طراحی سایت


بررسی ابزارهای طراحی سایت خلاقانه

این روزها ابزارهای طراحی سایت بسیار خوبی در این روزها وجود دارد. مهم نیست که چه مشکلی را برای حل کار در طراحی وب خود دارید ، احتمالاً کسی ابزاری را برای آن ایجاد کرده است ، خواه این یک ابزار مستقل باشد یا یک ویژگی درون یک برنامه بزرگتر و حتی اگر جامعه طراحی سایت از روزهای اولیه بسیار تغییر کرده است ، هنوز روحیه اشتراکی در کار شما وجود دارد ، بنابراین بسیاری از این ابزارهای عالی رایگان هستند.

طراحی سایت

استودیو اینویشن در طراحی سایت

قصد دارد تمام پایه ها را پوشش دهد و تنها ابزاری رابط کاربری مورد نیاز شما باشد. این مجموعه از ویژگی های قابل توجهی برخوردار است و به شما کمک می کند تا رابط های تعاملی زیبایی را در طراحی سایت ایجاد کنید ، از جمله ابزارهایی برای نمونه سازی سریع ، طراحی پاسخگو و مشارکتی و کار با سیستم های طراحی از آنجا که این یک لیست کاملاً طولانی است ، ما ابزارها را به بخشهایی ترتیب داده ایم تا مقاله در طراحی سایت آسانتر شود.
تکثیر ابزارها یک کار بسیار خوب است اما می تواند احساساتی را برای انتخاب خود فریب دهد زیرا راه های زیادی برای انجام همان کار وجود دارد. در این مقاله ، آنچه را که فکر می کنیم بهترین ابزارهای موجود در حال حاضر هستند ، جمع کرده ایم. مطمئناً این لیست کاملی نیست ، اما امیدوارم با باریک کردن آن و برجسته کردن برخی از بهترین موارد ، ما بتوانیم یک ابزار مناسب برای گردش کار خود را برای شما راحت تر کنیم.

طراحی سایت

عملکرد استودیو اینویشن در طراحی سایت

وقتی تمام شد ، نمونه های اولیه خود را از طریق اینویشن صادر کنید و افراد را به همکاری دعوت کنید. شما می توانید پروژه خود را بر روی پلت فرم مورد نظر خود مشاهده کنید روشی عالی برای کشف و آزمایش طراحی سایت خود. مشتریان می توانند در مورد طرح کاملاً نظر دهند. در این صفحه نرم افزار کاملی برای طراحی وب پیدا خواهید کرد که متعاقباً ابزارهای اختصاصی برای پخش سیم و چارچوب ها و کتابخانه های تبلیغ در گوگل طراحی سایت را دنبال خواهید کرد.
در صفحه دو ، طیف وسیعی از ابزارهای تخصصی تر و کوچکتر برای همه چیز وجود دارد از کار با تصاویر گرفته تا دامن زدن در ای آر و وی آر اگر قبلاً از اینویشن با ابزاری مانند اسکتیچ استفاده می کنید ، کراس اوور کاملاً در ویژگی ها وجود دارد. با این حال ، قدرت استودیو در بخش نمونه سازی قرار دارد به خصوص اگر طراحی شما شامل انیمیشن باشد نمونه سازی سریع به شما امکان می دهد انتقال های پیچیده و تخیلی را در طراحی سایت ایجاد کنید.

طراحی سایت

انواع طرح در طراحی سایت

بوهمیان کدینگ یکی از پرکاربردترین سیستم عاملهای طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن است. این یک ابزار بردار مبتنی بر بسیار قدرتمند برای ایجاد رابط ها و نمونه های اولیه به صورت مشترک است. اسکتیچ مخصوصا برای ساختن طراحی سایت ها و برنامه ها ساخته شده است ، بنابراین هیچ ویژگی غیر ضروری در هم ریختن رابط شما وجود ندارد و سریعتر و کارآمدتر از نرم افزاری است که دامنه وسیع تری دارد. این امکان را به شما می دهد تا واقعاً به سطح انیمیشن مورد نظر خود برسید.
به سادگی بفهمید که چگونه می خواهید خود را در ابتدای انتقال آن جستجو کنید ، و سپس نتیجه نهایی را طراحی کنید. استودیوی اینویشن بقیه را برای شما کار می کند. از این گذشته ، می توانید این انیمیشن ها و انتقال های سفارشی را از تعدادی از حرکات و تعاملاتی مانند کشیدن ، کلیک کردن و معلق در هوا جهت طراحی سایت ایجاد کنید. به علاوه ، می توانید از ایجاد آرشیو های بی شماری برای دستگاه های مختلف متوقف کنید.

ادوبی ایکس دی در طراحی سایت

بهترین محیط را برای پروژه های دیجیتال تحت مجموعه ادوبی در طراحی سایت ارائه می دهد. اگر شما یک کاربر ادوبی مشتاق و ایکس دی جدید هستید ، ممکن است رابط کاربری را خیلی پیدا نکنید مانند ادوبی که از آن شروع می شود. با این حال ، آن را به سایر ابزارهای پیشرو در آنجا جمع می کند. اگر مدتی در فتوشاپ طراحی کرده باشید ، بسیار جالب است اما برای شرکت طراحی سایت یو آی بسیار ارزش آن را دارید. موتور طرح استودیو طراحی دارد.
شما را به طور خودکار به هر صفحه نمایش تنظیم می کند این وقت گیر به شما فضا می دهد تا در مورد طراحی سایت خود خیلی بیشتر فکر کنید. روری بری ، مدیر خلاق سوپرب ، در سال سوئیچ را به اسکتیچ تغییر داد و آن را به شدت توصیه می کند. وی گفت در مقایسه با فتوشاپ ، مرتب سازی همه اسناد و اصلاحات در آن بسیار ساده تر است. طرح دارای اسناد کوچک است در حالی که فتوشاپ دارای اسناد بزرگ است.

عملکرد ادوبی ایکس دی در طراحی سایت

آندره روبو ، مدیر طراحی در استودیوی روبو در بارسلونا ، از جمله طرفداران آن است. او می گوید برای مدل های سریع بسیار عالی است. این رابط کاربری بسیار سبکی است و تعداد زیادی عکس در آن جای گرفته است و برای صندوق های رومیزی بسیار عالی است. نمونه سازی نمونه ای برای نشان دادن چگونگی کار کردن به مشتری ها در بهینه سازی سایت بسیار مفید است ، به خصوص به این دلیل که می توانید بلافاصله محتوای را فشار دهید.
این وکتور طراحی و ابزار سیم کشی بهبود می یابد ، با افزودنی هایی از قبیل پشتیبانی از نمونه سازی صوتی ، اطمینان حاصل کنید که این ابزار می تواند با آخرین روند یو ایکس همگام شود. ایکس دی شامل ابزارهای رسم ، ابزارهایی است که به شما امکان می دهد تعامل غیر استاتیک ، پیش نمایش تلفن همراه و دسک تاپ و ابزارهایی برای به اشتراک گذاشتن بازخورد در مورد طرح ها جهت طراحی سایت تعریف کنید این امکان را به شما می دهد.

مارول در طراحی سایت

با یک ابزار تست کاربر یکپارچه همراه است یکی دیگر از ابزارهای طراحی وب سایت است که برای تولید ایده های سریع ، تصحیح یک رابط کاربری به نظر می رسد و ساخت نمونه های اولیه بسیار عالی است. مارول یک روش واقعاً منظم برای ساختن صفحات ارائه می دهد و به شما امکان می دهد طراحی خود را از طریق نمونه اولیه شبیه سازی کنید. برخی از ادغام های شگفت انگیز برای درج طرح های شما در گردش کار پروژه طراحی سایت شما وجود دارد.
جالب اینجاست که یک ویژگی تست یکپارچه کاربر وجود دارد که هنوز هم در طراحی ابزار طراحی سایت تقریباً غیر معمول است. همگی آنلاین هستند ، بنابراین نیازی به بارگیری هیچ چیزی نیست. تا برای شروع یک پروژه ، اندازه آرت بورد مخصوص تعرفه سرور مجازی دستگاه را انتخاب کنید ، و حتی می توانید یک کیت محبوب را وارد کنید. به دلیل داشتن یک برنامه برداری بردار اندازه پرونده در مقایسه با فتوشاپ به طرز چشمگیری در طراحی سایت کوچکتر است.

فیگما در طراحی سایت

فیگما به شما امکان می دهد تا در زمان واقعی طراحی ، نمونه سازی اولیه کنید و بازخورد خود را با سایر طراحان جمع کنید ابزاری برای طراحی رابط است که طراحان متعددی را قادر می سازد تا در زمان واقعی در طراحی سایت همکاری کنند. این زمانی بسیار مؤثر است که شما چندین ذینفع در پروژه دارید که در شکل گیری نتیجه نقش دارند. در مرورگر یا در ویندوز ، مک یا لینوکس موجود است و بسته به نوع استفاده از آن ، نسخه رایگان و پولی نیز طراحی سایت فروشگاهی وجود دارد.
بررسی ویژگی های فیگما در طراحی سایت طراح جلوی بنیامین خواندن توضیح می دهد فیگما دارای یو اس پی مشابه اسکیتچ است ، به استثنای کراس اوور وی گفت هنگامی که از آن برای ایجاد یک زن و شوهر از آیکون ها استفاده کردم ، جریان کار را بسیار باورنکردنی پیدا کردم این کار من را برای یادگیری وقت نیاورد و مزیت اضافه همکاری من را به همراه داشت می توانید با دیگران در داخل برنامه گرافیک در طراحی سایت به اشتراک بگذارید.

سیستم داخلی طراحی سایت

این همه چیز نیست سیستم داخلی شبکه در بسیار عالی است و طراحی رابط کاربری را بسیار ساده تر می کند. من فکر می کنم کلی و حداقل احساس باعث می شود طراحی و کاربری راحت تر پاک شود. از نظر مقایسه فتوشاپ در طراحی سایت بسیار پیچیده است. الیس راجرز ، طراح گرافیک در شرکت پذیرش با مسئولیت محدود نیز آن را توصیه می کند. وی توضیح می دهد هنگامی که طراحی نمونه اولیه یا وایر فریم کامل شد.
ادوبی ایکس دی به شما امکان می دهد خیلی سریع عناصر را انتخاب کنید و انتقال صفحه را برای یک نمونه اولیه کار در طراحی سایت بیمه ایجاد کنید ، که می تواند از طریق یک لینک به اشتراک گذاشته شود. وی افزود این لینک همچنین به شما امکان می دهد تا در هر صفحه بازخورد را جمع آوری کنید و همه آنرا سازماندهی کنید. پیوند را می توان در ادوبی ایکس دی به روز کرد تا مشتری همیشه بتواند آخرین نسخه را ببیند.

نتیجه گیری
بدون اینکه نگرانی در مورد نسخه های نادرست در طراحی سایت داشته باشد. دیوید ایستوود ، نویسنده و هنرمند محتوای آزاد ، چیزهای خوبی نیز برای گفتن در مورد فیگما دارد. این یک ابزار واقعاً مفید است که ما نیاز داریم تا سریع ام وی تی ها را مسخره کنیم بعضی اوقات موارد اضافی کوچک به یک طرح موجود ما دوست داریم که شما به سرعت بتوانید برای دسک تاپ ، رایانه لوحی و موبایل طرحهایی را در طراحی سایت ایجاد کنید.

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید