طراحی سایت


لینک فالو و نوفالو در طراحی سایت چیست؟

همانطور که می دانید سئو قوی یکی از ارکان طراحی سایت به شمار می رود. اما برای داشتن سئو مناسب که سبب ارتقا رنک طراحی سایت شما شود می بایست اصولی را رعایت کنید. لینک دهی یکی از بخش های اصلی سئو می باشد و از آن جایی که نوع لینک های ورودی و خروجی به طراحی سایت چگونگی کارکرد موتورهای جستجو در مقابل صفحات طراحی سایت را مشخص می کند از اهمیت زیادی برخوردار هستند. لینک های عامل بسیار مهمی در بهینه سازی وب سایت برای گوگل می باشند و هنگامی که لینک مطالب طراحی سایت شما در سایر سایت ها قرار بگیرد از نظر گوگل طراحی سایت شما قابل اعتماد است و در رتبه بندی های برتر خود وب سایت شما را به کاربران معرفی می کند.

طراحی سایت

لینک فالو (Follow ) در طراحی سایت چیست؟

لینک های فالو اگر به تعداد کم در طراحی سایت شمات استفاده شوند موجب افزایش رتبه طراحی سایت در موتورهای جستجو می شوند. این لینک ها را کاربر را مستقیما از سایتی دیگر به طراحی سایت مورد نظر هدایت می کند و به این ترتیب اعتبار طراحی سایت شما نزد گوگل افزایش پیدا می کند و به بیان دیگر اعتبار و اعتماد وب سایتی که لینک های طراحی سایت شما را قرار داده باعث بهبود رنک طراحی سایت شما و افزایش اعتماد و اعتبار شما می شود. از لینک های فالو در لینک های داخلی طراحی سایت و محتوای مفید برای بازدید کنندگان وب سایت شما و مطالب مرتبط استفاده می شود.

طراحی سایت

لینک نوفالو (Nofollow) در طراحی سایت چیست؟

از آنجایی اهمیت لینک ها برای سئوکاران فاش از هر طریقی اقدام به لینک سازی و لینک دهی کردند و کارشناسان گوگل نیز برای جلوگیری از این کار لینک های نوفالو را معرفی کردند. لینک های نوفالو به ربات موتورهای جستجو پیغام می دهد که این لینک ها را دنبال نکنند اما ایندکس صفحات این لینک ها در موتورهای جستجو انجام می شود. نتیجه لینک های نوفالو بالا بردن کیفیت نتایج جستجوها و دریافت اسپم کمتر می باشد. موارد استفاده از لینک های نو فالو عبارتند از: لینک های تبلیغاتی مطالب غیر مرتبط کامنت ها لینک های وابسته به طراحی سایت و لینک های فوتر طراحی سایت.

طراحی سایت

دلایل استفاده از لینک های نوفالو در طراحی سایت شامل موارد زیر هستند:

•پیشگیری از کاهش اعتبار طراحی سایت
•عدم تکرار محتوای طراحی سایت
•پیشگیری از لینک شدن به سایت های اسپمر
•پیشگیری از گوگل پنالتی
آشنایی با نسخه های قدیمی طراحی سایت

طراحی سایت

از کدام نوع لینک ها در سئو طراحی سایت خود استفاده کنیم؟

سوالی که ذهن بسیاری از سئوکاران به خود درگیر کرده است همین موضوع می باشد. باید این نکته را یادآور شوم که ارزش لینک های نوفالو کمتر از لینک های فالو نیست و اگر تنها به لینک های فالو بسنده کنید چه بسا که رتبه طراحی سایت شما کاهش یابد. فراموش نکنید که استفاده از لینک های نوفالو در شبکه های اجتماعی پر طرفدار کمک شایانی به بهبود کیفیت و رنک وب سایت شما می کند.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید