدیو فقط یک ابزار دیگر است که می توانید از آن برای نشان دادن خلاقیت خود در طراحی سایت استفاده کنید.

طراحی سایت

انتخاب فیلم مناسب در طراحی سایت

بنابراین تصمیم گرفتید از ویدیو استفاده کنید، اما چگونه می توانید چیزی برای طراحی سایت خود استفاده کنید؟ بهترین گزینه این است که ویدیو خودتان را ایجاد کنید. به این ترتیب شما کنترل کاملی بر محتواها دارید و تمام حقوق مربوط به آن را به عهده دارید. این هر چند می تواند وقت گیر و گران قیمت باشد به ویژه اگر شما هیچ چیز در مورد ویدئو را نمی دانید و مجبور به استخدام هستید. اگر نمی خواهید خودتان فیلم بگیرید، یک گزینه مجوز خلاق مشترک را در طراحی سایت در نظر بگیرید. شما می توانید از ویدیوهای تبلیغی معمولی از طراحی سایت های محبوب مانند و استفاده کنید.
فقط برای بررسی قوانین صدور مجوز و ارائه صلاحیت مناسب، بسیار محتاط باشید. بزرگترین نابودی استفاده از ویدیوهای تبلیغی خلاقانه این است که شما در چه فیلم هایی ممکن است پیدا کنید، تعدادی از فیلم های با کیفیت پایین برای فیلتر کردن، و طراحی سایت دیگری می تواند همان چیزی را استفاده کند. در نهایت شما می توانید فیلم های پیش ساخته را خریداری کنید. طراحی سایت هایی مانند شامل انواع گزینه های ویدئویی برای هزینه می باشند. شما برخی از محدودیت ها را با این فیلم ها دارید اما اغلب آنها یک گزینه با کیفیت عالی در طراحی سایت هستند.

طراحی سایت

نکاتی برای کسب موفقیت در طراحی سایت

یک ویدیو حرفه ای در طراحی سایت به نمایش بگذارید. فکر کردن در مورد فریم کردن و قانون سوم را در نظر بگیرید و برنامه ریزی کنید که چگونه ویدیو با هم همراه خواهد بود. توجه داشته باشید دقیق از آنچه بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود و نحوه ارتباط آن با ویدیو. به یاد داشته باشید که ویدئو را برای چگونگی استفاده از آن در طراحی سایت برنامه ریزی کنید. شما قصد دارید عناصر یا متن دیگر را جایگزین کنید؟ هنگام فیلمبرداری، ویرایش یا انتخاب ویدیو برای استفاده، فضای منفی را در آن زمینه های قاب ایجاد کنید یا آن را طراحی کنید. اطمینان حاصل کنید که ویدیوی شما به خوبی در طراحی سایت شلیک شده است هیچ چیز نمی تواند ویدیو را مانند کیفیت پایین خراب کند.
فیلم ها با استفاده از کیفیت برای جلوگیری از پیکسل کردن و ساختن، فیلمبرداری کنید. آن را ساده نگه دارید عمل فیلم های پس زمینه باید به آسانی در طراحی سایت قابل درک باشد. عمل بسیار زیاد یا سریع از سرعت می تواند گیج کننده باشد. ویدئوی خود را به محتوای طراحی سایت متصل کنید. ویدیو فقط به خاطر داشتن ویدیو احتمالا پیام درست را در طراحی سایت شما نمی گذارد. اطمینان حاصل کنید که یک پس زمینه ویدئویی با سایر محتوای طراحی سایت شما منطبق است. برای مثال، اگر شما در حال فروش لباس هستید، یک پس زمینه ویدئویی عالی ممکن است یک نمایش مد از خط شما باشد.

طراحی سایت

استفاده از فیلم کوتاه در پس زمینه ی طراحی سایت

فیلم ها را کوتاه نگه دارید هر چیزی که طول می کشد خیلی طول می کشد توجه کاربر را نداشته باشد. پس زمینه ویدئو را به چیزی که فقط چند ثانیه طول می کشد را نگه دارید و یا متوقف می شود و شما را در مورد آنچه که بعدا انجام می دهد هدایت می کند یا در یک حلقه در پشت سایر اطلاعات طراحی سایت، مانند متن، اجرا می شود. اجتناب از صدا با بستن به یک پس زمینه ویدئویی، به احتمال زیاد کاربران را با آن آشنا می سازید که جایی که موسیقی از حس در می آید. ویدیو خوب به راحتی کنار می آید اگر قصد دارید از صدا استفاده کنید، یک گزینه کلیک برای شروع را در نظر بگیرید.
به طوری که کاربران تجربه کامل و محتوا را از محتوای طراحی سایت دریافت کنند. به بار بار فکر کنید اگر مدت زمان لازم برای بارگیری طراحی سایت شما یا استفاده از ویدیو مبتنی بر فلش، که در سازگار نیست، کاربران به مرور زمان طول نخواهد کشید. فشرده سازی و ویرایش فایل های ویدئویی به طوری که آنها بار سریع. برای اطمینان از اینکه ویدیو شما یکپارچه پخش می شود، از افزونه استفاده کنید. بسته به چارچوب طراحی سایت شما گزینه های مختلفی وجود دارد.

طراحی سایت

نمونه هایی از طراحی سایت با پس زمینه های ویدئویی

در حالی که تقریبا هر کس می تواند استفاده از پس زمینه ویدئویی را در پروژه طراحی سایت خود بکار گیرد، ویدیو با استفاده از برخی انواع محتوا به خصوص به خوبی کار می کند. طراحی سایت هایی که محصولات را نمایش می دهند از لباس به مواد غذایی و نوشیدنی ها و واقعا می تواند یک سطح از ابعاد را با یک ویدیو که اقلام را برای فروش نشان می دهد،در طراحی سایت اضافه کند. توسعه دهندگان و طراحان همچنین اضافه کردن زمینه های ویدئویی به عنوان راهی برای نشان دادن توانایی های خلاق خود را. چه راهی بهتر برای نشان دادن مشتریان بالقوه آنچه شما می توانید انجام دهید از ترکیب این تکنیک ها در طراحی سایت خود را در اینجا چند نمونه خیره کننده از زمینه های ویدئویی که توسط انواع مختلف طراحی سایت ها استفاده می شود، می باشد.
اطمینان حاصل کنید که لینک ها را لمس کنید تا احساس کنید که چگونه هر ویدیو کار می کند و با محتوای هر طراحی سایت در ارتباط است. استفاده از ویدئو به عنوان یک تصویر پس زمینه می تواند یک راه سرگرم کننده برای اضافه کردن کمی چیزی اضافی به یک پروژه طراحی سایت. فقط به یاد داشته باشید که آن را ساده، کوتاه و آسان برای درک و تمرکز بر روی فیلم های که از بهترین کیفیت است. این طراحی سایت فقط بیش از حد هوشمندانه نیست که دوست داشته باشد. محصول خدمات تمیز کردن نمایش داده می شود به عنوان کسی پاک مانیتور شما با یک ویدیو جذاب و یک دکمه بازی نمیتوانید کمک کنید اما می خواهید با محتوای آن در طراحی سایت ارتباط برقرار کنید.

طراحی سایت

پیاده سازی طرح های منظر در طراحی سایت

طراحی سایت های طراحی شده با طرح های منظر می توانند سرگرم کننده و جالب باشند. همه ما دوست داریم کمی بازی کنیم. اما برای انجام این کار به طریقی که موفق باشد، سعی کنید اثرات دیگر را به حداقل برسانید. اضافه کردن حرکت به یک طرح کوتاه طراحی شده می تواند فاجعه آمیز در طراحی سایت باشد. به یک طرح طراحی حداقلی دست یابید و از اثرات اختلاف منظر برای اضافه کردن علاقه و ایجاد تاکید استفاده کنید. یکی دیگر از چیزهایی که باید در ذهن داشته باشید: همه افراد حق را نمی توانند حق دریافت کنند. گاهی اوقات بهتر است به کاربران یک انگشت کوچک یا دستورالعمل بدهید. از بسیاری از نمونه هایی که در اینجا مشاهده می کنید، حتی بهترین طرح ها در طراحی سایت اغلب به کاربران می گویند که چگونه با محتوا ارتباط برقرار کنید.
زندگی فیلم طراحی سایت برای این فیلم از کلیپ های فیلم استفاده می کند تا بخشی از عمل شما باشد. این شامل موسیقی متن زیرکانه است و به زیبایی ویرایش شده است. عنصر کار این شرکت از سادگی در طراحی سایت استفاده می کند تا شما را جذب کند. این شرکت کار بسیار خوبی در ارائه خدمات خلاقانه خود به شیوه جالبی ارائه می دهد افزایش اعتبار دامنه در طراحی سایت را که از مقالات کاربردی وب سایت نونگار پردازش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید