طراحی سایت


ضرورت استفاده از پس زمینه سفید در طراحی سایت

به نظر می رسد مثل این است که هر روز از این پس زمینه سفید در طراحی سایت استفاده می کند. رفته رفته تاریک و الگوهای است که بخش بزرگی از روند طراحی سایت برای مدتی بوده است. در حالی که با استفاده از یک پس زمینه سفید ممکن است به نظر ساده ترین و امن ترین مسیر برای طراحی سایت تمیز باشد، همیشه اینطور نیست. پس زمینه سفید در طراحی سایت باید با هر دو گزینه متن و تصویر خود کار کند. پس زمینه سفید باید در هماهنگی با طراحی سایت کلی کار کند و به نظر نرسد. پس زمینه سفید باید هدف و زیبایی را در طراحی سایت طرح کلی داشته باشد. پس چه کار طراح برای ایجاد زمینه های سفید برای آنها کار می کند؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

طراحی سایت

دلیل استفاده از پس زمینه سفید در طراحی سایت

مخاطبان خود را با طراحی سایت های متحرک و ارائه های وب تحت تاثیر قرار دهید. با اسلایدها، شما را از یک صفحه خالی شروع نمی کنیم. همه چیزهایی که باید در طراحی سایت انجام دهید این است که عناصری را که دوست دارید بهتر انتخاب کنید و آنها را در طراحی سایت ترکیب کنید. هر اسلاید با دقت ساخته شده برای برآورده شدن سه معیار اصلی: زیبایی شناسی، عملکرد و قابلیت استفاده در طراحی سایت است. به این ترتیب شما می دانید که هر عنصر با هم یکپارچه با افزایش تاثیر محتوای شما در طراحی سایت کار می کند. در حالی که با استفاده از یک پس زمینه سفید شده است همیشه انتخاب محبوب است و مسلما به این دلیل است.
تنظیمات پیش فرض در هنگام کار در HTML و CSS رنگ در طراحی سایت دیده می شود در ماه گذشته استفاده مجدد. سفید به عنوان رنگ پس زمینه برای وبلاگ ها و طراحی سایت های تجارت الکترونیک جزء اصلی است، اما آن چه که بیشتر دیده می شود این است که طراحان از زمینه های سفید برای انواع پروژه های مختلف طراحی سایت (و خلاقانه) استفاده می کنند. در حالی که شما نمی توانید دقیقا مشخص کنید که چرا این اتفاق می افتد، تعداد بازدیدکنندگان طراحی سایت با تمرکز نور آسان است. چند سال پیش روند استفاده از یک زمینه سیاه و سفید یا تاریکی رنگ در طراحی سایت بود.

طراحی سایت

اهمیت استفاده از پس زمینه ی سفید در طراحی سایت

من متوجه رابطه بین زمینه های سفید و دو روند طراحی سایت شده ام. طراحی پاسخگو و شبکه "متوقف" برای انواع دستگاه در طراحی سایت کمک کرده است که ساده و سفید پس زمینه به دست آوردن محبوبیت به دلیل آن آسان است و همیشه به نظر می رسد در طراحی سایت طبیعی است. در برخی از طرح های پاسخگو، طراحی سایت ها به برخی از پیکسل عرض شبکه متوقف می شوند و همه چیزهایی که خارج از آن ها نشان دهنده یک لبه پس زمینه است. اگر زمینه کلی در طراحی سایت سفید باشد، این لبه بدون هیچ تصوری اضافی طراحی می شود. یکنواختی تخت و کوچک و ساده هنوز یک روند عمده در طراحی سایت است (همان طور که در بیشتر سال های 2013 بود). و یک پس زمینه سفید، مظهر ساده در طراحی سایت است. سفید همچنین در طراحی سایت باعث می شود جفت شدن و استفاده از بسیاری از رنگ های روشن و پررنگ که نماد سبک های طراحی مسطح باشند.

طراحی سایت

ضرورت استفاده از رنگ سفید در طراحی سایت

سفید یک رنگ ساده یا کم رنگ در طراحی سایت است و در حالی که دارای معانی خاصی است، می تواند بر اساس محیط اطرافش باشد. سفید، طبیعت، رنگ خلوص، ایمان، نور، پاکیزگی، امکان، نرمی است و به طور کلی مثبت است. با این حال، سفید به عنوان یک رنگ پس زمینه بیشتر از یک عضو پشتیبانی کننده در طراحی سایت است. سفید آن برخی از ترکیبات رنگی خود را در طراحی سایت حفظ می کند، رنگ همچنین جذب آنچه در اطراف آن است.
به معنای کامل طراحی سایت در اطراف آن می آید. به عنوان مثال، رنگ سفید به عنوان یک رنگ پس زمینه، هنگامی که با قلم های صورتی و اسکریپت مرتبط در طراحی سایت است، بر روی ویژگی های زنانه قرار می گیرد. سفید به عنوان یک رنگ پس زمینه تاکید بر وضوح و از بین بردن موانع بصری و کلاهبرداری در استفاده از روند امروز طراحی سایت است. رنگ برای اضافه کردن تاکید بصری به سایر نقاط مهم طراحی سایت رنگ، متن یا تصاویر استفاده می شود و اغلب بخشی از یک زیبایی بصری است که به سادگی طراحی شده و حداقل است.
سایه های دیگر سفید ساخته شده توسط مربع های خاکستری و سایر رنگ ها یا کلمات که حاوی رنگ سفید و یا تقریبا سفید در طراحی سایت هستند، شامل برف، شیر، عاج، مروارید، کاغذ، ابریشم ذرت، دریای چشمه، کتان، کرم و آلبالو است. دیگر رنگ های تقریبا سفید شامل یک خرج دیگر رنگ و به طور معمول سیاه و سفید و برای ایجاد یک سفید نرم با زیر پا برای خواندن روی صفحه نمایش طراحی سایت . بعضی از کاربران و طراحان طراحی سایت استدلال می کنند که سفید خالص بر روی چشم خشن است. در پروژه های چاپی، سفید خالص اغلب استاندارد است.

طراحی سایت

خلاقیت در انتخاب رنگ پس زمینه در طراحی سایت

ایجاد کنتراست رنگ های تیره یا روشن را در طراحی سایت انتخاب کنید که به کاربران در برابر پس زمینه سفید صحبت می کند. سیاه انتخاب رایج برای نوع در یک پس زمینه سفید (گربه های تیره نیز هست) زیرا آسان است برای دیدن و خواندن آن در طراحی سایت. همین امر برای تصاویر طراحی سایت نیز صادق است. تصاویری را انتخاب کنید که در فوکوس بیش از حد سفید نیستند و یا از یک محدوده سیاه در اطراف تصاویر در طراحی سایت استفاده کنید تا آن ها را از پس زمینه جدا کنید. آن را ساده نگه دارید، جوهر سفید ساده است.
برای بیشترین تاثیر، طرح طراحی سایت ساده یا حداقل طراحی را انتخاب کنید. از تصاویر ساده در طراحی سایت استفاده کنید، عکس ها، گرافیک ها و تصاویر باید احساس مشابه با طراحی کلی داشته باشند. به جای تصاویر پیچیده ای که خیلی زیاد می شود، آن ها را نیز در طراحی سایت ساده نگه دارید. تمرکز بر تایپوگرافی بر نوع زیبا از اهمیت بالایی در یک طرح طراحی سایت است که همه چیز ساده است. این نیز باعث می شود نوع بیشتر نقطه لکه در طراحی کلی. یک یا دو فونت بزرگ را در طراحی سایت انتخاب کنید و از آن ها به خوبی استفاده کنید. این یک راه طولانی برای ایجاد یک طراحی سایت مبتنی بر سفید بصری خیره کننده خواهد بود.

طراحی سایت

افزایش جذابیت پس زمینه با رنگ سفید در طراحی سایت

فضای دوست شما است و به یاد داشته باشید که پس زمینه سفید، بخشی از یک نگاه و روند کلی در طراحی سایت است. با دادن همه چیز روی صفحه نمایش طراحی سایت به اندازه کافی از آن ها در طراحی سایت استفاده کنید. فضای اضافی در اطراف اشیاء، حاشیه های گسترده تر را بین متن و آیتم های منو در طراحی سایت قرار دهید. سعی کنید در فضا به اندازه اشیاء درون آن تمرکز کنید. تمرکز بر یک رنگ لهجه و انتخاب رنگ و استفاده از آن در برابر زمینه های سفید و نوع سیاه و سفید برای سرگرم کننده در طراحی سایت است.
پاپ رنگ به برخی از بخش های طراحی سایت در یک روش ظریف تر تمرکز می کند و با تقریبا هر رنگی کار می کند. در حالی که زمینه های سفید در طراحی سایت جدید نیستند، اکنون زمان طراحی آن ها با استفاده از روش جدید است. کار با زمینه های سفید می تواند احساس مدرن، براق و تمیز به تقریبا هر نوع پروژه طراحی سایت را به ارمغان بیاورد. ما دوست داریم ببینیم چه کار می کنیم پروژه های طراحی سایت خود را با استفاده از زمینه های سفید در نظرات به اشتراک بگذارید. طراحی سایت مدرن داشته باشید تا از طریق آن به راحتی قادر باشید نیاز و خواسته های کاربران خود را برطرف کنید.

طراحی سایت

اصول فنی مهم در طراحی سایت حرفه ای

طراحی تخت و جامعه طراحی ساتی فقط نمی تواند درباره آن صحبت کند. احساسات قوی هستند اکثر طراحان نمی توانند این روند را به اندازه کافی دریافت کنند یا از آن متنفر باشند. من جایی در وسط هستم طراحی سایت خوب در مورد ایجاد چیزی مفید است که کار می کند. اگر پاسخ به صورت مسطح طراحی شده باشد، آن را بپوشانید. اما این روند ممکن است برای تمام پروژه های طراحی سایت کار نکند، بنابراین نباید مجبور شود. بیایید بررسی کنیم که چه چیزی باعث مسطح شدن طراحی سایت می شود. پنج ویژگی بسیار متمایز در طراحی سایت وجود دارد. طراحی تخت نام خود را از اشکال استفاده می کند. طراحی از یک سبک دو بعدی در طراحی سایت مشخص است که به سادگی صاف است.
مخاطبان خود را با طراحی سایت های متحرک و ارائه های وب تحت تاثیر قرار دهید. با اسلایدها، شما را از یک صفحه خالی شروع نمی کنیم. همه چیزهایی که باید در طراحی سایت انجام دهید این است که عناصری را که دوست دارید بهتر انتخاب کنید و آن ها را ترکیب کنید. هر اسلاید در طراحی سایت با دقت ساخته شده برای برآورده شدن سه معیار اصلیدر طراحی سایت: زیبایی شناسی، عملکرد و قابلیت استفاده. به این ترتیب شما می دانید که هر عنصر با هم یکپارچه با افزایش تاثیر محتوای شما در طراحی سایت کار می کند.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید