طراحی سایت


اصول بازاریابی در طراحی سایت

از این که اعتراف کنم متنفرم اما در طول دوران کارم پول زیادی را هدر دادم. و بدترین بخش این است که من قاطعانه اعتقاد داشتم پول به خوبی خرج شده است. این کار با اولین شرکت من ، ادوایس مانکی ، بسیار شبیه به هیولا امروز آغاز شد. من آن زمان خیلی جوان بودم من حتی به دانشگاه نرفتم. دلار در طراحی سایت خود قرار داده ام. تا الان خیلی خوبه متاسفانه ، من پس از آن هزینه های زیادی را صرف آژانس های بازاریابی کردم.
من با سه آژانس مختلف کار کردم که اصلاً نتیجه ای نداشت آنها فقط از من استفاده می کردند زیرا پول من را می خواستند. به همین دلیل من به خودم همه چیز مهم در مورد بازاریابی آنلاین را یاد دادم که در نهایت معلوم شد که بهترین تصمیم زندگی من است. اما این بدان معنی نیست که من از این پس تمام سرمایه هایم را با عاقلانه در طراحی سایت سرمایه گذاری کردم. متأسفانه ، با وجود اینکه فکر می کردم خوب خرج شده است.

طراحی سایت

برندسازی در طراحی سایت

البته برندسازی بسیار مهم است در اینجا دلایل اصلی برندینگ خوب ذکر شده است هر شرکت موفق یک مارک قوی دارد از جمله گوگل پپسی یا والمارت شرکت شما نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر می خواهید از رقابت خود جدا شوید و توجه گروه هدف خود را به طراحی سایت جلب کنید به یک برند قدرتمند نیاز دارید. و گاهی اوقات شرکت شما نیاز به تجدید چاپ دارد. برندسازی یک هنر است نه یک علم. شاید روزی متوجه شوید.
برند شما دیگر مطابق با ارزش شرکت شما نیست در این حالت شما نیاز به یک تغییر مجدد دارید. باز هم پول زیادی را از دست دادم امیدوارم که اینقدر پول را ریسک نکنید ، اما من مطمئن هستم که شما پول خود را صرف استراتژی های بازاریابی در طراحی سایت بی فایده خواهید کرد. من همواره این مشکل را می بینم و واقعاً برای همه اتفاق می افتد اما شرکت هایی نیز وجود دارند که آن را اغراق می کنند. به نظر می رسد یک روند جدید است.

طراحی سایت

استفاده از محتوای مناسب در طراحی سایت

صادق باشید هر روز چند مقاله بد می خوانید من هر روز محتوا می بینم که باعث می شود کاملاً متفاوت باشم. متأسفانه متن ها و مقالات بد را در همه جا می توان یافت آیا شرکت شما هم مقصر است محتوای این روزها برای هر استراتژی بازاریابی بسیار مهم است. به همین دلیل است که من در مقالات مفصل خود دلار سرمایه گذاری کردم. من پول زیادی خرج می کنم زیرا قرار است مقالاتم خوانندگان را از جوراب آنها بکوبند.
آنها باید بهتر از مقالات رقبای من باشند و به همین دلیل است که من با کیفیت خوب سرمایه گذاری می کنم. مقالات باکیفیت از برند من سود می برد و ارزش افزوده بالایی را در اختیار خوانندگان من در طراحی سایت قرار می دهد. حتی شرکت های پیشرو مانند گوگل ، هافینگتون پست طراحی سایت خود را دوباره اختراع می کنند. لطفا الان اشتباه نکن می توانید از برندسازی برند خود برای اهداف استراتژیک در طراحی سایت استفاده کنید.

طراحی سایت

اهمیت محتوا در طراحی سایت

من دیده ام که شرکت های نوپا برای پول بسیار کمی استخدام یک مترجم آزاد هستند و بعد نمی دانم که چرا آنها فقط کیفیت پایین دارند. من بیشتر در مورد صفحات فرود عمومی ، توضیحات خیلی مبهم و پست های خسته کننده در رسانه های اجتماعی صحبت می کنم. تحت هیچ شرایطی این محتوا طراحی وب سایت نتایج خوبی نخواهد داشت. اما این تنها دلیلی نیست که بسیاری از شرکت ها متون بد داشته باشند. بیشتر شرکت ها نیازهای گروه هدف خود را نمی دانند.
شما باید گروه هدف خود و نیازهای آنها را بدانید تا بتوانید متون قانع کننده ای بنویسید. آیا از نمونهای زیر تفاوت در دو متن متن را مشاهده می کنید متن تبلیغاتی بد کلیات کاملی درباره محصول ارائه می دهد ، بسیار مبهم است و به مشتری بالقوه نمی پردازد. به نظر نمی رسد که این شرکت مشتریان خود را بشناسد. از طرف دیگر متن تبلیغاتی خوب ، به یک بخش مشتری خاص می پردازد. متن عمومی نیست. این متناسب با یک گروه هدف خاص است.

جذب مشتریان به طراحی سایت

اگر می خواهید پروفایل های اجتماعی شما به سرعت رشد کنند ، خرید پیروان و طرفداران آسان است ، اما آیا این ایده خوبی است شما همیشه می توانید طرفداران بخرید و بسیاری از شرکت ها از این فرصت در طراحی سایت استفاده کردند. آنقدر گسترده است که تقریباً همه قبلاً این کار را کرده اند. حتی باراک اوباما اپرا و توییتر می گویند که قبلاً دنبال کننده خریداری کرده اند. تخمین زده می شود شخصیت های مشهور طرفداران خریداری شده هستند.
می توانید میلیون ها هوادار دروغین بخرید می توانید صفحاتی را پیدا کنید که بسیاری از طرفداران با نرخ نگهداری بالا با قیمت مناسب ارائه می دهند. فیس بوک توییتر اینستاگرام اسنپ چت می توانید برای هر یک از این شبکه ها طرفداران بخرید. با این حال ، من توصیه نمی کنم طرفداران خود را بخرید زیرا این یک اتلاف پول در طراحی سایت است. در سال بالغ بر میلیارد دلار در تبلیغات بنر سرمایه گذاری شد! به همین دلیل موثر است.

استراتژی تبلیغاتی در طراحی سایت

نباید صرفاً در تبلیغات بنر از هوی و هوس سرمایه گذاری کرد زیرا اثر تبلیغات نمایش به آرامی اما مطمئناً از بین می رود. استراتژی های تبلیغاتی بسیار بهتر و مؤثرتری وجود دارد. به عنوان مثال تبلیغات بومی. این شکل از تبلیغات به طور فزاینده ای رایج می شود و مزایای بیشماری را برای تبلیغ بنر در طراحی سایت ارائه می دهد. همانطور که گفتم ، در صورت استفاده صحیح از آنها ، تبلیغات بنر می تواند کار کند. با تکنیک های بسیار هدفمند است.
به عنوان مثال شما حتی می توانید به نتایج چشمگیر برسید او شخصاً به مشتری خطاب می کند اگر برای متون تبلیغاتی بد هزینه کنید ، نمی توانید نیازهای مشتریان را برآورده کنید. بازاریابان هزینه زیادی را صرف محتوا در طراحی سایت می کنند. به طور متوسط از کل بودجه بازاریابی آنها این بودجه تقریباً همان بودجه بازاریابی دیجیتال است. تحت هیچ شرایطی نباید پول خود را برای محتوای پایین تر از پنجره پرتاب کنید. همیشه به یاد داشته باشید.

هدف گذاری در طراحی سایت

البته ، من فکر می کنم که شما باید گروه هدف خود را بهتر بشناسید من همیشه موعظه می کنم تحقیقات بازار خوب می تواند در این زمینه به شما کمک کند. دلایل خوب زیادی برای تحقیقات گسترده در بازار وجود دارد. شاید بخواهید محصولی جدید را در طراحی وب سایت راه اندازی کنید یا بدانید که سهم بازار شرکت شما از چه میزان است. اما همه آمارها به همان اندازه معنی دار نیستند. محتوای شما نشانگر برند شما است اگر می خواهید.
خوانندگان خود را با نام تجاری خود تحت تأثیر قرار دهید ، باید محتوای عالی را در طراحی سایت تولید کنید. اما باید آن را آگاهانه و خردمندانه استفاده کنید یک مارک برای ارائه تصویری یکنواخت از شرکت شما ارائه می دهد شما می خواهید مقادیر خاصی را نشان دهید. اگر در پایان نادرست محتوای خود را ذخیره کنید ، شرکت شما رنج خواهد برد. محتوا مانند لباس های مناسب برای طراحی سایت شما است. شما نسبت به کارآفرینی پیراهن است.

جلب اعتماد کاربران طراحی سایت

شلوار جین شسته ای دارد اعتماد به نفس بیشتری به کارآفرین خوش پوش می دهید. کاربران به طراحی سایت هایی اعتماد می کنند که محتوای خوبی را منتشر می کنند ، و ایجاد این محتوا کار زیادی دارد. شما باید سرمایه گذاری کنید به خصوص اگر نوشتن متن های خوب در گهواره شما قرار نگرفته است. در این حالت ممکن است شما نیاز به پیدا کردن یک فریلنسر داشته باشید که بتواند مقاله های خوبی برای شما بنویسد.
با این حال ، اگر تمام پول خود را در تبلیغ بنر بگذارید ضعیف خواهید گرفت. با این حال ، بسیاری از شرکت ها میلیون ها دلار را صرف تبلیغات بنر می کنند. همین اشتباه را نکنید. همچنین باید قالبهای تبلیغی دیگری را امتحان کنید و ببینید که آیا اینها در طراحی سایت بهتر کار می کنند یا خیر. قطعاً تحقیقات مفیدی وجود دارد که می تواند به شما در درک بهتر گروه هدف یا صنعت شما کمک کند. با این حال ، برخی از آنها اتلاف پول هستند.

نتیجه گیری

از جمله گروه تمرکز اگرچه فکر می کنید با یک گروه تمرکز می توانید مروری بر ترجیحات گروه هدف خود داشته باشید ، اما فقط متوجه خواهید شد که یک گروه بسیار کوچک چه فکر می کند. همین مشکل می تواند در مورد مصاحبه با مشتری یا نظرسنجی بوجود بیاید. ممکن است برای مشارکت آنها پول یا هدایایی به شرکت کنندگان در طراحی وب سایت ارائه دهید ، اما این می تواند نتایج شما را تحریف کند. اگر می خواهید یک تحقیق موثر در بازار انجام دهید ، باید عینی و مبتنی بر داده باشد. با تشکر از بررسی های دولت ، به عنوان مثال بررسی های پیو تحقیقات.

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید