طراحی سایت


نقش برچسب ها در طراحی سایت

اچ تی ام ال پایه و اساس هر طراحی سایت در وب است این تعریف می کند که مکان های تصویری باید در چه مکان هایی قرار بگیرند ، به نظر می رسند و چه رفتاری باید داشته باشند. این اولین چیزی است که یک مرورگر دریافت می کند ، و این کار را به یک قطعه مهم تبدیل می کند حتی قبل از سی اس اس و جاوااسکریپت در طراحی سایت است. این درایور اصلی داکیومنت است که به مرورگر اجازه می دهد ساختار صفحه را بخواند.
محتویات آن را ارائه دهد برای اطلاعات بیشتر در مورد چیدمان صفحه اینجا را ببینید. عناصر با تجزیه برچسب هایی که در نشانه گذاری می نویسیم در طراحی سایت ایجاد می شوند. به همین دلیل ، مهم است که مطمئن شوید اچ تی ام ال صحیح است. این زبان در طی سالها بهبود یافته است تا اطمینان حاصل شود که نحو مورد استفاده می تواند محتوای درون آن را به طور دقیق توصیف کند و به مصرف کنندگان این امکان را بدهد که از آن در طراحی سایت استفاده کنند.

طراحی سایت

عملکرد اچ تی ام ال در طراحی سایت

با تکامل اچ تی ام ال ، مواردی که قبلاً توصیه می شدند اکنون می توانند یک عمل بد تلقی شوند. برای ما مهم است که از زبانی که ما استفاده می کنیم ، اطمینان داشته باشیم تا به بهترین نحو به بازدیدکنندگان طراحی سایت های ما کمک کند. نادرست اچ تی ام ال می تواند باعث صدمه بیشتر از خوب شود. با اطمینان از اینکه ساختار مناسب را در جای خود قرار می دهیم می توانیم مطمئن باشیم که محتوای ایجاد شده برای آینده در طراحی سایت تنظیم شده است.
عنصر عمومی ترین ظرف اچ تی ام ال است. به طور پیش فرض ، هیچ سبکی به آن اعمال نشده است ، هیچ معنای ذاتی با آن در ارتباط نیست و هر مرورگر از آن پشتیبانی می کند. با استفاده از یک ظاهر طراحی شده خود ، هرچه دوست داریم ظاهر می کنیم و رفتار می کنیم. اگرچه این ممکن است برای بازدید کنندگان در یک مرورگر ایده آل به نظر برسد ، اما هزینه آن به سایر کاربران و مصرف کنندگان آن محتوا در طراحی سایت می رسد.

طراحی سایت

تگ های اچ تی ام ال اصلی در طراحی سایت چیست؟

در برچسب های اچ تی ام ال ، یک عنصر معنایی مؤلفه ای است که به عنوان مثال به مطالب آن معنی می دهد هدر. یک عنصر غیر معنایی معمولاً برای اعمال یک ظاهر طراحی شده استفاده می شود و معنایی ندارد. قبل از اینکه اچ تی ام ال مجموعه جدیدی از عناصر معنایی را معرفی کند ، توسعه دهندگان از برای دستیابی به همان اثر در تبلیغ در گوگل طراحی سایت استفاده می کنند افزودن یک کلاس توصیفی به آن عنصر باعث می شود که آن عنصر شامل چه چیزی باشد.
اما یک کامپیوتر قادر به درک آن نیست اکنون چندین عنصر معنایی مانند ناو یا هدر برای کمک به ساختار یک صفحه داریم. ما باید بتوانیم ساختار را تنها با نگاه به برچسب های مورد استفاده دنبال کنیم چیزی که تنها با عناصر غیر معنایی مانند در طراحی سایت امکان پذیر نیست. این راهنما به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که همیشه از برچسب های معنایی مناسب برای کار مناسب استفاده می کنید. و ، می توانید الگوی اچ تی ام ال خود را ایجاد کنید.

طراحی سایت

برچسب هدر در طراحی سایت

سرصفحه معمولاً حاوی نوعی از مطالب تکراری است که به طور مستقیم با بقیه صفحه مرتبط نیست. مشخصات آن را به عنوان گروهی از کمکهای معرفی یا ناوبری تعریف می کند ، که می تواند شامل یک آرم ، ناوبری در طراحی سایت یا طراحی اپلیکیشن یک عملکرد جستجو باشد. می توانید چندین عنصر هدر در یک صفحه وجود داشته باشد. به عنوان مثال ، صفحه اصلی وبلاگ می تواند حاوی برچسب هدر برای هر پستی باشد که در طراحی سایت نمایش می دهد.
به طوری که هر بار که شروع به کار کنید ، برچسب های شما در طراحی سایت همیشه مناسب و آماده باشند. برای کشف برچسب های اساسی اچ تی ام ال که باید از آنها استفاده کنید ، مطالعه کنید و چه مزایای اساسی با استفاده از برچسب های مناسب به سازه های شما در طراحی سایت می رسد. برچسب ناو در طراحی سایت بیشتر سایتها منطقه ای را برای ناوبری اختصاص داده اند. این می تواند شامل پیوندهایی به مناطق خاص سایت یا سلسله مراتب سبک باشد.

برچسب ماین در طراحی سایت

عنصر ماین نقطه کانونی هر صفحه است خارج از هدر و صفحه اصلی ، تمام محتوای دیگر باید در اینجا باشند. فقط باید یک ماین در یک صفحه وجود داشته باشد. فن آوری های کمکی مانند خواننده های صفحه نمایش می توانند این عنصر را شناسایی کرده و به کاربران امکان دهند مستقیماً روی محتوا در طراحی سایت بگذرند همه پیوندها نباید در یک قرار داشته باشند فقط مجموعه پیوندها در سایر قسمتهای صفحه کاندیدای عنصر ناو خودشان هستند.
اما این در شرکت طراحی سایت بستگی به متن دارد یک الگوی رایج شامل پیوندهایی به یک خط مشی رازداری یا صفحه تماس در صفحه است. اگر این منطقه از عنصر فوتر استفاده می کند ، برای شناسایی این پیوندها به عنوان ناوبری طراحی سایت کافی است و نیازی به استفاده از برچسب جداگانه ناو نیست. برچسب اساید در طراحی سایت همانطور که از نام پیداست ، عنصر اساید حاوی اطلاعاتی است که مربوط به محتوای اصلی صفحه است.

برچسب فوتر در طراحی سایت

یک عنصر فوتر حاوی اطلاعات خلاصه ای در مورد صفحه است برای بسیاری از طراحی سایت ها ، این شامل آدرس ، اطلاعات حق چاپ یا پیوند به صفحات تکمیلی است. هیچ نیازی نیست که همیشه یک پاورقی در انتهای صفحه داشته باشید. می توان آن را در هر نقطه از جمله بخش های دیگر قرار داد یا اصلاً در طراحی سایت گنجانده نشده است. اطلاعات موجود در این عنصر می توانند جدا از هر چیز دیگری باشند و زمینه را در طراحی سایت وبهینه سازی سایت از دست ندهند.
متداول ترین کاربرد این عنصر یک ناوبری نوار کناری یا اجرای تبلیغات در کنار فوتر است برچسب های ارتیکل در طراحی سایت مشخصات ارتیکل و سلکشین را به روشی مشابه تعریف می کند. هر دو به گونه ای طراحی شده اند که قطعات جداگانه یک صفحه را با هم گروه بندی می کنند. تفاوت اصلی ترکیب است. یک ارتیکل به گونه ای طراحی شده است که شامل حال خود در طراحی سایت شود. محتوای داخل آن به عنوان یک قطعه مستقل حس می شود.

عناصر طراحی سایت

نمونه هایی از این موارد شامل یک پست وبلاگ ، یک نظر کاربر یا یک توییت جاسازی شده است. در مقابل ، یک سلکشین بخش های مختلفی از یک صفحه را با هم جمع می کند که در غیر این صورت معنی معنایی دیگری نخواهد داشت. اگر اینها جدا شوند ، معنای خود را از دست می دهند. نمونه هایی از این موارد شامل گروهی از پاراگراف های مرتبط ، فصل یک کتاب یا یک برگه واحد به عنوان بخشی از یک رابط زبانه دار در طراحی وب سایت است.
چرا نشانه گذاری مناسب در طراحی سایت اهمیت دارد موتورهای جستجو مانند گوگل دائماً در حال خزیدن وب ، یافتن سایتها و تجزیه محتوای آنها هستند. آنها این کار را با جستجوی برچسب های خاص مانند و ارتیکل و استفاده از مطالب آن ها برای آگاهی از الگوریتم خود در طراحی سایت انجام می دهند. به عنوان مثال ، جستجوی بلیط برای کنسرت ممکن است شامل جستجو برای عناوین حاوی نام رویداد عناصر در مورد هنرمند و تایم برای تاریخ صحیح باشد.

عناصر اصلی طراحی سایت

برخی از عناصر رفتارهای مرتبط با آنها را تعریف کرده اند به عنوان مثال ، یک عنصر بات انتظار می رود که تعاملی باشد و هنگام کلیک یک عملکرد را انجام دهد. اگر یک عنصر غیر تعامل مانند به جای آن استفاده شود ، یک تجزیه کننده نمی داند که می تواند بدون برخی از خصوصیات اضافه شده روی آن در طراحی سایت کلیک کند. اگر آنها نتوانند آنچه را که جستجو می کنند پیدا کنند ، سایت در آن نتایج جستجو جهت تعرفه سرور مجازی نشان نمی دهد.
برخی از مرورگرها و سرویس هایی مانند به کاربران امکان می دهند طراحی سایت ها را به صورت بدون حواس پرتی بخوانند. این عناوین ، محتویات و رسانه ها را از سایت استخراج می کند و آن را در منظره ای قرار می دهد که خواندن آن را آسان تر می کند. با استفاده از عناصر صحیح برای ساخت صفحه طراحی سایت فروشگاهی ، این ابزارها را آسانتر می کند تا اطلاعات صحیح را استخراج کرده و تجربه بهتری را برای کاربر در طراحی سایت فراهم کند.

نتیجه گیری

این همچنین بر کسانی که از فناوریهای قابل استفاده استفاده می کنند نیز تأثیر می گذارد. می توانید حرکت به صفحه را بدون هیچ گونه تصویرگری کند کند. در عوض این کاربران ممکن است حرکت را از طریق طراحی سایت ها بر اساس نقطه عطف یا سطح عنوان کنند. یک نشانه یا با استفاده از یک عنصر بخش بندی مانند ناو یا با استفاده از یک ویژگی نقش معادل ایجاد می شود. بدون اینها یا با استفاده نادرست از آنها ، کاربر قادر به یافتن مطالب طراحی سایت بیمه مورد نیاز خود در طراحی سایت نخواهد بود.

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید