طراحی سایت


چگونگی پیاده سازی اصول و قوانین در طراحی سایت

قبل از این که ما بتوانیم بیشترین استفاده از خودمان را انجام دهیم، کمک می کند تا بدانیم دقیقا همان چیزی است که آنها ندارند. همان طور که در راهنمای بحث شده است، مدل ها، قاب های فریم و نمونه های اولیه می تواند با یکدیگر در طراحی سایت اشتباه گرفته شود، و برای پیدا کردن اطلاعات دقیق در هر یک از آنها دشوار است. با این حال، همه بخش های جدایی ناپذیر از فرایند طراحی هستند، بنابراین هر یک باید در طراحی سایت توجه شود. ما اکتشافات ماکت ها را با ارائه یک مرور کلی، بحث در مورد اصطلاحات و نشان دادن این که چگونه آن ها در فرایند طراحی سایت به طور کلی متناسب هستند، شروع کنیم. قبل از این که یک طراحی سایت یا برنامه منتشر شود، شروع به بازگشت به اصول اولیه می کند، بیشتر آن ها سه مرحله اولیه را انجام می دهند.
این مراحل به تیم و گاهی اوقات چند کاربر را انتخاب می کند تا ظاهر، ساختار و قابلیت های آن را قبل از انتشار آن آزمود. در حالت ایده آل، این مراحل اولیه به شما اجازه می دهد تا هر گونه مشکلی را در حالی که هنوز کوچک هستند را حل کنید و طراحی سایت خود را دقیق تر تنظیم کنید تا پیام خود را به وضوح ارتباط برقرار کنید. اما چون این مراحل مشابه هستند، آن ها اغلب با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند. به همین دلیل ما یک لحظه در اینجا برای روشن کردن اصطلاحات مناسب برای هر یک از آن ها خواهیم بود. مارین تریدر، سه مرحله تشکیل دهنده فرآیند طراحی را به عنوان فریم ها، مدل ها و نمونه های اولیه در طراحی سایت فهرست می کند. بیایید نگاهی عمیق تر به هر مرحله ای بیاندازیم.

طراحی سایت

مراحل تشکیل دهنده ی فرآیند طراحی سایت

معمولا طرح کم تراکم استخوان هستند که معمولا با جعبه خاکستری و متغیرهایی برای محتوای دقیق در طراحی سایت ارائه می شوند. هدف آن ها کمک به ایجاد چیزی است که در آن جا، بدون صرف وقت زیاد برای زیبایی شناسی هنوز. یک قاب خوب باید توضیح دهد: با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریع تر از همیشه قبل از اکنون سعی کنید به صورت رایگان هدف از طراحی سایت یک طراحی دقیق برای کل تیم است که چگونه طراحی سایت باید طراحی شود. همان طور که در راهنمای رایگان شرح داده شده، اهداف اصلی اسناد و ساختار طراحی سایت است، اما همچنین می تواند به مشتریان و ذینفعان برای نشان دادن بازخورد در حالی که تغییرات به سختی دشوار نیست.
برای دیدن اینکه چگونه طرح های با وفاداری می توانند به عنوان قاب های چوبی شروع شوند، را در طراحی سایت بررسی کنید و روی هر طراحی کلیک کنید تا تغییرات مشاهده شود. شخصیت اصلی راهنمای ما برای ، شکل ظاهری معمولا ظاهر محصول وفادار به وفاداری است و اصول اولیه عملکرد آن را در طراحی سایت نشان می دهد. مدل ها در جزئیات بصری مانند رنگ ها، تایپوگرافی و غیره را پر می کنند و اغلب ایستا هستند. با نگاه کردن به یک مدل کارت، شما باید یک ایده خوب از اینکه محصول نهایی چه چیزی را نگاه کنید و یک ایده خشن از چگونگی عملکرد آن حتی اگر عملکرد هنوز کار نکند دریافت کنید. طرح بندی می تواند یک پیش نویس طراحی سایت بصری بالا باشد.

طراحی سایت

نمونه های اولیه در طراحی سایت

انتهای مراحل اولیه، نمونه اولیه می تواند یک نمایشگر کم و یا با وفاداری بالا از محصول باشد که شامل قابلیت و نقطه ی دقیق طراحی سایت می شود. به علاوه ساختار اطلاعات و تجسم دو مرحله قبل، نمونه اولیه عمق بیشتری را به اولیه ارائه می دهد، به کاربران اجازه می دهد تا تجربه محتوای واقعی را تجربه کنید با رابط کاربری، رابط کاربری مشابه با محصول نهایی ارتباط برقرار کنید قبل از توسعه بیشتر پیش بینی و حل مشکلات قابل استفاده بودن را توضیح دهید هنگامی که برای پیدا کردن وفاداری درست برای نمونه های اولیه می آید، به یاد داشته باشید که رفتن به کمپانی به شما اجازه می دهد سریع تر در طراحی سایت تست کنید و نیشگون بگیرید، در حالیکه به شما امکان می دهد تا به محصول نهایی نزدیک شوید و بدون فرو ریختن منابع به توسعه است.
یک فرایند طراحی سایت مشترک با شروع یک نمونه اولیه کم فای شروع می شود مشابه آنچه که اپل با ایجاد صدها نمونه اولیه در آن ایجاد می کند و سپس به نمونه های با وضوح بالا تبدیل می شود. به این ترتیب، از مزایای طراحی سایت مبتنی بر مشتری به علت تست زود هنگام همان طور که توسط کارآفرین مشهور اندرو چن توصیه شده است و همچنین مشخصات مشخصی که با وفاداری بالا نشان داده شده است همانطور که توسط توضیح داده شد می پردازیم. یک نمونه اولیه بالا باید یک مرحله زیر محصول نهایی باشد؛ این باید نگاه کند و تا حد امکان نزدیک به نسخه نهایی در طراحی سایت باشد.

طراحی سایت

تفاوت طراحی سایت و طراحی پرتال

در حالی که تمایز هر فاز به وضوح تعریف شده است، حقیقت این است که حتی طراحان چاشنی گاهی اوقات نام فازهای مختلف را در طراحی سایت اشتباه می گیرند. همان طور که در راهنمای مکتب ها بحث می کنیم، شاید شایع ترین ترکیب با جعبه ها و مدل ها اتفاق می افتد. شکی نیست که و شبیه هستند: هر دو آن ها مرحله ای استثنایی از طراحی سایت رابط کاربری هستند؛ آن ها هر دو به طور عمده در مورد نحوه نمایش طراحی سایت ها عمل می کنند و هر دوی آن ها نیازی به عملکرد ندارند. تفاوت اصلی در کیفیت آنهاست. لیبی فیشر، طراح طراحی سایت آزاد و وبلاگ نویسی طراحی، قالب را به عنوان نسخه تزئین شده یک قاب طراحی می کند.
در حالی که قاب های فریم فقط اشکال و متغیرهایی هستند، مدل های طراحی شده اند تا بیننده را به تصویری دقیق از آنچه محصول نهایی نگاه می کند، به نمایش بگذارد. برای کمک به نشان دادن تفاوت ها، نمونه ای از هر یک از کتاب الکترونیکی تست و طراحی کاربر را که از بهبود ما بر اساس آزمایش قابلیت استفاده است، در طراحی سایت بررسی می کنیم. ما بالا را به عنوان نقشه راه برای بهبودی که میخواستیم در طراحی سایت ایجاد کنیم، ایجاد کردیم. در مقایسه با سایت جاری، می توانید ببینید که چارچوب اسکلت طراحی سایت جدید با نوار جستجوی بزرگتر و دسته های ساده شده است. توجه کم وفاداری و عدم جزئیات و شکوفایی در این مرحله ضروری نیست.

طراحی سایت

پروسه پیاده سازی طراحی سایت

فکر می کنم به عنوان سنگ شکن سنگین در حال ساختن طراحی سایت هدف ما این بود که ابتدا ساختار طراحی سایت را که توسط بینش کیفی و بینش کمی از آزمون قابلیت استفاده است نشان داد. نقطه عدد قرمز رنگ، نظرات ما است، توضیحات تغییرات، بنابراین همه در همان صفحه است. این فریم ورک بعدها با افزودن تعاملات از کتابخانه های انیمیشن های ما، تبدیل به یک نمونه اولیه در طراحی سایت شده بود. جعبه پایه را پایه گذاری می کند و مدل آن را غنای بصری می افزاید. در حالی که این مدل از اهداف سیمی برای مستند سازی و سازماندهی دیدگاه تیم استفاده می کند، قابلیتی ندارد که مزیت فوق العاده ای در طراحی سایت دارد با ظاهر عالی آن، مدل ظاهری بیشتر برای سهامداران و سرمایه گذاران و حتی برای ایجاد علاقه بیشتر است.
در حالی که قاب بصری خالی از سکنه است، مدل بعدی نزدیک به نسخه نهایی در ظاهر است، هرچند که قابلیت یک نمونه اولیه را ندارد. به این ترتیب مدل به عنوان پل بین قاب و نمونه اولیه در طراحی سایت عمل می کند. تصورات غلط در سئو طراحی سایت بیاموزید و از آن ها دوری نمایید.

طراحی سایت

استفاده از قالب بندی مناسب در طراحی سایت

در اینجا ماکتیو است تفاوت کلیدی، بدیهی است، جزئیات گرافیکی در طراحی سایت است و رنگ ها، آیکون ها، عکس ها و غیره این تصاویری نه تنها زیبایی، بلکه ایده هایی را در مورد چگونگی عملکرد این کارها ارائه می دهند. به عنوان مثال، اگرچه این یک نمونه اولیه نیست، شما می توانید چند عنصر را برای ذینفعان ذائقه ای از حالت های تعاملی در طراحی سایت تغییر دهید نگاه کنید به آنچه که ما به دسته غذا انجام دادیم، نشان می دهد که چه زمانی روی آن کلیک کنید. مقایسه این مدل به قطعات یکسان و همه در همان مکان هستند، اما نگاه و احساس از مدل های بسیار بیشتر شبیه محصول نهایی است و این تفاوت اساسی بین و در طراحی سایت است.
در حالی که برخی از طراحان معتقدند که مدل های مورد نیاز به ویژه برای نمونه سازی سریع لازم نیست، مدل های گرافیکی برای بررسی تصمیمات طراحی سایت بصری بسیار مفید هستند تا قبل از اینکه شما با پیامدهای کد گذاری زندگی کنید. از آن جا که قال ببندیها فاز انتقالی بین فریم ها و نمونه های اولیه هستند، آنها یک آزمایشگاه بصری است. جزئیات زیادی در فرآیند طراحی سایت و توسعه وجود دارد و مشغول نگاه کردن به مرحله فتوشاپ می تواند به تصاویر زیر مراجعه کند.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید