طراحی سایت


تاثیر محتوای تکراری طراحی سایت

سئو و بهینه سازی سایت از مهم ترین اقدامات طراحی سایت می باشد و گوگل نیز به صورت مداوم الگوریتم های سئو را به روز رسانی می کند تا بهترین سطح کیفیت را به کاربران نمایش دهد و مطمعنا به دلیل همین الگوریتم ها هست که برخی سایت ها در رتبه های برتر گوگل قرار دارند و برخی دیگر به صفحات بعدی می روند پس حساسیت موتور های جستجو را نمی توان نادیده گرفت.
از آن جایی که طراحی سایت شعبه مجازی کسب و کار ها شناخته می شود رتبه سایت نیز تاثیر زیادی در افزایش اعتبار سایت دارد. یکی از فاکتور های اصلی در سئو سایت تولید محتوا است و به همین دلیل است که تمامی کارشناسان سئو محتوا را پادشاه می دانند و همواره از اهیمت سئو در جذب کاربران گفته می شود. بالا بردن کیفیت محتوا باعث می شود به عنوان وب سایتی مرجع و منبع شناخته شوید.

طراحی سایت

تاثیر محتوا در سئو سایت

هیچ گاه کیفیت را فدای کمیت نکنید. تعداد محتوای وب سایت را کمتر کنید اما سطح کیفیت را افزایش دهید کاربران به دنبال مطالب منبع و معتبر هستند و اگر مطالب وب سایت غیر از این باشد تنها افزایش نرخ پرش را به دنبال دارد. در گذشته برخی وب سایت ها صرف نظر از محتوای مقالات خود تنها از عبارات کلیدی در استفاده می کردند تا در لیست نتایج برتر قرار بگرند و کاربر پس از ورود به سایت و مطالعه ابتدای مقاله متوجه سطح پایین کیفیت وب سایت می شد و یا در برخی طراحی سایت فروشگاهی تصاویر کالا های متعددی را ارائه می دادند که حجم انبوهی از کالا و محصولات را در انبار خود موجود نداشتند. به این ترتیب در هر دو حالت کاربر دست خالی از سایت خارج می شد و این موضوع باعث می شود که در مواقع بعدی به وب سایت بر نگردد و این که با افزایش نرخ خروج بانس ریت افزایش پیدا می کند که تاثیر منفی در رتبه بندی سایت دارد.

طراحی سایت

محتوای تکراری چیست و چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟

محتوای تکراری به این معناست که مطالب سایت شما یونیک نباشد به این ترتیب وب سایتی خاص ندارید و این امر به برند سازی لطمه وارد می کند. خزنده های گوگل تمامی صفحات وب سایت ها را بررسی می کنند و هنگامی که متوجه شوند دو آدرس سایت یک مطلب مشابه دارند آن محتوا را تکراری شناسایی می کنند و با توجه به سایر المان ها سایت کپی کننده را پیدا خواهد کرد و وب سایت جریمه می شود.
یکی از المان هایی که گوگل برای تشخیص سایت کپی کننده استفاده می کند بررسی اعتبار دامنه وب سایت است. بله درست حدس زدید خزنده های گوگل به زمان انتشار توجهی نمی کنند و این به این معناست که اگر طراحی سایت شما با اعتبار دامنه 30 مطلب منبع و یونیک منتشر کند و وب سایت دیگری با اعتبار دامنه 80 محتوای شما را عینا در وب سایت خود استفاده می کند گوگل سایت شما را به عنوان کپی کننده شناسایی می کند.

طراحی سایت

سوالات رایج در خصوص محتوای طراحی سایت

از کجا متوجه شویم گوگل کدام صفحات سایت را تکراری شناسایی کرده است؟
امروزه نرم افزار های بسیاری برای آنالیز خطا های طراحی وب سایت ها معرفی شده اند اما برای بررسی صفحات تکراری می توانید از نرم افزار screaming frog استفاده کنید.

چگونه از محتوای قدیمی استفاده کنیم؟
محتوا های قدیمی می توانند تا حدودی ضربه زننده به سئو سایت باشند برای بر طرف کردن این مشکل می توانید محتوا های قدیمی را به روز رسانی کنید و از اطلاعات روز استفاده کنید اما اگر مطالب هیج کیفیتی ندارند و این که کاربران نیز بازخوردی نشان نداده اند می توانید مطالب را حذف کنید. اما اگر نمی خواهید مطلب را به کلی حذف کنید می توانید از ریدایرکت 301 استفاده کنید.

آیا گوگل محتوا های شبیه به هم را جریمه می کند؟
بله. برخی بر این باورند که می توانند با تغییر برخی عبارت ها و دستکاری جزیی محتوا خزنده های گوگل را دور بززند که کاملا در اشتباه هستند. در واقع خزنده های گوگل تمامی عبارات صفحه را آنالیز می کنند و مطالب شبیه را نیز مانند مطالب تکراری و کپی شده جریمه خواهد کرد. این استراتژی که به تکنیک سیاه شناخته می شود نمی تواند نتیجه مثبتی در سئو سایت و بهبود رتبه بندی سایت داشته باشد.

آیا استفاده از محتوای تکراری موجب پنالتی سایت می شود؟
با این گوگل به انتشار محتوای بی کیفیت و کپی شده حساس است اما سایت را پنالتی نمی کند در واقع با افت رتبه سایت و از دست دادن اعتبار و بازدید کنندگان سایت کم کم کارایی خود را از دست می دهد. در واقع گوگل بر این باور است که در استفاده از مطلب شبیه به هم و تکراری از تکنیک سیاه استفاده شده و هدف فریب کاربران و گوگل را دارد.

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید