طراحی سایت


چگونگی ایجاد فرم تماس در طراحی سایت

یکی از ویژگی های تقریبا برای هر طراحی سایت در جهان، فرم تماس است. این می تواند مورد استفاده برای جمع آوری بازخورد، شکایات و یا اطلاعات مفید از مشتریان طراحی سایت و کاربران است. یک فرم تماس متنی شامل موارد زیر در طراحی سایت می باشد نام فرستنده، آدرس ایمیل فرستنده، موضوع ایمیل و پیام. در این آموزش، شما یاد خواهید گرفت که یک فرم تماس ساده با یک افزونه وردپرس را در طراحی سایت ایجاد کنید.
منظور از فرم تماس در طراحی سایت فرم تماس با کلاس شامل یک ویژگی و شش روش که به عنوان توابع در برنامه نویسی رویه شناخته می شود در طراحی سایت تشکیل می شود. مالکیت یک آرایه است که تمام خطاهای تولید شده توسط فرم تماس را در طراحی سایت ذخیره می کند. من توضیح خواهم داد که کدام یک از روش های کلاس، همانطور که ما از طریق برنامه نویسی پلاگین فرم تماس در طراحی سایت استفاده می کنیم. گام نخست در انجام سئو طراحی سایت از بهترین مقالات آموزشی وب سایت نونگار پردازش می باشد که مطالعه آن را به کاربران عزیز پبسنهاد می کنیم.

طراحی سایت

پلاگین فرم تماس در طراحی سایت

مانند دیگر افزونه های وردپرس، هدر اولین چیزی است که به فایل افزونه در طراحی سایت وارد می شود. در زیر فرم هات فرم تماس ما به دنبال اعلام کلاس و اموال است. فرم تماس با وردپرس از طریق کد کوتاه در طراحی سایت تعبیه شده است. با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از 100 جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از اکنون سعی کنید به صورت رایگان! روش جادویی ثبت نام کوتاه را مدیریت می کند.
بنابراین وردپرس در طراحی سایت قابل تشخیص است. مشخصات شبکه در طراحی سایت در اینجا لینک به فایل پلاگین به طوری که شما در طراحی سایت وردپرسی خود را استفاده کنید و همچنین محکم کد برای یادگیری نحوه کار می کند. یکی از راه های اضافه کردن ویژگی های جدید به یک طراحی سایت مبتنی بر وردپرس از طریق استفاده از ویجت است. در این مقاله، من به شما نشان دادم که چگونه یک ویجت نمایه ایجاد کنید که به تعدادی از شبکه های اجتماعی مختلف پیوند دارد، در نتیجه توضیح دهید که چگونه ویدجت ها و پلاگین ها در طراحی سایت وردپرش ساخته شده اند.

طراحی سایت

مراحل ایجاد فرم تماس در طراحی سایت

روش والیدیت فرم که مقادیر فرم تماس را به عنوان آن آرگومان قبول می کند، تأیید و اطمینان حاصل خواهد کرد که در طراحی سایت هیچ فیلد فرم تکمیل نشده یا خالی است نام فرستنده کمتر از چهار کاراکتر نیست. ایمیل فرستنده معتبر است برای حفظ همه چیز ساده و مختصر، ما به قانون اعتبار بالا می رویم. در طراحی سایت کد روش والیدیت است. روش سانتیاز و ارسال ایمیل به آدرس ایمیل مدیر. توجه داشته باشید ایمیل به مدیر وبلاگ یا آدرس ایمیل مالک در طراحی سایت ارسال می شود که از طریق تابع گت آپشین وردپرس قابل بازیابی است.
روش ارسال ایمیل اطمینان حاصل می کند که قبل از فرستادن ایمیل، هیچ خطای تولید شده با آن در طراحی سایت وجود ندارد. بعد روش پروکسز فانکشین است. این روش فراخوانی و پردازش فرم ها، را در طراحی سایت انجام می دهد. در مرحله اول، این روش بررسی می کند که آیا فرم تماس با ارسال شده است. اگر درست باشد، آن را به والیدیت فراخواند تا ارزش فرم را تأیید کند و پیام فرم تولید را نمایش دهد. فرستادن ایمیل در طراحی سایت نیز برای فرستادن ایمیل به مدیر نامیده می شود. در نهایت، فرم برای نمایش فرم تماس با فرم.

طراحی سایت

اضافه کردن توابع در طراحی سایت

حالا اجازه دهید ما ایجی ای ایکس را بنویسیم که این تابع خواهد بود که زمانی که تماس را به وردپرس در طراحی سایت ایجاد می کنیم عمل می کنیم. تابع فوق دو ورودی را به آن می دهد. یکی از شناسه پست در طراحی سایت است که محتوای ما می خواهیم آن را برداریم و دوم این است که در طراحی سایت این ما در یک بخش جداگانه در زیر بحث خواهیم کرد. این تابع ابتدا چک کنید که آیا نانسی مناسب است. هنگامی که این کار انجام می شود.
می شود آن را از متغیر پست در طراحی سایت ارسال کرد. استفاده از وردپرس ما پست را از طریق شناسه پست دریافت می کنیم و محتوای آن را در طراحی سایت می گیرد. و سپس ما با گذراندن محتوا به عقب می افتیم. هنگامی که ما تابع پردازش خود را در حال حاضر ما باید آن را با وردپرس ثبت نام، به طوری که عملکرد ما می تواند زمانی که ما یک درخواست برای آن در طراحی سایت ایجاد می شود. ما می توانیم با اضافه کردن عملکرد ما به اقدامات زیر انجام دهیم.

طراحی سایت

جاوا اسکریپت در طراحی سایت

حالا نوشتن عملکرد جاوا اسکریپت که تماس را برای ما در طراحی سایت به ارمغان می آورد و داده هایی را که توسط دستیار ما باز می شود به روز می کند. این تابع دارای دو ورودی شناسه پست و نانسی در طراحی سایت است. سپس با استفاده از تابع کواری، تماس را به سرور ایجاد خواهیم کرد. سپس ما عمل را به عنوان نام دستگیر کننده عمل ما در وردپرس در طراحی سایت ثبت نام کردیم . زمانی که به طور مناسب استفاده می شود.
می تواند طراحی سایت شما را واقعا پاسخگو برای استفاده. وردپرس با دریافت تماس و انتقال آن به دستگیرنده ما را آسان می کند. ما به راحتی می توانیم منطق خود را بنویسیم و اطلاعاتی را که ما می خواهیم به عقب بر گردیم تا در انتهای آن به روز شود، و در طراحی سایت جمع آوری کنیم. پس از استفاده از در پلاگین بعدی خود لذت ببرید. در اینجا لینک به پلاگین فقط در مورد شما می خواهید در طراحی سایت وردپرسی خود استفاده کنید و همچنین کد را مطالعه کنید تا یاد بگیرید چگونه کار می کند.

طراحی سایت

استفاده از ابزارک ها در طراحی سایت

ویدجت وردپرس به توسعه دهنده یک ابزار برای ایجاد قابلیت برای طراحی سایت می دهد. سپس این ویجت ها را می توان در هر منطقه وسیعی از موضوع توسط مدیر طراحی سایت نمایش داده می شود. این ویجت ها می توانند از نمایش متن متنی به عملیات پیچیده مانند ورود به برخی از سیستم های خارجی و استخراج اطلاعات از آنجا در طراحی سایت بهره مند شوند. وردپرس زیرساخت خوبی برای ایجاد ویدجت به راحتی با انتزاع چیزهایی که برای ویجت برای کار در وردپرس فراهم می کند و به طوری که توسعه دهنده می تواند.
بر روی برنامه نویسی تنها عملکرد ویجت در طراحی سایت مرکز است. ویجت همچنین می توانید گزینه هایی را تعریف کنید تا رفتار ویجت را در طراحی سایت سفارشی کنید. مدیر وردپرس همچنین می تواند دو نمونه مختلف از همان ویدجت ها را در یک منطقه یا همان موضوع تمدید در طراحی سایت اضافه کنید. در این مقاله ما خواهیم دید که چگونه مدیر می تواند کشیدن ویدجت را کاهش دهد و چگونه می توانیم یک ویجت در طراحی سایت وردپرس با گزینه های توسعه.

طراحی سایت

اضافه کردن ویدجت ها در طراحی سایت

شروع کنیم با بررسی اینکه چگونه مدیر وردپرس می تواند ویدجت های ثبت شده را به طراحی سایت خود از مدیر وردپرس اضافه کند. هنگامی که ما نصب پیش فرض وردپرس را انجام می دهیم، نصب اصلی وردپرس دارای برخی از ویجت هایی است که می تواند توسط مدیر طراحی سایت بطور مستقیم استفاده شود. شما می توانید تمام ویدجت های ثبت شده برای طراحی سایت خود را در طراحی سایت خود مدیریت کنید. به راحتی می توانید هر یک از ویدجت ها را در قسمت های وجوه نشان داده شده در سمت راست بکشید و سپس تنظیمات را در طراحی سایت اضافه کنید.
در پایین من می خواهم به کشیدن ویجت متن را کاهش دهم و برخی از تنظیمات را به آن اضافه کنم تا در نوار کناری در طراحی سایت دیده شود. ایجاد اولین ویجت در طراحی سایت شروع کنیم با ایجاد اولین ویجت وردپرس. در این ویجت ما قصد داریم آخرین کاربران ثبت شده در طراحی سایت وردپرسی خود را نشان دهیم. برای ایجاد ویجت در وردپرس شما باید یک کلاس ایجاد کنید که از می شود که قابلیت ایجاد ویجت را در طراحی سایت فراهم می کند.

طراحی سایت

نمایش گزینه های ویجت در طراحی سایت

هنگامی که ما ویجت خود را ثبت نام کرده اید، اجازه دهید برخی از گزینه ها را به ویجت در طراحی سایت خود اضافه کنیم. برای افزودن گزینه به ویجت ما باید کد را به تابع فرم در طراحی سایت اضافه کنیم. استدلال این تابع، متغیر نمونه است که مقادیر برای نمونه فعلی ویجت را در طراحی سایت نگه می دارد. در این تابع، اگر عنوان و تعداد مقادیر کاربر توسط یک بروزرسانی قبلی انجام شده است توسط ادمین بررسی شده است.
اگر آنها تعیین شده باشند، ما این مقادیر را در طراحی سایت نمایش می دهیم یا در غیر این صورت ما مقادیر پیش فرض را که ما تعریف کرده ایم نمایش می دهیم. نتیجه گیری بسیاری از پلاگین های فرم تماس در مخزن پلاگین وردپرس کاملا سنگین و پف کرده است. در صورتی که از خودتان در حال بررسی هستید، این آموزش نشان داد چگونه یک فرم تماس ساده را در طراحی سایت ایجاد کند.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید