طراحی سایت


اهمیت محتوای سبز در طراحی سایت

محتوای همیشه سبز در طراحی سایت به محتوایی گفته می شود که همچنان بدست آوردن ترافیک جستجو و خواننده مطلب توسط آن تا مدت ها پس از انتشار آن ادامه داشته باشد در این مقاله به چند ویژگی محتوای همیشه سبز در طراحی سایت اشاره می کنیم که اغلب نادیده گرفته می شوند اما هنوز برای یک استراتژی بازاریابی محتوای موفق ضروری است. محتوای مورد نظر همان اندازه که برای خوانندگان است برای ترافیک جستجو نیز می باشد بزرگترین تصور غلط در طراحی سایت در مورد محتوای همیشه سبز این است.
این محتوا فقط برای خوانندگان است و مخالف موتورهای جستجو می باشند این موضوع به این دلیل است که اکثر مقالات سئو طراحی سایت را برای کاربرانتان ایجاد کنید و نه برای موتور جستجو برای محتوای همیشه سبز در طراحی سایت این موضوع باید بر عکس در نظر گرفته شود محتوای همیشه سبز نمی تواند همیشه سبز باقی بماند مگر اینکه موتور جستجو آن را ایندکس کرده باشند و در نتایج جستجو ها باز گرداننده شوند .

طراحی سایت

کاربرد محتوا سبز در طراحی سایت

محتوای همیشه سبز به ارتباطی که محتوا برقرار می کند بستگی دارد کل ایده در محتوای سبز درطراحی سایت به ارتباط برقرار کردن می باشد و رابطه برقرار کردن در طراحی سایت با یک چیز ناپایدار برای اینکه یک مقاله قدیمی ممکن است به یک جستجوگر تاریخی مرتبط باشد اما به شخصی که به دنبال اطلاعات به روز می باشد بی ارتباط باشد آیا می توانید صفحه ای را در طراحی سایت ایجاد کنید که با هر دو نوع جستجو گر ارتباط داشته باشند.
برخی از محتواها هیچ زمانی نمی توانند همیشه سبز باشند ماهیت برخی از مقالات و مباحث در طراحی سایت امکان همیشه سبز بودن را ندارند. از آنجا که یک افزایش قابل توجه در حجم جستجو برای اینگونه موضوعات یک ترافیک فوق العاده را برای آن به ارمغان می آورد این مورد ممکن است برای همیشه نباشد اما تا زمانی که طراحی سایت این ترافیک زیاد را دارد بسیار خوب است.

طراحی سایت

محتوا سبز اختصاصی در طراحی سایت

محتویات همیشه سبز فقط مختص به مقالات نیست مطمئن باشید که محتویات همیشه سبز در طراحی سایت فقط برای مقالات صدق می کنند نادرست است. در واقع برخی از مناسب ترین انواع محتویات ویدئوها و اینفوگرافیک ها هستند بنابراین بهتر است که همه انواع محتویات طراحی سایت را آزمایش کنید و نه تنها مقالات طراحی سایت را چه نوع محتوایی برای همیشه سبز بودن مناسب است محتویات همیشه سبز در طراحی سایت فقط برای خوانندگان مطالب نیست و برای موتورهای جستجومی باشد انواع خاصی از محتوا در طراحی سلیت هستند که به صورت ویژه ای توانایی بدست آوردن ترافیک جستجو را برای سالها دارند. انتخاب نام دامنه مناسب برای طراحی سایت که از بهترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید