طراحی سایت


چگونه به صفحه اول گوگل بیاییم

امروزه تقریبا در همه ی زمینه ها کاربران به داشتن یک طراحی سایت اقدام نموده اند و همین امر رقابت تنگاتنگی را در میان مدیران طراحی سایت برای قرار گرفتن در صفحات نخست موتورهای جستجو به وجود آورده است. کاربران زمانی که کلمه یا عبارت خاصی را در گوگل جست و جو می کنند یک سری نتایج از آن چه که در ذهن دارند نمایش داده می شود. کاربران تقریبا همیشه از نتایجی که در صفحات نخست نمایش داده می شود بازدید می کنند. بنابراین مالکان طراحی سایت ها در تلاشند تا با قرار گیری در صفحات نخست موتورهای جستجو در معرض دید کاربران بیشتری قرار بگیرند.

طراحی سایت

دلیل اهمیت قرار گرفتن در صفحات نخست موتورهای جستجو

با توجه به این که از میان صدها صفحه ای که از جستجوی یک کلمه یا عبارت حاصل می شود به صراحت می توان گفت که 90 درصد کاربران فقط از صفحات نخست بازدید می نمایند و از بازدید مطالب در صفحه ی 15 اجتناب می کنند اهمیت لوگو در طراحی سایت به قدری زیاد است که مدیر وب سایت حتما باید اقدام به طراحی لوگو نماید.
براساس آمارهای انجام شده طراحی سایت شما برای کسب موفقیت علاوه بر این که در صفحه ی نخست موتورهای جستجو باید خودنمایی کند می بایست گزینه ی اول یا دوم و یا سوم در صفحه ی نخست باشد. چرا که تنها 36 درصد کاربران از گزینه ی اول و 12 درصد از گزینه ی دوم و 9 درصد از گزینه ی سوم بازدید می نمایند تا به آن چه که در ذهن دارند دست یابند.

طراحی سایت

راهکاری برای قرارگیری در صفحات نخست گوگل

تنها راهکاری که می توان بر روی آن تاکید بیشتری داشته باشیم محتوا است. هرگز فراموش نکنید که هر محتوایی هم موجبات موفقیت شما را فراهم نمی کند. بدون داشتن رتبه ی بالا و محتوای مناسب در طراحی سایت دست یابی به موفقیت غیر ممکن است. توصیه می شود که در طراحی سایت از تاثیر محتوای مناسب هرگز غافل نشوید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید