طراحی سایت


منظور از برچسب ها در طراحی سایت چیست

همان طور که می دانید تمامی محتواهایی که در طراحی سایت به اشتراک گذاشته می شود باید با پیروی از یک نظم اصولی به کاربران در جهت یافتن آن چه که در ذهن دارند یاری رساند. دسته بندی ها و برچسب ها از جمله این موارد در طراحی سایت هستند. در مقاله ی قبلی به خوبی به اهمیت دسته بندی ها در طراحی سایت اشاره کردیم.
تگ ها یا برچسب ها شامل کلمات کلیدی طراحی سایت شما می باشند این کلمات کلیدی باید مرتبط با طراحی سایت باشد. با برچسب گذاری، کاربران به راحتی می توانند از میان بسیاری از مقالات به موضوع مورد نظر هدایت شده و پاسخ پرسش های خود را بیابند. به یاد داشته باشید تگ ها باید به درستی و به طور کاملا صحیح در طراحی سایت پیاده سازی شود در غیر این صورت اثرات منفی بر روی سئو و بهینه سازی طراحی سایت به دنبال خواهد داشت.

طراحی سایت

نکات مهم جهت استفاده از تگ ها در طراحی سایت

• از برچسب ها یا تگ های کوتاه و مختصر استفاده کنید. برچسب ها باید به خوبی مفهوم متن و محتوا را به کاربران برساند. توصیه می شود از استفاده تگ های بلند، بدون بار معنایی در طراحی سایت اجتناب کنید.
• در استفاده از تگ ها افراط نکنید. استفاده بیش از حد از تگ ها دچار سردرگمی کاربران در طراحی سایت می شود. بنابراین برچسب ها باید به تعداد کم و درست در طراحی سایت استفاده گردد.
• برای هر طراحی سایت باید یک سری برچسب از پیش تعیین شده باشد تا مدیر طراحی سایت در هنگام اشتراک گذاری مطالب خود، از آن تگ ها استفاده نماید. در انتخاب تگ ها دقت داشته باشید. تگ ها باید دربردارنده ی کلماتی باشد که با استقبال بیشتر کاربران روبرو است. به طور مثال طراحی سایت یکی از تگ های شرکت نونگار پردازش است. کاربران در هنگام جست و جوی تگ طراحی سایت، به سایت نونگار هدایت می شوند.
• دسته بندی ها موضوع مقالات را به صورت کلی به کاربران منتقل می کنند در حالی که برچسب ها جزئی تر به این مهم می پردازند. استفاده نادرست از تگ ها موجب تولید محتوای تکراری می شود و همین امر طراحی سایت شما را با برخورد شدید گوگل روبرو می سازد.

طراحی سایت

پنالتی طراحی سایت توسط گوگل

چه زمانی پنالتی گوگل رخ می دهد معمولا پنالتی گوگل در طراحی سایت زمانی رخ می دهد که یکی از الگوریتم های گوگل برای رسیدن به رتبه های بالای گوگل را غیر قانونی تشخیص دهد به این ترتیب طراحی سایت شما رتبه خود را در گوگل ازدست خواهد دادودر وب مستر به شما اطلاع داده می شود که به چه علت طراحی سایت شما از نتایج گوگل حذف شده است برای خروج از گوگل پنالتی شما باید به کارشناسان گوگل یک پیام دهید وتوضیح بدهید وآنها را قانع کنید که طراحی سایت شما از راه های غیر قانونی استفاده نکرده است توجه داشته باشید که این پیام توسط کارشناسان گوگل برسی و صحت آن مورد برسی قرار می گیرد.
طراحی سایت هایی که از طرف گوگل شامل جریمه می شوند و اسپم می شوند با توجه به این نوع جریمه شدن اتفاق خاصی برای آنها می افتد به عنوان مثال طراحی سایت که ازطرف الگوریتم پنگوئن اسپم شناخته شده است و ممکن است از نتایج گوگل به ازای کلمه کلیدی که لینک های اسپم ورودی دریافت کرده است حذف شود و همچنین طراحی سایت هایی که از طرف پاندا و سایر الگوریتم ضد اسپم جریمه می شوند پیام گوگل را دریافت می کنند . باید مشکل را برطرف کرده و به گوگل پاسخ دهند ما در این مقاله به نکات مختلف در مورد پنالتی گوگل می پردازیم .

طراحی سایت

پنالتی طراحی سایت در گوگل چیست

یکی از راههای جلوگیری از پنالتی شدن طراحی سایت در گوگل رعایت قوانین در گوگل است الگوریتم گوگل نباید فعالیت شما را غیر قانونی تشخیص دهد در واقع گوگل طراحی سایت هایی که از روش نادرست و کلاه سیاه به دنبال بالا بردن رتبه خود هستند را شناسایی کرده و آنها را جریمه می کند وبهترین کار این است که در ابتدا با الگوریتم ضد اسپم گوگل در طراحی سایت آشنا شویم پنالتی گوگل با الگوریتم گوگل پاندا
پاندای گوگل مطمئن می شود که محتوای طراحی سایت شما با ارزش است .این الگوریتم درست مانند یک پاندای واقعی که ماهی های درشت را تشخیص می دهد ومحتوای طراحی سایت شما بر اساس تعداد کلمات ونسبت به تگ های htmlوهمچنین برای کپی نبودن محتوا برسی می کند .اگر طراحی سایت شما از این سنجش سر بلند بیرون بیاید مشکلی نخواهید داشت ودر غیر این صورت ممکن است با پنالتی شدن مواجه شوید.

طراحی سایت

پنالتی طراحی سایت با الگوریتم گوگل پنگوئن

طراحی سایت های اسپم و طراحی سایت هایی که برای تبلیغ سایر طراحی سایت ایجاد شده اند توسط این الگوریتم ها شناسایی می شوند این الگوریتم مسئول پیگیری لینک های ورودی و خروجی به یک طراحی سایت است . لینک های ناگهانی بیش از حد می تواند شما را با پنالتی شدن در گوگل روبه رو کند . پنالتی گوگل با الگوریتم مرغ مگس خوار این الگوریتم ارتباط بین محتوا و کلمات کلیدی را در طراحی سایت برسی می کند.
سازوکار این الگوریتم به این صورت است که اولین کلمه کلیدی شما را به عنوان کلمه کلیدی اصلی در نظر گرفته و سپس تعداد کلمه کلیدی در محتوا را می شمارد این الگوریتم به ازدیاد بیش از حد کلمات کلیدی اصلی در نظر گرفته سپس تعداد تکرار کلمه کلیدی محتوا را در طراحی سایت می شمارد این الگوریتم از ازدیاد بیش ازحد کلمات کلیدی در متن حساس است در صورتی که تعداد کلمات کلیدی درمتن بیش از حد باشد متن را اسپم تشخیص می دهد.

طراحی سایت

کتاب 100 نکته سئو در طراحی سایت

این کتاب شامل صد نکته بسیار مهم و درعین حال ساده درباره سئو طراحی سایت است نکات بسیار ضروری که مدیران طراحی سایت ها ومدیران بازاریابی و سئو کارها باید بدانند و کمک شایانی در زمینه بهینه سازی طراحی سایت و رشد کسب و کار می کند نکاتی که دراین کتاب گرد آوری شده در پیشرفت سئو طراحی سایت و گرفتن رتبه های بالا در گوگل بسیار مهم است و مدیران طراحی سایت می توانند با مطالعه این کتاب تمام نکات مربوط به سئو را همیشه در دسترس داشته باشند و از این نکات برای صفحات و مطالب طراحی سایت خود استفاده کنند. رتبه بندی شرکت های طراحی سایت از بهترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می باشد که مطالعه آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

طراحی سایت

کتاب سئو و طراحی سایت

همانطور که می دانیم سئو در طراحی سایت نقش اساسی در موفقیت کسب و کارهای آنلاین دارد متخصصین سئو باید مهارت های سئو طراحی سایت خود را مورد بازبینی قرار بدهند و برخی از مهارت های قدیمی را حذف کنند و برخی از مهارت های جدید را برجسته کنند. تکنیک های قدیمی سئو در طراحی سایت مانند استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی درمتن یا تعداد زیاد لینک ورودی از طراحی سایت های غیر مرتبط به صفحات طراحی سایت نه تنها نمی توان غافل شد بلکه باید ها و نباید های عوامل بسیار مهم سئو پرداخته شده است.
آشنایی با سئو و طراحی سایت تمام نکاتی که گوگل برای بهینه سازی طراحی سایت در گوگل اعلام کرده است در این کتاب بیان شده است در این کتاب ناگفته هایی از سئو باقی نمی ماند و هر شخصی با هر میزان دانش از سئو در طراحی سایت می تواند از این کتاب استفاده کند این کتاب هم برای حرفه ای ها و هم برای آماتورها بسیار اموزنده است با توجه به این که بسیاری از آزمون و خطاها بدست آمده است امکان خطا در مقالات سئو فراوان است این کتاب با توجه به این موضوع کلیه نکاتی را که به صورت رسمی از سوی گوگل به عنوان عوامل موثر در نتایج جستجو معرفی شده اند را گرد آوری کرده است.

طراحی سایت

کتاب آموزش سئو طراحی سایت برای چه کسانی است

اگر شما مالک و صاحب طراحی سایتی هستید یا مدیریت و سئو و محتوا گذاری طراحی سایتی را به عهده گرفته اید یا در زمینه بازار یابی محتوا طراحی در موتورهای جستجو بپردازید این راهنما برای شما نوشته شده است ممکن است شما به عنوان یک سئو کار در یک شرکت مشغول به کار باشید و به تحلیل رفتار موتور جستجو بپردازید با این حال این آموزش از طریق کتاب برای شما مفید خواهد بود.
این کتاب برای یادآوری مطالب پایه سئو در طراحی سایت بسیار مناسب می باشد. شما با انجام مراحل این کتاب می توانید محتوای خود را برای پردازش ربات های جستجو بهینه کنید و سرعت جستجوی طراحی سایت خود را توسط ربات های گوگل بالا ببرید وهمچنین به شما کمک می کند که بتوانید درک بهتری از پردازش محتوا و نحوه ایندکس شدن آن رادر گوگل بدست آورید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید