طراحی سایت


نقش داستان های بصری در طراحی سایت

داستان پردازی بصری امروزه بخش مهمی از استراتژی های مارک گذاری موفق و بازاریابی در طراحی سایت است. مردم دیگر آنچه را که نشان داده شده و به آنها گفته می شود را خریداری نمی کنند ، بلکه این آزادی را دارند که چه محتوایی را با دیگران به اشتراک بگذارند و پیام هایی را که برایشان مهم است پخش کنند. هیچ کس به حقایق خشک و چقدر محصول شما اهمیتی نمی دهد. موضوعی وجود دارد که مردم به آن اهمیت بیشتری می دهند.
در این مقاله شما را یاد می گیرید که چیست و چگونه می توانید از آن به نفع خود در طراحی سایت استفاده کنید. داستان گویی در طراحی سایت داستان ها به زبان جهانی و بی انتها هستند که مردم با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند ، به آن متصل می شوند و از طریق آن ارتباط برقرار می کنند. از زمان های قدیم ، مردم از طریق داستان های دهان به دهان می کشیدند یا به اشتراک می گذاشتند تا بتوانند وقایع مهم را در طراحی سایت به خاطر آورند.

طراحی سایت

نحوه ایجاد یک داستان خوب در طراحی سایت

ابتدا ، ما می خواهیم نمونه های داستان پردازی بسیار خوبی را به شما نشان دهیم یا به عبارت دیگر ، داستان پردازی درست انجام شده است. با مشاهده پرونده ها ، شما به آرامی شروع به ایده گرفتن از این که چرا این کمپین ها موفقیت بزرگی هستند ، می کنید. خواهید فهمید که همه آنها مشترکاً در طراحی سایت مشترک هستند. بیایید ابتدا آنها را ببینیم ، سپس ما اظهارنظر خواهیم کرد و خواهیم دید که چگونه می توانیم از همان تکنیک ها در عمل خود در طراحی سایت استفاده کنیم.
بقای آنها غالباً به این بستگی داشت که چگونه خوب می توانند تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و از نظر عاطفی با دیگران در طراحی سایت ارتباط برقرار کنند. بنابراین ، جای تعجب نیست که ما عاشق گفتن داستان هستیم امروزه بسیاری از مشاغل موفق از این واقعیت استفاده کرده و از داستان های بصری در رسانه های اجتماعی خود برای تبلیغ برندهای خود و ایجاد ارتباط محکم با مشتریان در طراحی سایت استفاده می کنند.

طراحی سایت

طراحی سایت چیپوتل

در سال توسط استیو اِلس تأسیس شد و در دنور ، کلرادو مستقر شد. نام چیپوتل از اسم اسپانیایی مکزیک برای یک فلفل دلمه ای دودی ، خشک و جوهر آن گرفته شده است ، این رستوران فست فود است. یکی از اصلی ترین ارزش های شرکت ها این است که چیپوتل با توجه به حفظ مالکیت ، تعیین لحن برای فرهنگ کارکنان و همچنین حفظ تعهد خود در مورد مواد پایدار ، تجارت خود را به نفع خود فراری نمی کند.
پس از موفقیت اولین کمپین خود در سال ، با بیش از بازدید در یوتیوب ، آن ها در سال با یک کمپین جدید دوباره بازگشت تا فقط قصه گویی بصری قوی را که ایجاد کرده اند و یک بار دیگر مخاطبان خود را در تبلیغ در گوگل طراحی سایت راضی کند کمپین جدید کمتر از ماه پیش منتشر شد و تاکنون بیش از بازدید دارد. طراحی سایت آدیداس ببینید که چگونه آدیداس شعار خود را ناممکن چیزی غیر ممکن است را به داستان شخصی و عاطفی لیونل مسی وصل کرد.

طراحی سایت

طراحی سایت کبوتر

داستان کمپین که بازدید بیشتر در یوتیوب داشته است چیست مطمئناً ، این محصول جدید جادویی آرایشی توسط داو نیست. این فیلم نشان می دهد یک هنرمند که زنان را بدون دیدن آنها به تصویر می کشد. زنان خود را با کلمات توصیف می کنند و پس از آن ، این هنرمند با توصیف زنان ساخته شده توسط افراد دیگر ، نقاشی دیگری را در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن خلق می کند. تا یکی از موفق ترین مبارزات خود را آغاز کند مخاطبان عاشق و مرتباً به اشتراک گذاشتند.
درباره ویدیو صحبت کردند حدس بزن چه اتفاقی افتاد آدیداس در ادامه این نوع سریال های تجاری ، آسیب پذیری ورزشکاران مشهور و افراد مشهور را در طراحی سایت نشان داد و آنها را به افراد عادی نزدیک تر کرد. طراحی سایت ایربنب از محبوبیت و ارزشهای خود در داستان های تصویری نیز در طراحی سایت پشتیبانی می کند. آنها شرکتی دیگر هستند که می دانند چگونه از داستان سرایی استفاده کنند و برای مخاطبان خود پیام ارسال کنند و درگیر شوند.

طراحی سایت نایک

نایک یکی از مارک های دنبال کننده و جذاب در اینستاگرام است غالباً قهرمانان اینستاگرام طرفدارانشان هستند و آنها را ترغیب می کنند تا محتوای خود را با محصولات نایک تهیه کنند. داستان نویسی نایک همیشه حول محور رسالت خود دور می زند برای هر ورزشکار جهان الهام و نوآوری در طراحی سایت به ارمغان بیاورد. همانطور که بیل بورمن ، بنیان گذار یک بار گفت اگر بدن دارید ، یک ورزشکار هستید ویدئویی که روی محصول جدیدی که می خواهند.
بفروشد یا مشابه آن نیست تمرکز دارد ، اما داستان یک راهبه ، که یک سه گانه آهنین است. بیش از بازدید و لبخندی بر چهره شما می گذارد. به نوعی ، موفق به زمزمه کردن شما فقط این کار را در شرکت طراحی سایت می کند. عکس هایی از ورزشکاران از سراسر جهان که به آنها آموزش می دهند ، آنها را به قهرمانان داستان های نایک تبدیل می کنند. به یکی از نمونه های آنها نگاهی بیندازید و توجه کنید که چگونه آنها ابتدا در مورد آنچه می فروشند صحبت نمی کنند.

طراحی سایت ردبول

ردبول شیوه زندگی خاصی را ترویج می کند که جذابیت آن را به یک هدف شنوایی گوش می دهد. بیننده فوراً مارک را با افراط و تفریط ، ورزش ، اکشن ، فعالیت ها مرتبط می کند. تصاویری که در اینستاگرام آنها ارسال می کنند اغلب از افراد فعال است و همیشه داستانی جالب همراه با عکس ها در طراحی سایت وجود دارد در عوض ، آنها با احساسات بهینه سازی سایت ما صحبت می کنند طراحی سایت کفش تصاویر ممکن است کفش در سال یک کمپین را راه اندازی کند.
در آن از مشتریان خود بخواهد که از پابرهنه خود عکس بگیرند برای هر عکس ارسال شده ، این شرکت قول داده است که یک جفت کفش رایگان به بچه های نیازمند اهدا کند. آنها با درگیر کردن مشتریان خود به عنوان سفیر توجه زیادی به این مشکل اجتماعی کردند. مردم بیشتر از این خوب جواب دادند چرا همه می خواهند دیگران احساس خوبی را در طراحی سایت داشته باشند و به آنها کمک کنند ، مردم به طور طبیعی می خواهند بخشی از چنین مراحل و فعالیت هایی باشند.

اهمیت داستان پردازی در طراحی سایت

روانشناسان روانشناسان غالباً از روشهای دیداری ، شنیداری و حرکتی برای غوطه وری فرد در یک تجربه یا حالت دلخواه در طراحی سایت استفاده می کنند. هنگامی که ذهن از طریق تجربیات احساسی و حسی شروع به تصور و فکر می کند ، مغز پردازش را شروع می کند همانطور که در واقع اتفاق می افتد. به همین دلیل است که توصیف احساسات ، مبارزات ، شادیها و اقدامات شما را از شنیدن منفعلانه یک داستان ، به یک شرکت کننده فعال در طراحی وب سایت غوطه ور می کند.
بازاریابی در طراحی سایت به این صورت فکر کنید ، وقتی در مورد فرزند خود به دوستان خود می گویید ، شما با واقعیت هایی مانند وزن و قد فرزندتان شروع نمی کنید ، بلکه با گفتن داستانی از آنچه انجام داده است ، شروع می کنید. شادی ، نگرانی یا احساسات دیگر و به این ترتیب ، دوست خود را درگیر می کنید و به او کمک می کنید تا با داستان شما در طراحی سایت ارتباط برقرار کند با همکاران به تعرفه سرور مجازی نمی گویید آخر هفته چه موقع به رختخواب رفتید.

چارچوب طراحی سایت

از داستان های گرفته تا نمایشنامه های شکسپیر یک چارچوب قصه گویی قدرتمند وجود دارد که می تواند در انواع مختلفی از آثار مورد استفاده قرار گیرد و مخاطب را به خود جلب کند. این چارچوب کاملاً با هرم فری تگ در طراحی سایت توضیح داده شده است. چند ساعت کنفرانس به طول انجامید ، اما معمولاً توجه شما را با یک داستان جالب از این زمان و اتفاقات جلب می کنید. این داستان ها قدرتمند هستند زیرا هیجان و تنشی در آنها جهت طراحی سایت فروشگاهی ایجاد شده است.
به جای آن ، حقایق خشکی و داده های خشن را به جای بگذارید ، و اغلب آنها را بی حوصله می بینید ، مکالمه را ترک می کنید یا به آنچه می خواهید بگویید اهمیت نمی دهد ساختار داستان را در پنج نقطه روایت تقسیم می کند ، احساسات مختلفی را برمی انگیزد و مخاطب را توجه و گوش فرا می دهد. این نکات عبارتند از تحریک لحظه ای قرار گرفتن در معرض ، عارضه بالا رفتن عمل ، اوج نقطه عطف و وارونه عمل افتادن که یک لحظه رهاسازی است.

نتیجه گیری

تقریباً همه از تی ای دی و صحبت های آنها شنیده اند آنها ایده هایی که ارزش پخش کردن دارند را با قدرت گفتن داستان به اشتراک می گذارند ، نه تنها بیان واقعیت ها و دستاوردها اگر برخی از صحبت های آنها را تماشا کرده اید ، ممکن است متوجه شوید که یک مجری چگونه داستان های خود را شروع می کند غالباً با چه می توانم.
به شما بگویم که می توانستید کنجکاوی عمیقاً به ما وصل می شود و فوراً می خواهیم اطلاعات بیشتری را در طراحی سایت بیمه بشنویم. مجری دو کار انجام می دهد به مخاطب روی می آورد و آنها را قهرمان می کند. باز کردن شکاف کنجکاوی به هر داستان خوب ، فیلم یا تجاری فکر کنید و همه این ساختار را در طراحی سایت دارند.

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید