طراحی سایت


مقایسه طراحی سایت پاسخگو با طراحی سایت موبایل فرندلی

بهترین راه برای کسب و کار شما برای رفتن به تلفن همراه چیست بهینه سازی موبایل در حال تبدیل شدن به بیشتر و بیشتر مرسوم، امروز است و در طراحی سایت هیچ تعجبی نیست. به گفته در ماه اوت.درصد از کل ترافیک طراحی سایت جهانی از طریق دستگاه های تلفن همراه به فروش می رسد
و این تعداد در سال 2014 ادامه خواهد یافت. بنابراین اگر نمی خواهید قطعه خود را از دست بدهید، وقت آن رسیده است تا به جهان موبایل . امید اینکه غول های صنعت مانند گوگل یا اپل طراحی سایت شما را برای دستگاه های تلفن همراه تطبیق دهند، کافی نیست مگر اینکه شما تقریبا هر پنجم بازدید کننده خود را در طراحی سایت از دست ندهید.

طراحی سایت

روش های بهینه سازی طراحی سایت

کدامیک از روش های بهینه سازی زیر برای کسب و کار شما مناسب است؟ طراحی سایت پاسخگو طراحی سایت موبایل برنامه بومی برای پاسخ دادن به این سؤال، بگذارید از طریق هر کدام از آنها و درک جوانب مثبت و منفی آنها در طراحی سایت. طراحی سایت پاسخگو طراحی سایت پاسخگو اجازه می دهد تا شما یک طراحی سایت واحد داشته باشید که به طور خودکار متناسب با اندازه صفحه دستگاه مورد نظر شما باشد.
این با اقتباس محتوا، طراحی، ناوبری و روش تعامل به منظور دستیابی راحت و قابلیت استفاده به کاربر تلفن همراه به عنوان کاربر دسکتاپ به دست می آید. این به این معنی است که شما فقط یک طراحی سایت دارید که به همان اندازه در همه نوع دستگاهها ظاهر می شود. طراحی سایت فروشگاهی از بهترین و باکیفیت ترین خدمات شرکت نونگار پردازش می باشد که در کمترین زمان و با کمترین هزینه برای مشتری های عزیز قابل اجرا می باشد.

طراحی سایت

مزایا طراحی سایت پاسخگو

یک طراحی سایت واحد. فقط یک طراحی سایت برای همه دستگاهها آسانتر است. یک واحد این باعث می شود مطمئن شوید کاربران شما شما را در دستگاه های تلفن همراه بدون نیاز به منتظر به خصوص در اتصالات کندتر در طراحی سایت مفید است. آسان جستجوگرها بدون نیاز به ایجاد محتوای خاص برای دستگاه های تلفن همراه وجود دارد.
در حالی که شما هنوز از مزایای طراحی سایت دسکتاپ خود در جستجوگرها در دستگاه های تلفن همراه لذت می برید. بازاریابی آسان برای ترویج طراحی سایت شما در تلفن همراه، هیچ کار اضافی برای بخش بازاریابی لازم نیست. کم هزینه و ریاضی ساده و یک طراحی سایت ارزانتر از دو است.

طراحی سایت

مضرات طراحی سایت پاسخگو

یک طراحی سایت واحد: داشتن فقط یک طراحی سایت برای همه دستگاهها ممکن است برای شما آسان باشد، اما نه همیشه برای کاربران شما. برای به حداکثر رساندن تبدیل با استفاده از مزایای استفاده از پلت فرم، اغلب نیاز به تاکید مختلف بر روی یک صفحه دارید. فنی: همانطور که طراحی طراحی سایت پاسخگو یک فناوری نسبتا جدید است، هنوز دستگاههای قدیمی با مرورگرهای قدیمی وجود دارد که طراحی سایت را به آرامی یا حتی به طور کامل بارگیری نمیکنند.
تجربه ی کاربر: موبایل یک تجربه کاملا متفاوت از دسکتاپ است، بنابراین داشتن یک طراحی سایت تنها پاسخگو، ممکن است به UX کلی شما در هر دو سیستم عامل آسیب برساند. اگر سعی کنید هر دو کاربران تلفن همراه و دسکتاپ با همان رابط کاربر را برآورده سازید، هیچ کس نمیتواند رضایت بخش باشد. طراحی سایت پاسخگو می تواند یک ابزار بسیار قدرتمند در شرایط خاص باشد، اما این یک راه حل نهایی نیست.

طراحی سایت

طراحی سایت موبایل

یک طراحی سایت تلفن همراه به طور خاص برای دستگاه های تلفن همراه با توجه به محدودیت ها و فرصت های این پلتفرم طراحی شده است. در حال توسعه یک طراحی سایت تلفن همراه باید به اندازه صفحه نمایش کوچک، روش های تعامل لمسی و سرعت اتصال محدود توجه داشته باشید. محتوای باید به راحتی قابل دسترسی باشد، بارگیری سریع و قابل خواندن باشد.
همانطور که تعدادی از دستگاه های تلفن همراه با اندازه های مختلف صفحه نمایش و انواع تعامل وجود دارد، ساخت یک طراحی سایت در هر نوع دستگاه غیر ممکن است. بنابراین حتی طراحی سایت تلفن همراه شما باید کمی پاسخگو مناسب هر صفحه است. همچنین در هنگام ایجاد یک طراحی سایت تلفن همراه چندین اصول وجود دارد که می توانید آنها را به یک ستون برای یک رابط کاربر ارگونومی ترتیب دهید.

طراحی سایت

مزایا طراحی سایت موبایل

تجربه ی کاربر: تبریک می گویم! شما یک طراحی سایت دارید که به طور خاص برای دستگاه های تلفن همراه بهینه سازی شده است، با در نظر گرفتن تمام مزایا و محدودیت های این پلتفرم، بنابراین شما باید زمینه خوبی برای ایجاد UX زیبا و قابل استفاده باشد. سرعت: طراحی سایت شما سریع و راحت در سیستم عامل های تلفن همراه بارگیری خواهد شد. هزینه: ساخت یک طراحی سایت تلفن همراه گزینه ارزان در مقایسه با طراحی سایت پاسخگو نیست، اما هنوز هم می توانید قیمت بسیار مناسب برای ارزش را درفت کنید.
از جستجوی محلی بهره مند شوید: موتورهای جستجو تمایل به ارائه UX خوب تقریبا به اندازه شما انجام می دهند، بنابراین در نتایج جستجو محلی طراحی سایت های بهینه سازی تلفن همراه شانس بهتر رتبه بندی. بلافاصله قابل دسترسی است گرچه مزایای اضافی نسبت به طراحی سایت های پاسخگو ندارد، اما هنوز هم نقش خود را در مقایسه با برنامه های بومی، که کاربران باید از طریق فرآیندهای دانلود و نصب، منتقل کنند.

طراحی سایت

مضرات طراحی سایت موبایل

متعدد مشتری شما باید حداقل دو URL را به یاد داشته باشد، یا به طور غیر مستقیم به طراحی سایت تلفن همراه هدایت می شود که چند ثانیه طول می کشد. طراحی سایت تلفن همراه نیز نیاز به کارهای جستجوگر اینترنتی اضافی خواهد داشت. نگهداری شما باید دو طراحی سایت را نگه دارید.
جهانی سازگار نیست شما باید در نظر بگیرید که دو نوع مختلف از دستگاه های تلفن همراه وجود دارد صفحه نمایش لمسی و ناوبری صفحه کلید. یک طراحی سایت تلفن همراه به هیچ وجه در همه انواع دستگاهها نگاه و کار نخواهد کرد.

طراحی سایت

اثرات برنامه بومی در طراحی سایت

یک برنامه بومی نرم افزاری است که به طور خاص برای دستگاه های تلفن همراه طراحی شده است. برنامه های بومی در میان همه دستگاهها رایج نیستند، زیرا آنها برای یک سیستم عامل خاص در طراحی سایت ساخته شده اند. کاربران باید برنامه را بیشتر از یک فروشگاه خاص مانند یا فروشگاه اپل دانلود کرده و آن را بر روی دستگاه تلفن همراه نصب کنند.
بزرگترین چیز در مورد برنامه ها این است که آنها انعطاف پذیر هستند و به شما اجازه می دهند که نه تنها همان چیزهایی را که در طراحی سایت دسک تاپ است، بلکه همچنین از ویژگی های خاص تلفن همراه عالی مانند استفاده از دوربین، دکمه های کلیک به تماس، داده های یا استفاده کنید ، مخاطبین یا گالری ها و غیره.

طراحی سایت

مزایا برنامه بومی در طراحی سایت

تجربه ی کاربر: برنامه های بومی می توانند UX بهتر از هر راه حل بهینه سازی تلفن همراه در طراحی سایت داشته باشند. قابلیت دسترسی و سرعت برنامه های کاربردی می توانند حتی بدون اتصال به اینترنت کار کنند و تمام اطلاعات شما در هر زمان در دسترس باشد و اگر شما به اندازه کافی خوش شانس برای داشتن یک برنامه نویس با تجربه و محرمانه، برنامه شما در طراحی سایت نیز سریع و ملایم بار!
همه چیز را که می توانید تصور کنید در اینجا می توانید و باید از جعبه فکر کنید و خلاقیت بگیرید. پلت فرم تلفن همراه، به ویژه با ناوبری لمسی روی صفحه نمایش، به شما در طراحی سایت امکان می دهد تا ویژگی های زیادی را برای کار با UX فراهم کنید. دید: هنگامی که یک کاربر برنامه خود را بر روی یک دستگاه تلفن همراه نصب کرده است، آن را باقی می ماند، با نماد منحصر به فرد آن در منوی برنامه طراحی سایت نمایش داده می شود.

طراحی سایت

مضرات برنامه بومی در طراحی سایت

در همه دستگاه ها قابل دسترسی نیست برنامه شما فقط برای یک سیستم عامل خاص ساخته شده است و این بدان معناست که در دستگاه های دارای سیستم عامل متفاوت در طراحی سایت کار نخواهد کرد. انعطاف پذیری خداحافظ تمام برنامه های به روز رسانی باید توسط فروشگاه App بارگیری و ارسال شود که می تواند تا چند هفته طول بکشد. هر کاربر با به روز رسانی های مکرر خوشحال نخواهد شد و بعضی از آنها با نسخه قدیمی تر در طراحی سایت باقی خواهند ماند.
این بسیار پر هزینه است توسعه نرم افزار بومی موبایل به وضوح گران ترین راه حل است. بازاریابی و جستجوگرها برای ارتقاء برنامه تلفن همراه شما باید یک استراتژی بازاریابی کاملا متفاوت در طراحی سایت استفاده شود و ممکن است از یک حرفه ای بازاریابی تلفن همراه به کمک نیاز داشته باشید.

طراحی سایت

آیا طراحی سایت بهترین راه حل برای کسب و کار شماست؟

برای پاسخ به این سوال شما باید اهداف کسب و کار خود را در نظر بگیرید. البته، هیچ دلیلی وجود ندارد که یک کسب و کار بتواند هر دو طراحی سایت تلفن همراه و برنامه های بومی داشته باشد. یا میتوانید طراحی سایت پاسخگو برای دسکتاپ و رایانه لوحی، یک طراحی سایت تلفن همراه برای تلفن های همراه را انتخاب کنید و همچنین با یک برنامه تلفن همراه بومی در هر یک از فروشگاههای برنامه OS ارائه شود. این اساسا بستگی به مقیاس کسب و کار شما و بودجه ای دارد که مایل هستید برای پروژه طراحی سایت اختصاص دهید. اگر محتوای مکرر به روز شده ای دارید.
یک طراحی سایت طراحی پاسخگو به راحتی به روزرسانی و مدیریت می شود. اگر کسب و کار شما نیاز به عملیات متقابل پلت فرم با UX بی نظیر و عملکرد عالی، برنامه های بومی ضرب و شتم رقابت. بنابراین، هنگام تصمیم گیری نهایی در مورد روش های بهینه سازی تلفن همراه، انتخاب کنید، سه اصل اساسی را در نظر داشته باشید: اهداف کسب و کار، اهداف بودجه و ویژگی های صنعت. همه این راه حل ها می توانند به خوبی با هم کار کنند و یکدیگر را تکمیل کنند. اما یک چیز روشن است: بهترین راه حل این است که بهترین کار برای کاربر شما در طراحی سایت است!

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید