طراحی سایت


طراحی سایت ورزش سه

امروزه افراد جامعه کمتر ورزش می کنند اما بیشتر از همیشه به ورزش علاقه مند هستند از این رو رسانه های ورزشی بسیاری پدید آمدند. در این میان طراحی سایت ها ورزشی راه اندازی شدند یکی از این طراحی سایت ها ورزش 3 می باشد که توانسته طرفداران زیادی به خود جذب کند. طراحی وب سایت ورزش 3 در ابتدا تنها محتوای مربوط به فوتبال داشت چرا که فوتبال از جمله ورزش هایی است که بیشترین طرفداران را از هر قشری در جوامع به خود اختصاص می دهد اما در حال حاضر با این که طراحی سایت ورزش 3 تمرکز بیشتری روی اخبار فوتبالی دارد اما به سایر اخبار ورزشی نیز می پردازد.
شرکت طراحی سایت ورزش 3 رتبه الکسای خوبی نیز دارد به طوری که در ایران رتبه 4 و در جهان رتبه 257 را دارا است. اغلب بازدید کنندگان طراحی سایت ورزش 3 که حدود 82 درصد می باشد از ایران هستند و مابقی آن ها از آمریکا و کانادا می باشند. متوسط زمان ماندگاری کاربران در این وب سایت روزانه 7.30 می باشد که زمان خوبی است و به این معناست که طراحی سایت ورزش 3 توانسته کاربر را جذب کند البته گفتنی است که سرعت بارگذاری صفحات نیز سریع بوده و حدود 1 ثانیه زمان می برد.

طراحی سایت

بررسی طراحی سایت ورزش سه

صفحه نخست طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن ورزش 3 بسیار شلوغ و گیج کننده می باشد چرا که اخبار و تبلیغات متحرک بسیاری را نمایش می دهد. تیتر مهم ترین اخبار 5 ثانیه یکبار تغییر می کند و از طرفی دیگر تبلیغات متحرک و چشمک زن در حال نمایش است که باعث خستگی چشم کاربر می شود. هر چند که این المان ها و تبلیغات زیاد برای کاربران خوشایند نیست اما محتوای با کیفیت طراحی سایت ورزش 3 توانسته کاربران را به خود جذب کند حتی طبق آمار کمترین میزان رتبه محتوای بی ارزش را دارد. البته طراحی سایت ورزش 3 وابسته به صدا و سیما می باشد بنابراین تبلیغات موثر زیادی به نفع این وب سایت انجام می شود که میزان موفقیت ورزش 3 را افزون می کند.

طراحی سایت

پخش زنده طراحی سایت ورزش سه

طراحی سایت ورزشی برای افرادی که امکان دسترسی به تلویزیون را هنگام پخس مسابقات ندارند بخش پخش زنده را در نظر گرفته و علاوه بر این نمایش نتایج زنده را قرار داده که نه تنها نتایج آخرین مسابقات ورزشی را نمایش می دهد بلکه زمان بازی ها و مسابقات را ارائه می دهد.

واحد توسعه و تحقیق شرکت نونگار پردازش

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت دیجی کالا طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید