طراحی سایت


بهینه سازی تصاویر طراحی سایت

طراحی سایت و سئو سایت یکی از مهمترین مواردی است که هر کسب و کاری باید آن را داشته باشند اما فقط به تنهایی طراحی سایت کفایت نمی کند بلکه باید بر روی سئوی آن و جزئیات آن که به پیشرفت کسب و کارتان کمک می کند دقت ویژه ای کنید برای به روز بودن و داشتن یک طراحی سایت ایده آل و حرفه ای باید بر روی سئوی آن زمان گذاشت.
در طراحی سایت حرفه ای مواردی هستند که با رعایت آن ها می توانید یک سایت حرفه ای را داشته باشید و اگر این ویژگی ها را داشته باشید شک نکنید که سایتتان از ترافیک زیاد و جذب مشتریان زیادی برخوردار می شود که عبارتند از:
•سرعت بارگزاری بالا
•داشتن سئوی خوب
•داشتن گرافیک زیبا و جذاب
•ریسپانسیو بودن آن
•داشتن محتوای عالی و جذاب

هر کدام از این موارد در جایگاه خود دارای اهمیت ویژه ای می باشد.که توجه به آن ها می تواند بسیار در پیشرفت کاری شما تاثیر خوبی را ایجاد کند. یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در سئو طراحی سایت بهینه سازی تصاویر می باشد.
از آنجایی که وجود تصاویر در محتوا و مقاله ای که ارائه می دهید بسیار پر اهمیت می باشد اما باید طوری از آن تصاویر استفاده کنید تا بر روی سرعت طراحی سایت مشکلی ایجاد نکند و سرعت آن را کاهش ندهد چرا که یکی از مهمترین گزینه های یک طراحی سایت حرفه ای دارد سایتی است که دارای سرعت بارگذاری بالا است برنامه نویسان از کدهای جایگزین برای تصاویر خود استفاده می کنند و کمتر کسی از عکس ها استفاده می کنند.

طراحی سایت

در طراحی سایت با سه روش می توان موتورهای جستجو تصاویر را شناسایی کنند و بخوانند

•نام فایل تصویرهای سایت
•متن جایگزین ( Alt tag تصاویر سایت)
•تگ عنوان (Title tag)

طراحی سایت

مهم ترین موارد در بهینه سازی تصاویر طراحی سایت عبارتند از:

• نام فایل تصویرهای سایت
انتخاب یک نام مناسب متناسب با عکسی که قرار می دهید می تواند کمک به سزایی به موتورهای جستجوگر کند تا به راحتی شناسایی کند شما می توانید از خط ( - ) به جای ( _ ) در نام گذاری تصاویر استفاده کنید.

• متن جایگزین Alt tag تصاویر سایت
زمانی که شما تصویری قرار داده اید و آن تصویر نمایش داده نشود باید از متن جایگزین یا همان تگ آلت استفاده کرد که جای آن تصاویر همان متن جایگزین می آید و محتوای تصویر را نمایش می دهد از آنجایی که موتورهای جستجو به تنهایی نمی توانند تصاویر را بخوانند برای همین متن جایگزین کمک به سزایی به در خواندن تصاویر و افزایش ترافیک طراحی سایت خواهد کرد.
بسیاری از افراد اهمیت خاصی به سئوی سایت خود می دهند اما تگ آلت تصاویر خود را از یاد می برند و آن طور که باید جدی نمی گیرند که خود منجر به از دست دادن ترافیک بی شماری را می شود.

• تگ عنوان Title tag تصویرهای طراحی سایت
زمانیکه تصویری که در طراحی سایت خود قرار داده اید به صفحه ای لینک داده شود از تگ عنوان استفاده می شود و زمانیکه کاربر با موس بر روی عکس می رود به جای متن عکس عنوان آن نمایش داده می شود. برای اینکه تصاویرتان بهینه ساز شده باشد باید تگ عنوانتان با متن جایگزینی که ایجاد کرده اید تفاوت داشته و توضیحی در مورد اطلاعاتی که از صفحه مورد نظر لینک شده به تصویر مربوطه باشد.

• بهینه سازی تصاویر با ابعاد مشخص
ابعاد تصاویر یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در بهینه سازی و بارگزاری آن ها در طراحی وب سایت از آن استفاده می شود. از آنجایی که افراد به ذخیره تصویر مورد نظر می پردازند و می خواهد که از آن در برخی جاها استفاده کنند که در بعضی از سیستم ها توسط کد HTML انجام می گیرد که مورد جالبی برای بهینه سازی تصاویر سایت نمی باشد.

• بهینه سازی تصاویر توسط پسوند مناسب
برای بهینه سازی سایت فرمت های زیادی برای نمایش و ذخیره وجود دارد که مهمترین و پر کاربرد ترین آن ها PNG و JPG می باشند که هر کدام خصوصیات خاص خود را دارد.

• بهینه سازی تصاویر با کاهش حجم
روش های دیگری نیز وجود دارد که به کاهش حجم تصاویر کمک فراوانی می کند که با استفاده از آن ها نیز می توانید به بهینه سازی تصاویر در طراحی سایت خود کمک ویژه ای کند.

طراحی سایت

نتیجه گیری

برای داشتن طراحی سایتی که از هر نظر در دید بازدید کننده و مشتریان خوب و حرفه ای باشد باید به تمام جزئیات آن اهمیت دهید بهینه سازی تصاویر هم جز مواردی است که صاحبان مشاغل های زیادی به راحتی از کنار آن رد می شوند و آن را نادیده میگیرند که سخت در اشتباه هستند چرا که وجود تصاویر بسیار می تواند به سرعت بارگزاری طراحی وب سایت و زیبایی محتوا و... تاثیر مثبت و منفی را می گذارد. پس با جستجو و تحقیقات بهترین محتوا و تصاویر را در سایتتان ایجاد کنید تا سایتتان با مشکل خاصی رو به رو نشود.

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید