طراحی سایت


ترکیب بندی در طراحی سایت

ترکیب یکی از شش عنصر مهم طراحی سایت است بدون یک ترکیب طراحی قوی و مستحکم ، همه چیز از هم پاشیده می شود. در این مقاله ، نکته در مورد چگونگی تقویت ترکیب خود به شما خواهیم گفت مهم نیست که این عکس ، تصویر یا هر پروژه طراحی گرافیکی باشد. نقش خطوط پیشرو در طراحی سایت طراحی پوستر را با راهنما طراحی کنید به صورت غیر مستقیم ، وقتی به هر تصویری نگاه می کنید ، چشم اول به یک شی خاص می افتد.
در این حالت ، این ماشین است و کانون پوستر است ما در نکته دوم مقاله خود کمی بیشتر صحبت خواهیم کرد. اما اگر چشمان شما بلافاصله به بخش خاصی از تصویری جذب می شود ، به نظر شما در کجا قرار دارد این یک سوال دشوار برای شروع است ، اما یک جواب ساده این خواهد بود شما نگاه می کنید که چشمان شما را به سمت کدام سمت در طراحی سایت سوق می دهد. و چشمان شما شما را هدایت می کند ، جایی که طراح با استفاده از خطوط پیشرو است.

طراحی سایت

در ترکیب طراحی سایت خود تمرکز ایجاد کنید

نقطه کانونی در ترکیب عنصر اصلی برای ترکیب ترکیب دارای یک نقطه کانونی قوی است. مهم نیست که چند عنصر در طراحی سایت خود داشته باشید ، باید استرس داشته باشید و به بیننده نشان دهید ، که مهمترین قسمت قطعه شماست. در این حالت ، هنرمند برای ساماندهی فضا و ایجاد یک نقطه کانونی از رنگ ، کنتراست و مقیاس استفاده می کرد. به خاطر داشته باشید که مهمترین نقش طراحی سایت برقراری ارتباط است.
بنابراین ، کانون توجه شما نیز مهمترین جمله و پیام شما برای مخاطبان خواهد بود شما را از طریق طرح هدایت می کند در این حالت ، یک خط پیشرو راهی است که باید پیش بروید. همچنین به خوبی متن را در سمت چپ قاب می کند و چشم شما را به سمت کانونی پوستر در طراحی سایت سوق می دهد. از سلسله مراتب در طراحی سایت استفاده کنید مرموز در ترکیب طراحی از آنجا که شما نقطه کانونی خود را ایجاد کرده اید باید بدانید.

طراحی سایت

از عناصر مکمل در طراحی سایت استفاده کنید

همیشه به دنبال ایجاد یکپارچه در کل طراحی خود باشید خوب نیست که تصاویر را از منابع مختلف مخلوط و مطابقت دهید ، بدون هیچ شباهتی در سبک بین آنها این فقط چشم بیننده را خسته می کند و او را گیج می کند. این طراحی سایت نمونه ای عالی از انسجام بین تصاویر است و همه آنها از یک پس زمینه ساده ، یک رنگ و شیء در مرکز قرار گرفته اند. البته راه حل طراحی شما به نیاز خاص پروژه بستگی دارد.
که با بقیه عناصر ترکیب طراحی سایت خود چه باید بکنید البته شما باید این عناصر را نیز ساختار دهید و اولویت را برای آنها تعیین کنید. در این مثال ، نقطه کانونی مرد موجود در تصویر است. سپس ، ما باید به دنبال یک نام از رویداد باشیم ، یعنی این که کل موضوع چیست. فقط پس از آن ، ما می توانیم به دنبال اطلاعات اضافی مانند زیرنویس ها ، تاریخ ها ، شماره ها و غیره باشیم. تمام این سازماندهی اطلاعات با کمک اندازه ، رنگ ، وزن ، سلسله مراتب در تبلیغ در گوگل طراحی سایت نامیده می شود.

طراحی سایت

عناصر را در طراحی سایت تکرار کنید

تکرار ترکیب عناصر اغلب پروژه های شما از بیش از یک صفحه تشکیل می شود. اگر عناصر خاصی را از یک بخش از طراحی سایت خود به بخش دیگر تکرار کنید ، به بیننده کمک خواهید کرد تا خود را ساده تر در جهت طراحی قرار دهد. در این حالت ، شما می خواهید بیننده بدون هیچ گونه حواس پرتی دیگری روی کالای خریداری شده تشخیص دهد و تمرکز کند. همچنین احساس کلی تصویر بالا و رنگ بندی رنگ در پس زمینه محصولات نیز تکرار می شود.
بنابراین این یک ارتباط خوب دیگر بین قسمت های مختلف طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن است عناصر تکراری اغلب برای ایجاد یک موضوع خاص و همچنین دوباره استفاده می شوند ، به ترکیب طراحی کمک می کنند تا به هم بچسبند. برخی از عناصر تکراری که می توانستید از آنها در طراحی سایت استفاده کنید ، نقوش گرافیکی ، نوع ، طرح خاصی است که در صفحات قسمت های مختلف پروژه مورد استفاده مجدد قرار گرفته است.

عناصر تعادل در طراحی سایت

تعادل در ترکیب دو نوع تعادل در ترکیب طراحی وجود دارد متقارن و نامتقارن اولین مورد از عناصر مشابهی استفاده می کند ، در دو طرف یک محور آینه توزیع شده به طور مساوی خط قابل مشاهده یا غیر قابل مشاهده تعادل متقارن بسیار تمیز و ظریف است ، اما گاهی اوقات می تواند کمی خسته کننده باشد ، بنابراین در این صورت طراحان به جای آن تعادل نامتقارن را در طراحی سایت ترجیح می دهند. بدیهی است.
در این سناریو ما عناصر با اندازه برابر نخواهیم داشت ، به روشی مشابه قرار داده شده اند. در اینجا ، ما به اندازه های مختلف عناصر ، بافت ها و غیره نگاه می کنیم. این کمک می کند تا به عناصر طراحی فکر کنید ، زیرا آنها وزن دارند. عناصر بزرگتر سنگین تر می شوند. به عنوان مثال ، اگر یک کدو تنبل بزرگ سنگین و عمودی با اشاره دارید ، می توانید با استفاده از چندین خط افقی و اشیاء کوچکتر در طرف مقابل سنگین آن را در شرکت طراحی سایت طراحی سایت متعادل کنید.

تراز کردن عناصر در طراحی سایت

تراز کردن در مثال یکی دیگر از ابزارهای مهم برای استفاده در ترکیب طراحی و سازماندهی عناصر شماست. اغلب انواع مختلفی از رنگ ، تصاویر سرفصل ها و زیرنویس ها مفید است. ابزارهای زیادی در طراحی سایت سئو سایت وجود دارد که می توانند به شما کمک کنند عناصر را به یکدیگر بچرخانید و تراز کنید و جایی برای قطعات شناور و طراحی کثیف باقی نماند. تراز کردن یک طراوت زیبا را به یک طرح می بخشد.
حتی طراحی های نامتقارن انواع مختلفی از تراز و ساختار بلوک های مشابه از محتوا را در طراحی سایت دارند. این یک قاعده کلی است ، هنگامی که متن های طولانی دارید ، تراز سمت چپ به چشم کمک می کند تا محتوا را راحت تر اسکن کند. این پوستر تجسم خوبی از این مفهوم در طراحی سایت است. از کنتراست در طراحی سایت استفاده کنید کنتراست در ترکیب از کنتراست برای جلب توجه استفاده می شود. اگر کنتراست یک عنصر را تقویت کنید.

از فضای سفید در طراحی سایت استفاده کنید

فضای سفید در ترکیب فضای سفید ابزاری غیرقابل تحقق در شفاف سازی در ترکیب طراحی سایت شماست. فضای سفید یک فضای خالی نیست ، بلکه یک عنصر ضروری است که به شما امکان می دهد طراحی وب سایت شما نفس بکشد. همچنین به تأکید بر موضوع مورد علاقه کمک می کند. این باعث می شود که آن را پاپ کنید در عوض ، استفاده از عناصر با کنتراست در طراحی سایت کمتر باعث می شود که آنها محو و ناپدید شوند.
در اینجا ، تضاد حاکی از اشکال معماری قوی ، هندسی ، جسورانه و بازی نور و سایه است. در وهله آخر ، شکل کوچک ممکن است در مقایسه با سایر عناصر با کنتراست کمتر باشد ، اما هنوز هم قابل مشاهده است و به خوبی شکل بزرگ و تاریک را در گوشه مقابل و سمت چپ بالای آن در طراحی سایت قرار می دهد به عنوان مثال ، در این عکس ، تمام فضای سفید بدون جلب عناصر دیگر به شما کمک می کند تا تمام توجه را به شکل زن و وضعیت او متمرکز کنید.

استفاده از انواع طرح در طراحی سایت

اولین موردی که می خواهیم به آن بپردازیم معروف به یک عکس بزرگ یا یک طرح بصری واحد است که در سال های اخیر برای طراحان وب بسیار محبوب بوده است. جلوه ای زیبا و تمیز می بخشد ، معمولاً با کمک یک عکس جذاب و با کیفیت بالا ، محصول یا خدمات را در طراحی سایت برجسته می کند. این نوع چیدمان به فضای خاصی می بخشد. تعرفه سرور مجازی همانطور که می توانید پیشنهاد کنید ، معمولاً برای طراحی سایت های خبری ، جایی که اطلاعات زیادی در این زمینه ارائه شده است.
استفاده نمی شود در اینجا ، عبارت اصلی کیفیت بیش از کمیت است. فکر می کنید اگر تصویر با بسیاری از عناصر دیگر پر شود ، به این زن توجه می کنید برای کمک به درک اهمیت فضای سفید ، به اتاق خود بیاندیشید. اگر فقط یک گذر کوچک از درب به تختخواب داشته باشید و همه چیز با اشیاء در طراحی سایت بیمه جمع شده باشد ، چه حسی خواهید داشت اگر تختخواب شما کل اتاق را پر نکند و اشیاء اطراف آن وجود نداشته باشد.

نتیجه گیری

پرزنتیشین نوع دیگری از طرح است اینجاست که چشم بیننده از یک عنصر طراحی به عنصر دیگر منتهی می شود. در این مثال ، ما به طور طبیعی ابتدا به عکس نگاه می کنیم. سپس ، چشم ما به سمت متن در سمت راست تصویری کشیده می شود. سپس ، ما به اسکن پایین ، پرش از متن به متن. طرح بندی های ریتم در طراحی سایت ایجاد می کنند و اغلب در طراحی سایت فروشگاهی هایی با اطلاعات زیادی استفاده می شوند ، جایی که شما باید کاربر را جهت یابی کنید و آنها را راهنمایی کنید. چه احساسی خواهید داشت بله ، شما این ایده را می گیرید همه ما به فضا ، حتی طراحی سایت نیاز داریم.

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید