طراحی سایت


بررسی نمونه هایی از طراحی سایت ها

روندهای طراحی سایت ، مانند روندهای مد ، می آیند و می روند گاهی اوقات روندها براساس ضرورت مانند طراحی پاسخگو تحمیل می شوند. روندهای دیگر جابجایی در صنعت ، مانند تغییر از تحرک به طراحی صاف است. تصمیم به دنبال یک روند باید به نیاز کاربران و شغل شما بستگی داشته باشد. این تصمیم هرگز نباید صرفاً براساس این کاری است که طراحی سایت های جالب انجام می دهند است. محوها محو می شوند. سایتی که فقط براساس روندها ساخته شده است.
به سرعت از بین می رود با این حساب ، اجازه دهید نگاهی به روندهای طراحی بیندازیم که ممکن است بخواهید دو بار در مورد استفاده فکر کنید. ناوبری در طراحی سایت با رایج شدن وسایل تلفن همراه ، طراحان شروع به ساده کردن ناوبری و پنهان کردن آن در زیر منوی همبرگر کردند. این یک روند است که در نسخه دسک تاپ طراحی سایت ها نیز گنجانیده می شود. منوی همبرگر در طراحی سایت قابل درک است که چرا این جذاب است.

طراحی سایت

طراحی سایت تایم

در طراحی سایت تایم ، موضوعات مختلفی را که در فهرست همبرگر پنهان شده اند ، پیدا خواهید کرد. با این حال ، تایم در کنار اخبار اخیر ، مسئله کشف را با یک تیک تیک مبارزه می کند. همچنین یک ویژگی جستجو در بالای تیک وجود دارد. همانطور که در مقاله عالی گروه نیلسون با عنوان کشتن ناوبری جهانی یک روند برای جلوگیری از اشاره شد ، ناوبری پنهان هنوز هم می تواند کاربران را بیگانه کند. همانطور که نویسندگان جنیفر کاردلو و کاترین ویتنتون خاطرنشان می کنند.
حتی اگر طراحی ناوبری جهانی دشوار باشد و نگهداری از آن دشوار باشد ، اکثر سایتها بهتر است بلافاصله دسته های سطح بالا را به کاربران نشان دهند. این به سادگی یکی از موثرترین راه های کمک به کاربران است تا سریع بدانند که طراحی سایت درمورد چیست. قرار دادن پیمایش در زیر منوی همبرگر باعث می شود طراحی سایت پاک تر و براق تر شود. و بیشتر مردم به اندازه کافی با الگوی آشنا هستند. اما این چیزی نیست که برای هر سایت کار کند.

طراحی سایت

روش های طراحی سایت

همانطور که اشاره کردند ، در اینجا چند روش وجود دارد که بگویید پنهان کردن ناوبری جهانی برای شما چیست و می تواند کشف را کاهش دهد این عواقب می تواند برای طراحی سایت های تجارت الکترونیکی و سایت های خبری مضر باشد ، جایی که کشف موضوعات و موارد برای تجربه بسیار مهم است. همانطور که در تبلیغ در گوگل طراحی سایت ترندز توضیح داده شده ، مجبور کردن کاربران برای باز کردن منوی پیمایش در این شرایط ممکن است.
اصطکاک غیرضروری در طراحی سایت ایجاد کند نرخ جستن سریع در صفحات فرود. اگر ناوبری جهانی واضح نباشد ، کاربران نمی توانند به این مشکل بپردازند ، بنابراین مرور طراحی سایت برای آنها دشوار است. جایی که کاربران کلیک می کنند. آیا آنها در واقع روی منوی همبرگر کلیک می کنند اگر اینگونه نباشد و با نرخ گزاف گویی بالا ترکیب شود ، می دانید که چیز جالبی نیست. می توانید با استفاده از ابزارهای گرمای نقشه از کریزی اگ و ابزارها ، کلیک ها را در طراحی سایت بررسی کنید.

طراحی سایت

تاثیر چرخ فلک بر سئو طراحی سایت

این روزها به نظر می رسد چرخ و فلک در همه جا است آنها می توانند باعث افزایش علاقه بینایی و کاهش درهم و برهمی شوند. اما با استفاده بیش از حد از آنها ، بسیاری از طراحی سایت ها باعث شده برش کوکی را حس کنند. رفتار کاربر مشخص می کند که آیا باید از یک کشو ناوبری پنهان در یک طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن تمام دسک تاپ استفاده کنید قابلیت زیبایی و کشف را فدای زیبایی شناسی ناب نکنید. چرخ فلک برای سئو بد است.
فقدان محتوا به معنای بدست آوردن اطلاعات متا در یک صفحه دشوار است. این امر به ویژه صادق است زیرا گوگل دیگر کلمات کلیدی متا را خزنده نمی کند اگرچه بینگ نیز انجام می دهد و بنابراین اطلاعات کلمه کلیدی را از صفحه می گیرد. البته می توانید در بدنه صفحه کلمه تعداد را در زیر چرخ فلک برای طراحی سایت قرار دهید. اگرچه بیشتر اسلایدرها حاوی هدرهایی هستند که در پیچیده می شوند و هنگامی که کشویی این کار را انجام می دهد تغییر می کند.

عملکرد چرخ و فلک در طراحی سایت

بر عملکرد تأثیر منفی می گذارد اغلب چرخ فلک ها حاوی تصاویر با رزولوشن بالا هستند که بهینه سازی نشده اند و به همین ترتیب ، بار بارگیری صفحه اول را کند می کنند که به عنوان مهمترین صفحه در شرکت طراحی سایت باید در اسرع وقت بارگیری شود. اسلایدها همچنین از جاوااسکریپت یا جی کوئری استفاده می کنند که می تواند به سردردهای عملکردی نیز در طراحی سایت اضافه کند. و به همین ترتیب کلمات کلیدی در آنها کم ارزش می شود.
محتوا را در زیر برابر فشار می دهد اگرچه بالاتر از محتوای برابر ممکن است به اندازه گذشته اهمیت نداشته باشد همه ما می دانیم که چگونه این روزها را پیمایش کنیم، هنوز توسط گوگل توصیه نمی شود که محتوای پایین صفحه را در طراحی سایت فشار دهید. در حالی که توصیه های غول جستجو بر اساس محتوای تبلیغاتی بالاتر از برابر است ، یک چرخ فلک واقعاً از نظر ارزش برای کاربر در طراحی سایت ارائه نمی دهد این بسیار زیبا است.

بهینه سازی طراحی سایت

همه اینها به معنای این نیست که نباید به هیچ وجه در طرح های خود از چرخ فلک استفاده کنید ، بلکه باید دلیل خوبی برای درج آنها به غیر از اینکه مشتری آن را دوست دارد ، داشته باشید. چرخ و فلک می تواند کار کند ، اما باید با دقت طراحی و بهینه سازی شود تا اطمینان حاصل شود که یوایکس و دسترسی را در طراحی سایت و سئو سایت به خطر نمی اندازند. به عنوان مثال چرخ فلک های قدرتمند متحرک متحرک ، مطمئناً ابزاری مفید برای سایر عناصر طراحی است.
به عنوان مثال ، می توانید یک کشو ناوبری کشویی را برای مشاهده تلفن همراه خود امتحان کنید. همانطور که در نمونه اولیه زیر ایجاد شده در یوایکس پین با ویرایشگر انیمیشن های بدون کد ، انیمیشن کشویی به کاربر اجازه می دهد تا قفسه بندی کند و در صورت لزوم محتوا را در طراحی سایت فاش کند. بر خلاف چرخ و فلک ، یک انیمیشن کشویی نیازی به کاربر برای حرکت در چند فریم ندارد. مطالب به سادگی در صورت نیاز و از نمای در طراحی سایت خارج می شود.

پیمایش اختلاف منظر در طراحی سایت

در سالهای اخیر ما شاهد طراحی وب سایت های بیشتری هستیم که از پیمایش اختلاف منظر استفاده می کنند. تکنیک اختلاف منظر اجازه می دهد تا محتوای پیش زمینه و پس زمینه با سرعت های مختلف پیمایش شود و یک توهم از عمق در طراحی سایت ایجاد کند. می توان از آن برای جلوه بسیار خوب استفاده کرد ، اما اگر بخواهیم از یوایکس خوبی استفاده کنیم ، قابل بحث است. بررسی تاثیرات اختلاف منظر در طراحی سایت برای سئو بد است.
از آنجا که سایت هایی که از پیمایش اختلاف منظر استفاده می کنند ، از یک صفحه تشکیل می شوند ، معمولاً کمی در محتوا وجود دارد که تعرفه سرور مجازی می تواند توسط موتورهای جستجو خزنده شود. این امر به ویژه صادق است زیرا تمایل دارد که در گرافیک ها جهت طراحی سایت تعبیه شود. می تواند عملکرد را کاهش دهد. به دلیل استفاده سنگین از گرافیک و جاوا اسکریپت ، یک صفحه می تواند بارگیری شود. و مطمئناً این یک سردرد برای کاربران تلفن همراه است.

صفحه نمایش در طراحی سایت

به یاد داشته باشید در روزی که ممکن است فقط به یک طراحی سایت ضربه بزنید تا با یک صفحه بارگذاری انیمیشن بار فلش که قبل از ورود به سایتی مجبور به نشستن شده اید ، مورد استقبال قرار گیرد؟ کاربران از سایتی که بیش از ثانیه طول بکشد ، پیچیده می شوند و این می تواند بر خط پایین شما تأثیر بگذارد. به دلیل استفاده زیاد از جاوا اسکریپت ، بار هنگام استفاده از پارالاکس در طراحی سایت بسیار ضعیف است می تواند بر روی کاربران تأثیر منفی بگذارد.
مجله مطالعات قابلیت استفاده تحقیقاتی راجع به اختلاف منظر انجام داد که نشان می دهد در حالی که طراحی سایت اختلاف منظر سرگرم کننده تر از سایت های غیر پارالاکس تلقی می شود برخی از کاربران هنگام تعامل با طراحی سایت فروشگاهی اختلاف منظر بیماری حرکتی و مشکلات قابلیت استفاده قابل توجهی را تجربه کردند. با این حال ، پیمایش اختلاف منظر می تواند بعد دیگری را به یک طراحی سایت اضافه کند و به آن اجازه دهد که از آن جدا شود.

نتیجه گیری

اما همانطور که ذکر کردیم اگر می خواهید سایتی ایجاد کنید که هم در دسک تاپ و هم برای موبایل کار کند ، بنابراین اختلاف منظر برای شما مناسب نیست. استفاده از در طراحی سایت بیمه بنابراین اگر قصد ایجاد یک طراحی سایت اختلاف منظر را دارید از خود بپرسید که آیا داستانی که می خواهید بگویید به دلیل کاهش عملکرد ارزش از دست دادن بازدید کنندگان را دارد یا خیر اختلاف منظر باید به خوبی انجام شود و برای جلب توجه کاربران باید کمی در طراحی سایت متفاوت باشد.

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید