طراحی سایت


نکات و استانداردهای طراحی سایت

برای این که در دنیای اینترنت پیشرفت کنید و کسب و کار مدرنی را ایجاد کنید باید یک طراحی سایت حرفه ای و بهترین را ارائه دهید تا افراد با جستجو به سایت شما بیایند و خدمات و محصولات شما را بشناسند و اقدام به خرید و یا همکاری کنند. دوره دوره ی اینترنت و فضای مجازی می باشد که با پیشرفت در آن محبوبیت کسب و کار خود را افزایش می دهید و افراد زیادی را در اکثر نقاط کشور و حتی دنیا با کار خود مطلع سازید.

طراحی سایت

گزینه هایی در گرافیک و ظاهر سایت بسیار مهم می باشد که عبارتند از :

•رنگ هایی که در پس زمینه و متن استفاده می شود باید تضاد داشته باشد تا چشم ها را خسته نکند.
•از ایجاد تصاویر با حجم و اندازه ی بسیار بزرگ بپرهیزید.
•در زمان انتخاب رنگ حتما از هماهنگی آن با لوگوی شما توجه کنید تا ظاهر زیبا و منظمی را در اختیار شما و کاربرانتان قرار دهد.
•برای ارزیابی بهینه بودن طراحی سایت و همچنین سورس آن ها از ابزارهایی به خصوصی استفاده کنید.

طراحی سایت

مهم ترین استانداردهای طراحی سایت حرفه ای و ایده آل عبارتند از:

• داشتن لوگو در هر طراحی سایت
تقریبا همه ی افراد باید لوگوی مختص به خود و شرکت خود را داشته باشند و در طراحی سایت که مکان آن در بالای صفحه سمت راست قرار می گیرد.

• هاست و دامین
هر طراحی سایت باید یک هاست و یک دامین را داشته باشد بسیاری از صاحبان مشاغل و وبمستران برای یک طراحی سایت چندین دامین ثبت می کنند.

• دکمه تماس
وقتی افراد وارد سایت شما می شوند و طراحی سایت شما که حاوی محصولات و خدماتی که به دنبالشان هستند را میابند و مورد پسند آن ها قرار می گیرند و بخواهند از طریقی با شما ارتباط برقرار کنند باید به اطلاعات تماس شما دسترسی داشته باشند که باید جلوی دید کاربر باشد تا در یافتن آن دچار مشکل نشود.

• منوی طراحی سایت و دسترسی
تقریبا اکثر طراحی سایت ها دارای نوار منو هستند اما می توان گفت که 10% آن ها از داشتن همچین امکانی برخوردار نیستند. که یکی از مهمترین امکانات در طراحی سایت می باشند گزینه هایی که در منو باید درج شود عبارتند از:
•درباره ی ما
•تماس با ما
•ارتباط با صفحه اصلی
•خدمات

• گرافیک سایت
در ظاهر طراحی سایت که اولین چیزی است که کاربر با آن رو به رو می شود ظاهر و گرافیک و آن می باشد که هرچقدر از جذابیت بیش تری برخوردار باشد بازدید کنندگان بیش تری جذب طراحی سایت می شوند و تبدیل به مشتری خواهند شد پس در طراحی گرافیک آن دقت کنید و حتما از گرافیست حرفه ای کمک بگیرید تا با تجربه و دانش خود بهترین ها را در اختیار طراحی سایت شما قرار دهد.

• نوار جستجو
این نوار یکی از مهمترین ابزارهایی که باید حتما آن را در سایتتان تعبیه کنید می باشد چرا که کاربر می خواهد به راحتی به بخش مورد نظر دسترسی پیدا کند و برای همین حوصلی گشت و گذار را در سایت ندارد و با استفاده از این گزینه می تواند به راحتی به بخشی که می خواهد دسترسی پیدا کند.

• آیکون های شبکه اجتماعی
از آنجایی که افراد بیش تر وقت خود را صرف شبکه های اجتماعی می کنند و آن را در زندگی روزمره خود استفاده می کند فعالیت در آن نیز می تواند امتیاز مثبتی را برای شما به ارمغان بیاورد و از این طریق کسب و کار خود را بیش تر به افراد معرفی کنید و مشتری های زیادی را جذب کار خود کنید. فعالیت در شبکه های اجتماعی و وجود آیکون های آن ها بسیار گزینه ی مناسبی محسوب می شود.

• واکنش گرا (responsive)
طراحی سایت که می کنید باید حتما به واکنش گرا بودن آن هم دقت کنید واکنش گرا یعنی قالب طراحی سایت با نمایشگرهای کوچک مانند موبایل و تبلت ها هماهنگ باشند همانطور که می دانید افراد بیش تر وقت خود را در شبانه روز با گوشی ها و تبلت های خود کار می کنند و اگر به دنبال اطلاعاتی هم که باشند معمولا با گوشی های خود به دنبال آن می گردند پس حتما سایت خود را واکنش گرا و ریسپانسیو کنید تا حتما بازدید کنندگان و مشتریان به جستجوی سایت شما به مشکل برنخورند.

• متناسب با مرورگرهای دیگر
سعی کنید طراحی وب سایت را که ایجاد می کنید در مرورگرهای دیگر نیز چک کنید تا به خوبی نمایش داده شود چرا که هستند افرادی که همچنان با اینترنت اکسپلوور به جستجوی مطالبی بپردازند باید سایت شما به خوبی در نمایشگرهای دیگر نیز نمایش داده شود.

طراحی سایت

نتیجه گیری

برای پیشرفت کسب و کار یکی از ضروریات آن طراحی وب سایت می باشد که در آن به معرفی محصولات و خدمات مورد نظر پرداخته شود و مشتریان را با آن ها آشنا کند که هر طراحی سایت مستلزم نکات و استانداردهایی می باشد که باید آن ها را رعایت کنید.

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید