طراحی سایت


چگونه یک کلمه کلیدی را در گوگل بالا بیاوریم

برای داشتن یک طراحی سایت که ما را به هدفمان برساند و بتواند بازدید کنندگان بیش تری را جذب طراحی سایت کند و افراد بیش تری با آن آشنا شوند باید در اولویت گوگل قرار گیرد و رتبه آن از نظر موتور های جستجو بالا باشد. برای بالا آمدن در گوگل هم مستلزم شرایط خاصی است که آن ها را رعایت کنید یکی از مهمترین عواملی که باید دقت ویژه ای کنید داشتن کلمات کلیدی مناسب و بالا آمدن آن کلمات کلیدی در گوگل می باشد.
برای این کار باید از یک متخصص سئو سایت کمک بگیرید تا با تجربه و دانش خود به بالا آمدن کلمات کلیدی شما در گوگل در کوتاه ترین زمان ممکن کمک کند. سئو کاران با رعایت بعضی از موارد کلمات کلیدی را در گوگل بالا می آورند.

طراحی سایت

راه های بهبود کلمات کلیدی طراحی سایت:

محتوای خوب و کاربر پسند ارائه دهید
یکی از مهمترین ویژگی هایی که در نظر گوگل دارای اهمیت فراوانی می باشد داشتن محتوای خوب و مناسب می باشد در خود نوشتن محتوا نیز باید اصول های خاصی را رعایت کنید مانند فونت هایی که انتخاب می کنید و همچنین رنگ فونت ها و... باید دقت کنید تا بایزدید کنندگان در هنگام خوانایی آن به مشکل بر نخورند.
داشتن تصاویر مناسب در محتوا بسیار می تواند به جذب بازدید کننده کمک کند همیشه برای محتوای خود به دنبال عکس های مرتبط و جذاب باشید و در بین مطالب خود قرار دهید تا در مطالبتان تنوعی ایجاد کنید.

به روز رسانی محتوا به صورت مداوم
وقتی محتوایی را در طراحی سایت خود ارائه دادید باید مطالب آن با اطلاعات به روز باشد اگر مطلبی که ارائه دادید در هر زمان اگر تغییری در آن اطلاعات به وجود آمد سریع مطالب خود را به روز کنید تا بازدید کنندگان با خواندن آن اعتمادشان نسبت به سایت شما افزایش پیدا کند.

سرعت طراحی سایت همیشه بالا باشد
توجه داشته باشید که سرعت سایت شما وقتی بالا باشد در نظر گوگل بسیار مهم و دارای اهمیت شمرده می شود و باعث می شود تا امتیاز بالایی را به سایت شما دهد همچنین تاثییر ویژه ای برای جذب بازدید کننده نیز دارد.

داشتن لینک های ارزشمند
برای ایجاد بک لینک اطمینان حاصل کنید که سایت شما با سایت لینک دهنده مرتبط می باشد.هم لینک داخلی هم لینک خارجی بسیار تاثیر مثبتی را برای طراحی وب سایت شما به دنبال خواهد داشت.

ریسپانسیو بودن طراحی سایت
یکی دیگر از عواملی که هم از نظر گوگل مهم می باشد و هم به جذب بازدید کننده بسیار کمک می کند ریسپانسیو بودن طراحی سایت شما علاوه بر نمایش دادن در کامپیوتر و لپ تاب ، در نمایشگرهای کوچک نیز مانند موبایل و تبلت هم متناسب با قالب آن ها نمایش داده می شود.

از شبکه های اجتماعی برای سایتتان استفاده کنید
از آنجایی که شبکه های اجتماعی در زندگی مردم نقش به سزایی دارند استفاده از آن تاثیر ویژه ای در رتبه سایت شما از نظر گوگل خواهد گذاشت چرا که افراد بیش تر وقت خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند فعال بودن سایت شما در آن ها هم ترافیک سایت شما بالاتر می رود هم در نظر گوگل با ارزش می شوید.

داشتن تگ های متا Metadata
یکی از پر اهمیت ترین عوامل موجود در سئو داشتن متا تگ می باشد که اطلاعاتی را درباره ی صفحه در اختیار موتور های جستجو می گذارد.

مهمترین متا تگ هایی که باید حتما در طراحی سایت خود به کار ببرید عبارتند از:
متا عنوان
یکی از مهمترین متا تگ ها است که باید جذاب و دعوت کننده باشد تا بازدید کننده با دیدن آن جذب سایت شما شود و بخواهد مطلب مربوطه را بخواند که در گوگل نمایش داده می شود و بازدید کننده با کلیک بر روی آن به صفحه مورد نظر منتقل می شود استفاده از کلمات کلیدی در عنوان می تواند کمک ویژه ای به شما کند تا به نتیجه مطلوبی برسید. دقت کنید که حتما باید عنوان شما با مطالب درون آن مرتبط باشد اگر گوگل بفهمد که مطالب شما ارتباطی با عنوان شما ندارد رتبه پایینی را به طراحی وب سایت شما می دهد.
متا توضیحات
در صفحه های شبکه اجتماعی متای توضیحات اهمیت بالایی دارند ممکن است محتوای آن مورد استفاده گوگل قرار گیرد.

طراحی سایت

نتیجه گیری:

در دنیای اینترنت برای اینکه کسب و کار شما گسترش پیدا کند باید اقدام به طراحی سایت کنید و از آنجایی که افراد اکثر وقت خود را صرف اینترنت می کنند و اطلاعاتی را که نیاز دارند از گوگل به جستجوی آن می پردازند باید طراحی وب سایت شما نیز به قدری رتبه آن بالا باشد تا در اولویت گوگل قرار گیرد از آنجایی که داشتن رتبه و امتیاز بالا از نظر گوگل مستلزم رعایت بعضی موارد می باشد که با رعایت آن ها می توانید در اولویت گوگل بیایید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت
طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید