طراحی سایت


ایجاد فرم های جستجو در طراحی سایت

هنگامی که یک فرم جستجو در طراحی سایت اضافه کنید هنگام تصمیم گیری در مورد استفاده یا جستجو در سایت خود و یا هر ویژگی واقعا مفید است که خودتان را در کفش بازدید کنندگان طراحی سایت خود قرار دهید. از خودتان بپرسید چرا آنها به وبسایت شما می آیند و چه محتوایی به دنبال آن هستند اگر یک طراحی سایت ساده و پنج صفحه داشته باشید، صفحاتی هستند که شما انتظار دارید خانه، خدمات، نمونه کارها، در مورد و تماس از آنجا که ناوبری اصلی به راحتی می تواند بازدید کنندگان طراحی سایت را در اطراف هدایت کند، به احتمال زیاد نیازی به جستجو نخواهند داشت. اما اگر شما یک وبلاگ را با ده ها یا حتی صدها پست از وب سایت اجرا کنید و کاربر شما باید از طریق صدها مورد فقط برای پیدا کردن آنچه که دنبال آن هستید حرکت کند و سپس عملکرد جستجوی طراحی سایت شماست از کجا یک فرم جستجو اضافه کنید جستجو به طور معمول در صفحه طراحی سایت دو خانه دارد در ناوبری اصلی یا جلوی و مرکز در قسمت صفحه اصلی قهرمان به عنوان یک عمل ثانویه و قابلیت های اضافه شده، فرم جستجو قابل مشاهده است.
اما بر روی وب سایت غلبه ندارد پوشش را اولویت بندی جستجو با قرار دادن آن در بالای صفحه در بخش قهرمان است. قرار دادن واقعا بستگی به اهداف بازدید کننده طراحی سایت شما دارد. بگذارید بگوییم شما یک وب سایت دستور العمل را اجرا می کنید که هدف اصلی آن پیدا کردن یک عنصر یا یک ظرف خاص است. این باعث می شود که جستجو در بخش قهرمان برجسته شود. اگر شما یک طراحی سایت را اجرا می کنید، داشتن یک دکمه جستجو قابل مشاهده در ناوبری اصلی کافی است زیرا جستجو یک ویژگی افزوده است و نه تماس اصلی اقدام طراحی سایت می باشد.

طراحی سایت

نکات مهم در فرم های جستجو طراحی سایت

چگونگی اضافه کردن یک فرم جستجو در طراحی سایت فقط به این دلیل که چیزی کارکردی نیست، به این معنا نیست که نباید آواز خواند و لبخند را به کاربر داد. اگر شما هر یک از پستهای وبلاگ خود را خوانده اید، می دانید که من دوست دارم از تعاملات فوق العاده شگفت انگیز استفاده کنم عناصر طراحی سایت فرم جستجو بدون استثنا هستند. بنابراین برای این آموزش، ما یک فرم جستجوی تعاملی مانند این ایجاد خواهیم کرد چیز واقعی را در عمل در طراحی سایت نسخه ی نمایشی بررسی کنید و یا آن را به عنوان کلون بسازید مرحله دکمه جستجو را اضافه کنید من از کامپوننت استفاده می کنم و سپس یک طراحی سایت اضافه می کنم که به عنوان دکمه جستجوی تعاملی من عمل می کند. کلاس را از دکمه فرم جستجو با این تنظیمات نمایش بلوک درون خطی موقعیت نسبی من از استفاده می کنم، بنابراین تنظیمات طراحی سایت مربوط به وزن و تراز متن را انجام دادم. شما ممکن است به این نیاز نداشته باشید. بعد، ما نماد جستجو را از اضافه خواهیم کرد. همراه با آیکون، ما دو عنصر متنی طراحی سایت را اضافه می کنیم. متن را در هر دو عنصر متن به ترتیب به جستجو و بستن تغییر دهید.

طراحی سایت

ساخت فرم های جستجو در طراحی سایت

نماد یک طراحی سایت آیکون جستجو و عرض را بدهید. بعد، کلاس را به اولین عنصر متنی با تنظیمات زیر اضافه کنید اکنون یک کلاس را به عنصر متنی دوم جستجوی متن متنی نزدیک اضافه کنید و با تنظیمات زیر نمایش مرحله یک فرم جستجو طراحی سایت را اضافه کنید اضافه کردن به بالای ساختار سایت شما و دادن آن به یک کلاس از جستجو می باشد. تنظیمات طراحی سایت را اعمال کنید تنظیمات گرادیان پس زمینه بعد کامپوننت جستجو را در بسته بندی جستجو قرار دهید و یک کلاس فرم جستجوی فرم جستجو را با این تنظیمات به آن بدهید ورودی جستجو را انتخاب کنید و کلاس ورودی جستجو را با تنظیمات زیر انتخاب کنید دکمه جستجو طراحی سایت را انتخاب کنید و کلاس دکمه جستجو را با این تنظیمات اضافه کنید بعد ما قصد داریم یک حالت شناور را به دکمه جستجو اضافه کنیم. را از حالت کشویی در بالای ورودی انتخابگر کلاس انتخاب کنید تنظیمات زیر را انجام دهید ما اینجا هستیم بیایید تعاملات را اضافه کنیم خلاقیت خود را در طراحی سایت بکشید وب سایت های تولید شده به طور کامل سفارشی، آماده تولید و یا نمونه های فوق العاده بالا وفاداری بدون نوشتن یک خط از صورت رایگان شروع کنی.

طراحی سایت

فرم جستجو در طراحی سایت با وردپرس

مرحله تعاملات را اضافه کنید برای افزودن تعاملات، دکمه جستجو را در ناوبری اصلی طراحی سایت انتخاب کنید و پانل تعاملات را باز کنید. روی نماد پلاس در کنار متن مشتق شده از عنصر طراحی سایت کلیک کنید. کلیک ماوس را از لیست کشویی انتخاب کنید. در قسمت طراحی سایت بر روی کلیک شروع یک انیمیشن را از منوی پرواز در کنار متن انتخاب کنید. با کلیک بر روی آیکون پلاس در قسمت انیمیشن های زمانبندی شده تعامل خود را نام ببرید فرم جستجو را کلیک کنید. بعد، پانل جستجو فرم را از پانل ناوبر انتخاب کنید، به پانل تعاملات طراحی سایت بروید، و بر روی نماد پلاس در کنار متن کلیک کنید. از منوی کشویی گزینه را انتخاب کنید. تنظیمات زیر را به تعامل اعمال کنید روی تعامل اندازه فرم جستجوگر راست کلیک کنید و از منو گزینه را انتخاب کنید. از تنظیمات طراحی سایت زیر استفاده کنید دکمه را انتخاب کنید و با کلیک کردن بر روی علامت یک تعامل جدید حالت اولیه جدید را ایجاد کنید. تنظیمات زیر را اعمال کنید این تعامل طراحی سایت را با کلیک راست بر روی آن و انتخاب گزینه تکراری از منوی فشرده کپی کنید این تنظیمات را به تعامل جدید اعمال کنید.
اکنون دکمه جستجوی متن طراحی سایت را انتخاب کنید روی نماد پلاس کلیک کنید و از منوی کشویی گزینه تعاملی را انتخاب از تنظیمات زیر استفاده کنید با استفاده از فرم جستجوی فرم انتخاب شده، با کلیک بر روی نماد پلاس در کنار طراحی سایت کلیک کنید و اندازه را از منوی انتخاب انتخاب کنید. این تنظیمات را به تعامل اعمال کنید حالا به پانل تعاملات بروید و بر روی منوی کشویی در قسمت کلیک کنید. طراحی سایت تهران از مقاله های مقاله های جذاب و خواندنی در نونگار پردازش می باشد که خواندن آن را به بازدید کنندگان عزیز پیشنهاد می کنیم.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید