طراحی سایت


اهمیت اینفوگرافیک در سئو طراحی سایت

ممکن است برخی از افراد هنوز با واژه ی اینفوگرافیک در طراحی سایت آشنا نباشند بدین منظور توضیح کوتاهی در این خصوص می دهیم. ارائه محتوا و مطالب در طراحی سایت در قالب تصاویر و گیف ها و انیمیشن ها را اینفوگرافیک می گویند. در این روش که انتقال مفاهیم ومطالب توسط عناصر بصری انجام می شود بسیار تاثیر گذار تر بوده و مخاطبان بیشتری را به خود جذب می کنند.
چرا که به دلیل وجود طراحی سایت های گوناگون در موتورهای جستجو که سعی بر ارائه اطلاعات به صورت متنی را دارند و متن های طولانی برای کاربران خسته کننده می باشد و تمایل کمتری به خواندن مطالب طولانی نشان می دهند. شما می توانید با استفاده از عناصر بصری در طراحی سایت خود که از محبوبیت زیادی نزد کاربران برخوردار است مخاطبان بیشماری را جذب کنید و نرخ ترافیک طراحی سایت را بالا ببرید.

طراحی سایت

چگونه اینفوگرافیک حرفه ای در طراحی سایت خود بسازیم ؟

•در ابتدا یک داستان برای اینفوگرافیک وب ساییتان در نظر بگیرید که متن شما در قالب تصویر بیان شود و به طور کامل مفهوم انتقال یابد سپس اطلاعات مورد نیاز را بررسی و جمع آوری کنید. در مرحله بعد به طراحی اینفوگرافیک در طراحی سایت بپردازید.
•فراموش نکنید که اینفوگرافیک حرفه ای می بایست منحصر به فرد باشد و یونیک باشد. از استفاده ی نمونه های کپی دوری کنید.
•همواره به یاد داشته باشید که از گزینه استراک گذاری برای اینفوگرافیک طراحی سایت خود استفاده کنید تا کاربران امکان ارسال و به اشتراک گذاری را داشته باشند و از این طریق نرخ بازدید کنندگان طراحی سایت را افزایش دهید.
•عکس ها و تصاویری که استفاده می کنید می بایست مرتبط با موضوع باشد تا کاربر مفهوم را به درستی درک کند. همچنین نبایست از متن های طولانی و تصاویر شلوغ و سر در گم کننده استفاده کنید. همواره در تلاش باشید با اطلاعات را مختصر و در عین حال مفید ارائه دهید و از ارائه اطلاعات اضافی بپرهیزید.
•از تاثیر رنگ ها در اینفوگرافیک طراحی سایت نباید غافل شد. رنگ هایی که مورد استفاده قرار می دهید می بایست هارمونی داشته باشد و سبکی مشابه هم داشته باشند. از استفاده از رنگ هایی که چشم را آزار می دهند دوری کنید.

طراحی سایت

چرا در طراحی سایت به اینفوگرافیک نیاز داریم ؟

از آن جایی که در اینترنت با حجم زیادی از اطلاعات رو به رو هستیم و الگوریتم های گوگل مدام در حال تغییر و تحول می باشد برای جذب بازدید کننده به طراحی سایت باید به خواسته ها و علایق کاربران احترام بگذاریم و در تلاش برای طراحی سایتی مطابق با نیاز مخاطب باشیم. امروزه اینفوگرافیک ها مورد استقبال و محبوبیت زیادی میان کاربران اینترنت قرار گرفته و مطالب را به صورت مختصر و در کوتاه ترین زمان انتقال می دهد همچنین کاربران ارتباط بهتری با اینفوگرافیک برقرار می کنند.
نتیجه می گیریم که اینفوگرافیک کمک شایانی به افزایش نرخ بازدید کنندگان طراحی سایت شما می کند. تبلیغات اینترنتی از بهترین و کارآمد ترین خدمات شرکت طراحی سایت نونگار پردازش می باشد که با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان برای مشتری های عزیز قابل اجرا می باشد.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید