طراحی سایت


طراحی سایت چند زبانه

اگر شما هم می خواهید که کسب و کارتان پیشرفت کند و تاثیر بسیار به سزایی را در در گسترش کسب و کارتان مشاهده کنید می توانید طراحی سایت خود را چند زبانه طراحی کنید تا کسانی که در خارج هستند و می خواهند از خدمات شما اظلاع یابند و استفاده کنند طراحی سایت چند زبانه معمولا در چه اصنافی مورد استفاده قرار می گیرد؟ معمولا در طراحی سایت پزشکی سایت های خبری طراحی سایت های فروشگاهی طراحی سایت های صنعتی و... مناسب می باشد که باعث می شود در کشورهای دیگر نیز کاربرد داشته باشد.

طراحی سایت

چند نکته ای که در طراحی سایت چند زبانه باید رعایت کنید عبارتند از:

این نکات ممکن است که در ظاهر چندان مهم به نظر نرسد اما رفته رقته متوجه اهمیت آن و تاثیر آن در کسب و کارتان پی خواهید برد.


• شروع به ترجمه کنید
حتما باید در طراحی سایت خود محتواهایی را که قصد ارائه در سایتتان دارید را توسط مترجمان حرفه ای آن را ترجمه کنید شاید برای شما چندان جالب به نظر نرسد و بگویید که با وجود نرم افزارهای آنلاین چرا مترجمان حرفه ای؟
باید بگوییم که در آن ترجمه های آنلاین ممکن است اشتباهات زیادی رخ دهد به همین خاطر خوشایند نیست کسی که می خواهد محتوای شما را بخوانند با نوشته های بی نظم و بی مفهومی رو به رو شود پس حتما ریز به ریز آن را توسط مترجمان حرفه ای آن ها را ترجمه کنید.

• اجازه دهید تا کاربر خودش زبان مورد نظر خود را انتخاب کند
در بعضی از طراحی سایت ها مشاهده می شود که با استفاده از IP محل شخص را پیدا می کند و به صورت خودکار زبان آن محل را انتخاب می کند برای مثال کسی که در کشور چین زندگی می کند هنگامی که وارد طراحی سایت می شود سایت به صورت خودکار بر روی زبان چینی می رود که این مورد چندان جالب نمی باشد چرا که ممکن است فردی زبانش چیز دیگری باشد و به کشور چین سفر کرده باشد و بخواهد به زبان خود آن را مشاهده کند برای همین به انتخاب خود فرد بسیار گزینه ی مناسبی می باشد.
اما اگر می خواهید که سایت شما نیز به صورت خودکار زبان مکانی را که بازدید کننده است انتخاب کند را حتما گزینه ای که کاربر بتواند زبان مورد نظر را تغییر دهد را جلوب دیدشان قرار دهید تا به راحتی آن را تغییر دهند.

• حتما انتخاب زبان در جلوی دید کاربر باشد
انتخاب زبان را در جلوی دید کاربر قرار دهید تا به محض ورود به سایتتان با این گزینه رو به رو شود و به انتخاب زبان مورد نظر بپردازد اما زمانی که شما آن را در قسمت فوتر و جایی غیر از جلوی دید بازدید کننده قرار دهید بازدید کننده فکر می کند که طراحی سایت شما تک زبانه است و به سرعت طراحی سایت شما را ترک می کنند.

• ایمیل خوش آمد را هم به همان زبان ارسال کنید
وقتی بازدید کننده به ثبت نام در سایت شما می پردازد ایمیلی خوش آمد گویی و تاییدیه ای که برای او ارسال می شود نیز باید به زبان مورد نظر وی باشد تا به راحتی به خواندن آن ایمیل بپردازد.

• نمایش گزینه انتخاب زبان
برای انتخاب زبان مورد نظر می توانید ازعکس پرچم که نماد کشورهای مختلف می باشد برای نمایش آن استفاده کنید.

• استفاده از متا تگ ها
برای اینکه موتورهای جست و جو صفحات زبان دیگر طراحی وب سایت شما را شناسایی کنند باید آن ها را از این موضوع مطلع سازید که با استفاده از متا تگ ها امکان پذیر خواهد بود.

• لینک کردن سایر سایت های خارجی
اگر می خواهید که طراحی سایت شما کاربر پسند باشد در برخی صفحاتی که برای سایر زبان ها طراحی کردید باید به سایت هایی که به زبان دیگر می باشند لینک دهید.

• از ترکیب زبان های مختلف بپرهیزید
اگر طراحی سایت شما از چندین زبان مختلف پشتیبانی می کند و برای کاربران خارجی همچین قابلیتی را ارائه داده اید حتما باید به این موضوع توجه داشته باشید که زبان مورد نظر کاربرانتان هرچی باشد باید در هر صفحه یک زبان باشد برای مثال اگر زبان مورد نظر کاربرتان آلمانی می باشد باید در همه ی صفحات همان زبان آلمانی باشد و هیچ کلمه ی فارسی و انگلیسی در آن دخیل نباشد. همچنین ترکیب کردن چند زبان در سایت باعث سردرگمی موتورهای جستجو و به هم ریختن ظاهر سایت می شود.

طراحی سایت

نتیجه گیری:

با گسترش دنیای اینترنت و وارد شدن کسب و کارها نیز در این فضا برای تجاران و کسانی که می توانند خدمات و محصولات خود را در خارج از کشور ارائه دهند طراحی وب سایت خود را چند زبانه طراحی کنند تا کسانی که در خارج از کشور هستند بتوانند به خواندن مطالب و دیدن محصولات و خدماتی که ارائه می دهید بپردازند و در صورت نیاز اقدام به همکاری و با سفارش محصولات کنند.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید