طراحی سایت


پاپ آپ در طراحی سایت چیست

در طراحی سایت به آن دسته از آگهی های اینترنتی که به منظور بالا رفتن آمار بازدید کنندگان از سایت درست شده اند پاپ آپ گویند. زمانی که کاربر ومرورگر سایت را بازمی کند آگهی پاپ آپ بالاپریده می شود و پنجره ای را که تبلیغات در آن قرار دارد نشان می دهد. آگهی پاپ آپ توسط جاوا اسکریپ نوشته شده است البته راه های دیگری هم برای ایجاد این برنامه تبلیغاتی وجود دارد. ناگفته نماند محبوبیت این برنامه تبلیغاتی نسبت به سایر برنامه های تبلیغاتی بسیار کمتر است. در طراحی سایت این تبلیغات به عنوان هرزنامه تبلیغاتی محسوب می گردد. حتی برای باز شدن تبلیغات پاپ آپ منوط به اجازه دوباره است.

طراحی سایت

راه حل حذف پاپ آپ در طراحی سایت

آیا برنامه تبلیغاتی پاپ آپ تاثیری بر رتبه وب سایت در طراحی سایت دارد ؟ تقریبا می توان گفت همه ما هنگام باز کردن سایتی به این گونه تبلیغات برخورد کرده ایم و بلافاصله آن را بسته ایم و اکثرا ما با ناراحتی آن را بسته ایم چون برای کاربران یک تبلیغات مزاحم در طراحی سایت محسوب می گردد ولی با توجه به سودی که برای صاحبان سایت دارد از این تبلیغات استفاده می کنند. با توجه به این توضیحات نرم افزارهای مختلفی برای جلوگیری از این تبلیغات پاپ آپ طراحی شده و در اختیار کاربران قرار گرفته که به وسیله آن این تبلیغات مزاحم را حذف کنند.

طراحی سایت

تاثیر پاپ آپ بروی رنگینک طراحی سایت

همانطور که می دانیم صفحات پاپ آپ تاثیر مثبت بروی رنگینک سایت دارند. سایت های بزرگی را در ایران می شناسیم که سال ها ازاین روش برای رنگینک کردن طراحی سایت خود استفاده کرده اند و رنگ سایت آنها به طور قابل ملاحظه ای رشد داشته است. هرچند رتبه الکسا آنها کاهش پیداکرده است. اما در مقابل آمار بازدید کنندگان از سایت به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا می کند. حتی تبلیغات پاپ آپ در طراحی سایت باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگان از طراحی سایت می شود.
همانطور که می دانیم تاثیر تبلیغات پاپ آپ بیشتر از تبلیغات کلیکی است. بنابراین تبلیغات کلیکی و بنر برای برند سازی ازآنها استفاده می شود ولی تبلیغات پاپ آپ تبلیغاتی است که برای رنگینک سازی طراحی سایت از آن استفاده می شود. به جرات می توان گفت 99درصد این تبلیغات توسط خود کاربر و صاحب سایت بسته می شوند.

طراحی سایت

نتیجه گیری از تبلیغات پاپ آپ بروی طراحی سایت

مناسب تر است از این روش تبلییغ استفاده نشود. زیرا ذهنیت بدی را در ذهن کاربر ایجاد می کند واز اعتبار سایت های معتبر کاهش می دهد شما خودتان را به جای کاربر و بازدید کننده از سایت قرار دهید چه ذهنیت بدی در شما ایجاد می گردد هنگام باز شدن طراحی سایت و دیدن تبلیغات پاپ آپ ،باز شدن چند صفحه تبلیغاتی همزمان بروی طراحی سایت بی شک از اعتبار سایت می کاهد. این ممکن است در مدت طولانی تا ثیر منفی در فروش داشته باشد قانون و مقررات شرکت های طراحی سایت را مطالعه نمایید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید