طراحی سایت


نحوه ایجاد پست مهمان در طراحی سایت

مطالعه ای که مایکل استلزنر در مجله رسانه های اجتماعی منتشر کرده است نشان می دهد که از کل بازاریابان وبلاگ دارند. اگر یک وبلاگ اجرا می کنید ، به ترافیک نیز احتیاج دارید. شما به بک لینک و بازدید کنندگان ارگانی که به دنبال پاسخ ، محصولات یا خدمات در وبلاگ خود هستید نیاز دارید. همه اینها با مشارکت میهمانان امکان پذیر است و من به شما نشان خواهم داد که چگونه این کار را انجام دهید. من خودم دارم.
مرتباً پست های مهمان را برای طراحی سایت های مختلف می نویسم. من یک صفحه در دارم که در آنجا مشاوره بازاریابی می کنم. تصویر من در مجلات معروف تجاری منتشر شده است و این یک موفقیت بزرگ است مدتهاست که در تجارت بوده ام من قبلاً مقاله هایی را برای فوربس و فورتن نوشتم. پست های من نیز در هافینگتون پست و کارآفرین منتشر شده است. این طراحی سایت ها بسیار بزرگ و شناخته شده هستند.

طراحی سایت

بررسی تفاوت بین طراحی سایت ها و رسانه ها

قبل از اینکه اینترنت بیایند ، برای اطلاعات ما از مجلات روزنامه ها و گزارش های رادیویی و تلویزیونی استفاده می شد کانال ها رسانه اصلی نامیده می شوند این موارد شامل یک سازمانهای مهم خبری فاکس نیوز سی ان بی س یو دیگران اگرچه این سازمان های خبری همچنین دارای وب سایت هستند ، اما در بین رسانه های مطبوعاتی شمارش می شوند. سیستم عامل های آنلاین دیگری نیز وجود دارند که اکنون نیز متعلق به رسانه های اصلی در طراحی سایت هستند.
بنابراین دستیابی به مکانی در آنجا آسان نبود همه افراد آنچه را لازم دارند ندارند و بسیاری از نویسندگان تمام زندگی خود را صرف تلاش برای انتشار در آنجا می کنند. اگرچه باور کردنش سخت است ، اما من کوچک شروع کردم من مقالاتی در وبلاگ های طاقچه های کوچک درباره سئو ، رسانه های اجتماعی ، وبلاگ نویسی و سایر مباحث بازاریابی دیجیتال در طراحی سایت منتشر کرده ام وب سایت هایی مانند هافینگتون پست گوگل و یاهو سایت های شناخته است.

طراحی سایت

اهمیت پست مهمان در طراحی سایت

گاوکر نیز به این گروه تعلق داشت اما به دلیل طرح دادخواست هالک هوگان از گردش خارج شد. این وبلاگها ترافیک یکدیگر را فراهم می کنند و در کنار هم از تنها تنها قوی تر هستند. آنها همچنین مانند شرکت های رسانه ای سنتی اداره می شوند برخی وبلاگ ها مانند مای ، تحت نام واقعی اپراتور اجرا می شوند و در پشت یک نام تجاری پنهان نمی شوند. اگر می خواهید پیشنهادی برای مشارکت میهمانان مطرح کنید.
باید این کار را کمی متفاوت از یک شرکت بزرگ رسانه ای انجام دهید. اگرچه بیشتر رسانه های اصلی دارای یک فرایند استاندارد هستند اما بسیاری از وبلاگ نویسان به سادگی از غرایز روده استفاده می کنند. شده ای با تعداد زیادی اخبار و گزارش های جاری هستند من یک پروفایل نویسنده در هافپوست دارم. اگرچه هافپوست گزارشگری سیاسی را در طراحی سایت انجام می دهد ، اما تیم کمی کارمندان دائمی دارد.

طراحی سایت

ضرورت وبلاگ نویسی برای طراحی سایت

من می توانستم در کل روز نوشتن پست های مهمان نتایج عالی بنویسم. من توانستم با این استراتژی ترافیک زیادی ایجاد کنم. به این ترتیب ، من نه تنها خودم را به عنوان یک متخصص صنعت مستقر کرده ام بلکه توانسته ام پیوندهایی را برای وبلاگ خود در طراحی سایت ایجاد کنم. بیشتر این منابع از طریق پست های مهمان آمده است. اما من تنها کسی نیستم که از این استراتژی استفاده می کنم. وبلاگ نویسی مهمان مدتهاست که برای به دست آورد.
اعتبار و نشان دادن اهمیت در طراحی سایت استفاده می شود توسعه دهنده و کارآفرین سیلویو به تازگی تحقیقاتی را در مورد موضوع وبلاگ نویسی مهمان انجام داده و دریافت که وی با این استراتژی توانست درصد کل ترافیک خود را در طراحی سایت افزایش دهد. در ماه وی پست مهمان را در سیستم عامل مختلف منتشر کرد تا به این نتیجه برسد. با توجه به نتیجه مثبت ، نوشتن پست های مهمان اکنون جزئی جدایی ناپذیر از استراتژی بازاریابی وی است.

اولویت های ورودی در طراحی سایت

شرکت های رسانه ای و وبلاگ نویسان همچنین مقالات شما را تجدید نظر می کنند. طراحی وب سایت های بسیار کمی مقاله شما را بدون بازنگری قبلی منتشر می کنند. شما می توانید از این فرصت برای جمع آوری بازخورد سازنده و بهتر شدن استفاده کنید. این شانس را از دست ندهید. اکنون می توانید طراحی سایت ها و رسانه های ایده آل را برای پست های مهمان خود جستجو کنید. گزارش از هاب اسپات نشان می دهد که پست های وبلاگ است.
برای از پاسخ دهندگان اولویت بازاریابی در طراحی سایت هستند نویسندگان مهمان مانند من به همراه فیدهای آر اس اس منتخب مانند خبرنامه آسوشیتدپرس بخش بزرگی از مقاله ها و مطالب را تشکیل می دهند. گزارشگران مستقل وبلاگهایی دارند و این وبلاگ ها اغلب بخشی از شبکه بزرگتر در طراحی سایت هستند. من نسبتاً باز هستم و روند استانداردی ندارم اما یک استثنا هستم. اگر می خواهید یک پست مهمان را به یک وبلاگ پیشنهاد دهید.

سکوهای عالی را در طراحی سایت پیدا کنید

برای دستیابی به اثر مورد نظر با مشارکت میهمانان ، باید بسترهای رسانه ای پیدا کنید که دارای گروه هدف ایده آل باشند که در غیر این صورت قابل دستیابی نخواهد بود. البته این نیاز به کمی تحقیق دارد. بهترین کار برای تهیه لیست است. البته ، شما همچنین می توانید از احساس روده در طراحی وب سایت استفاده کنید ، اما من اکنون به شما نشان خواهم داد که چگونه چنین لیست را از ابتدا ایجاد کنید. ما برای این کار به سمراش احتیاج داریم زیرا ابتدا می خواهیم.
قوی ترین رقبای خود را تعیین کنیم. حتی آنها حتی نمی دانند که برای یک کلمه کلیدی خاص قرار داده می شود ، باید رویکرد متفاوتی را در طراحی سایت اتخاذ کنید. با این حال ، به رسانه های مطبوعاتی دائماً ایده های مقاله جدید ارائه می شود. حتی می توانید پیشنهادات خود را مستقیماً در بسیاری از وب سایت ها ارسال کنید. اگر در هارو به عنوان منبع ثبت نام کنید ، باید حداقل سه بار در روز ، ترجیحا صبح ظهر و عصر است.

بازاریابی طراحی سایت

اکنون تعداد وبلاگهای خوبی در زمینه بازاریابی دارم من هنوز تمام نشده ام آژانس های خبری به ویژه آنهایی که در بخش فناوری یا کارآفرینی تخصص دارند نیز برای پروژه من ایده آل هستند. بنابراین اکنون به دنبال بهترین وبلاگ های تجاری در گوگل هستم تا حتی سایت های بیشتری را نیز پیدا کنم. همچنین می توانم لیست جدید تایم تأثیرگذارترین شخصیت آنلاین از سال را بررسی کنم و سپس وبلاگ یا صفحه هر شخصی که در آن لیست ذکر شده است.
در طراحی سایت جستجو کنم مطالب زیادی پیدا کردم که می توانم با آنها کار کنم ایمیل های خود را بررسی کنید تا فرصتی عالی از دست نرود. بیشتر فقط از نقل قول های شما استفاده می شود ، اما بعضی اوقات مصاحبه یا عملکرد نیز در طراحی سایت انجام می شود. با این حال ، این تنها ورود به دنیای کمک های مهمان و نمایش مهمان است. اکنون می خواهم به این موضوع بپردازم که چرا وبلاگ نویسی مهمان بسیار مهم است.

طراحی سایت های هنری

قلاب زدن به خودی خود یک هنر است من قبلاً در مورد آن شوخی کردم زیرا در هر کلمه قرار دادم. اگر مراقب نبودید می توانید وقت زیادی را در اینجا هدر دهید. موسسه بازاریابی محتوا در حال حاضر پست های مهمان جدید را نمی پذیرد. هنوز هم می توانید ایده خود را مطرح کنید ، اما باید منتظر بمانید تا مجدداً کمک های مهمان را در طراحی وب سایت بپذیرید. برخی از شرکت های رسانه ای می خواهند یک مقاله تمام شده را بدست آورند.
برخی دیگر می خواهند از قبل یک فرمول تدوین شده را مشاهده کنند. اما طراحی سایت های دیگری نیز وجود دارد که باید به آنها نگاه کنیم مورد بعدی که جستجو می کنم جستجوی عبارت جستجو بهترین وبلاگ های سئو است گوگل موسسه بازاریابی دیجیتال موتور جستجوگر زمین و کتاب سئو را پیشنهاد می کند. سه طراحی سایت دیگر وجود دارد اکنون می توانم درباره دنیای وبلاگ های سئو اطلاعات بیشتری کسب کنم اما می خواهم به یک گروه هدف گسترده تر بپردازم.

نتیجه گیری

وقتی بهترین وبلاگ های بازاریابی محتوا را جستجو می کنم ، لیستی از موسسه بازاریابی محتوا با طراحی سایت هایی پیدا می کنم که برای پست های مهمان نیز عالی است. اکنون باید دستورالعمل ارسال پست های مهمان برای هر یک از این بلاگ ها و صفحات را پیدا کنید. در اینجا می توانید بدانید که چگونه و کجا باید پیشنهاد خود را ارائه دهید ، طراحی سایت از شما چه انتظاری دارد و چه چیز دیگری مهم است.
برخی آژانس ها مقالات چاپ شده را به نویسندگان می پردازند که معمولاً در این دستورالعمل ها ذکر می شود. با این حال ، همیشه به یاد داشته باشید که اگر دقیقاً به دستورالعمل ها رعایت نکنید ، احتمالاً پیشنهاد شما رد می شود. با این حال ، دستورالعمل ها هیچ تضمینی برای موفقیت نیستند. برای اینکه شانس انتشار سهم مهمان خود را در طراحی سایت افزایش دهید ، باید زمینه مناسب را آماده کنید. در مرحله بعد وارد آن می شوم.

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید