طراحی سایت


درج سیستم نظرسنجی در طراحی سایت

آیا نظرات در مورد یک وبلاگ مفید است یا به شما آسیب می رساند این سوالی است که از زمان شروع بلاگ نویسی از خود پرسیده اید. از یک چیز ، نظرات برای اعتبار مفید هستند و به تبادل ایده با خوانندگان شما در طراحی سایت کمک می کنند. از طرف دیگر ، مدیریت و پاسخ دادن به اظهارنظرها ، مدت زمان غیرضروری را می طلبد و همیشه این کار را نمی کند الان چه اشتباهی متأسفانه پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد.
من چند سال پیش مقاله ای در مورد نظرات نوشتم و به نتایج مختلط رسیدم من میانگین تعداد کلمات را برای نظرات و مقالات محاسبه کردم. با انجام این کار ، دریافتم که مقالات با نظرات به طور متوسط حاوی کلمات بیشتری هستند و بنابراین جای بهتری در نتایج جستجوی گوگل می گیرند. در آن زمان ، نظرات حدود از ترافیک جستجوی من را در طراحی سایت بر عهده داشتند بد نیست ، اما بیش از حد غافلگیرانه نیست ممکن است زمانی که مجبور هستید برای تعدیل حوزه نظر خود صرف کنید ارزش آن را ندارد.

طراحی سایت

چرا نظرات تأثیر مثبتی در طراحی سایت شما دارند

پت فلین نویسنده کتاب درآمد هوشمند منفعل می گوید نظرات وبلاگ بخشی از داستان است او می گوید یک وبلاگ موفق به خوانندگان نیاز دارد بنابراین ما باید حداقل به این خوانندگان گوش کنیم. پت بین تا نظر در هر مقاله حتی مورد دریافت می کند بنابراین او درباره نظرات کاملاً می داند. او کاملاً در مورد یک چیز درست است. نظرات وبلاگ را اجتماعی تر می کند. مایکل هایات یکبار در یک آزمایش بخش نظرات را از طراحی سایت خود حذف کرد.
اما بعد از یک سال او آن را باز کرد زیرا دلش تنگ شده است وی در راهنمایی های خود توضیح می دهد که کدام کامنت ها مجاز هستند و کدام یک حذف شده اند اهمیت نظرات کاربران در طراحی وب سایت در آن زمان بخش بخش نظرات خود را از دست داد زیرا آنها فکر می کردند که بحث ها در جای دیگر برگزار می شود. آنها فکر می کردند که تعداد بیشتری از افراد با رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار می کنند. اما اظهارنظرها بسیار بیشتر از اینها است. این نظرات ممکن است از گروه هدف ایده آل شما نشأت نگیرد و بنابراین بینش مفیدی را در طراحی سایت ارائه نمی دهند.

طراحی سایت

اشتراک گذاری مطالب در طراحی سایت

نمی توان از نظرات هرزنامه اجتناب کرد متاسفانه اما نظرات معتبر بینش اطلاعات و منابع جدید و مفید را به شما و خوانندگان شما ارائه می دهد. بسیاری از افراد مقالات خود را با دوستان خود به اشتراک می گذارند یا به صورت آنلاین ارسال می کنند. دیگران تجربیات خود را به اشتراک می گذارند و آنچه را که در یک موقعیت خاص به آنها کمک کرده است در طراحی سایت توضیح می دهند. در بخش نظرات می توانید بلاگ ها یا شبکه های جدیدی از متخصصان و تأثیر گذاران دیگر را کشف کنید.
وقتی در مورد استراتژی پست های مهمان صحبت می کنم همیشه می گویم که اپراتور وبلاگ باید برای پست مهمان موضوعات مرتبط در طراحی سایت ارائه دهد. اکنون چیزهای بیشتری نیز امکان پذیر است با می توانید حوزه نظر و شبکه های اجتماعی خود را پیوند دهید. اکنون این بحث می تواند در چندین سیستم عامل به طور همزمان ، در وبلاگ شما و خارج از طراحی سایت شما انجام شود. این یک فرصت ایده آل برای جذب خوانندگان جدید به وبلاگ با بخش نظرات است فقط بازدید کنندگان شما در بحث شرکت می کنند اگر خواننده داشته باشید احتمالاً ده نفر نظری خواهند گذاشت.

طراحی سایت

زنده نگه داشتن نطرات کاربران در طراحی سایت

هرزنامه ها در طراحی سایت

هرزنامه یکی از اصلی ترین معایب بخش نظرات است شما اغلب می توانید آنها را با نام آنها تشخیص دهید. آنها خنده دار ، طولانی هستند و معنی ندارند. هر وبلاگ بدون توجه به اندازه بزرگ یا کوچک ، نظرات اسپم را جذب می کند. اسپم ها به راحتی در طراحی سایت قابل مشاهده هستند. در اینجا چند نشانه وجود دارد در طراحی وب سایت حفظ کنید علاوه بر این ، اعتبار شما را مانند هیچ معیار دیگری افزایش می دهد اگر می خواهید کمی ادویه به زندگی خود بیفزایید.
باید در طراحی سایت نظر بدهید یک مقاله ایستا را به یک بحث پر جنب و جوش تبدیل کنید. اما همچنین همه آرامش ، شادی پنکیک نیست. گاهی اوقات شما یک نظر ناخوشایند می گیرید که می تواند در آن مشتبه شود آدرس های یو آر ال اسپم در قسمت نام یا یو آر ال کلمات کلیدی ، یک نام واقعی در قسمت نام نیست کامنت هایی که هیچ ارتباطی با موضوع ندارند نظرات به زبان خارجی نظرات که بیشتر از پیوندها تشکیل شده اند این نظرات می توانند نسبتاً سریع تسلط پیدا کنند.

تنظیمات بحث در طراحی سایت وردپرس

من یک بار یک آزمایش انجام دادم و دریافتم که با منطقه نظر خود ترافیک ایجاد می کنم. با این حال ، همیشه اینگونه نیست. گزارش سال نشان می دهد که حدود از ترافیک طراحی سایت ناشی از ربات ها است. اینها شامل رباتهای خوبی مانند فیس بوک و سایر ربات ها مانند گوگل است که برای یافتن اطلاعات در وب جستجو می کنند. اما ربات های هرزنامه نیز وجود دارد احتمالاً بخش بزرگی از ترافیک شما مربوط به بخش نظرات و همچنین از ربات ها است.
هرزنامه انسانی کمتر رفتار آشکارا انجام می دهد ، اما هدفی بسیار خاص را دنبال می کند. این نظرات باید یافت و سپس به صورت دستی در طراحی سایت ویرایش شود. این خصوصاً در مورد وبلاگ هایی که فقط نظرات را بعد از تأیید قبلی در طراحی سایت منتشر می کنند ، صورت می گیرد. برخی از مردم درک نمی کنند که نظرات آنها باید قبل از انتشار ویرایش و تأیید شود ، بنابراین چرا آنها را چندین بار ارسال می کنید. این سرریز سیستم است و زمان زیادی را هدر می دهد.

نحوه انتخاب نظرات در طراحی سایت

من شخصاً بدون بخش اظهار نظر انجام نمی دهم ، اما همه افراد نظر من را به اشتراک نمی گذارند. همیشه باید از خودتان یک سؤال بپرسید برای من چه اهمیتی دارد چقدر وقت می توانم برای تعدیل نظرات خود صرف کنم شما باید نظرات هرزنامه را حذف کنید. تأیید و حذف نظر وقت گیر است. همیشه زمان زیادی نمی برد اما کمی طول می کشد. حتی اگر اسپم دریافت نکنید ، مجبور هستید به نظرات مشروعیت بخش ، پاسخ دهید و به آنها در طراحی سایت پاسخ دهید.
به خصوص اگر یک وبلاگ شخصی دارید اگر وقت برای این کار ندارید ممکن است بخواهید اجازه اظهار نظر نکنید. از بخش نظرات چه انتظاری دارید هر نظری مفید نیست. برنامه عملکردهای بسیار خوبی را برای شما فراهم می کند که زندگی شما را آسان تر می کند. سپس قانون وجود دارد که می گوید از خوانندگان هیچ نظری نمی گذارند نظر کوتاه می نویسند و چیزهای زیادی برای گفتن دارند. از بازدیدكنندگان فقط مشاهده می كنند و مشاركت فعالی ندارند.

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید